Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij heeft geen voedingsschema als ik het goed hebDacht ik dat ik je bijna had evenaart, zie ik deze pics fuuuuu
haha j/k echt nice!vooral je side chest/tricep poses vind ik echt mooi
gewoon lekker doorknallen bra, ben je erg actief met kickboxen?
btw: hoe ziet je voedingsschema zoal eruit?
ecto-meso ftw, kan er niks aan doen (hellaas) probeer wel altijd een bepaald bf te behouden onbewust dan.FDB is insane, niet eerlijk dat jij altijd droog bent!![]()
Vind het nu wel fijner eigenlijk maatje kleiner, zitten de broeken niet zo losjes.Impressive weer man damn! Nog steeds dry as ****, way to go!
En tsja, dat weer wat een bredere broek keuze hebt is niet zo erg geloof ik..![]()
ik wacht nog steeds tot dat je naar mijn gym komtHoezo heb je nou weer zo zwarte cirkel voor je kop, ik weet toch hoe je uitziet
Nee ma ff serieus ziet goed uit.
Binnenkort nog een keer samen trainen btw![]()

we got a stalker haha, dat is indd me naam op me channel
vind me side-chest/tricep ook een van me most pleasing poses, had bij die tricep pose alleen de andere kant moeten pakken die vind ik persoonlijk beter ogen.Dacht ik dat ik je bijna had evenaart, zie ik deze pics fuuuuu
haha j/k echt nice!vooral je side chest/tricep poses vind ik echt mooi
gewoon lekker doorknallen bra, ben je erg actief met kickboxen?
btw: hoe ziet je voedingsschema zoal eruit?
ik zeg doen haha, ik stuur nooit meer iets naar jou als ik in hogere sferen bent etc.Ik heb nog een mooie foto van keun in zijn tshirt van 300 euro, zal ik die anders er op fotoshoppen![]()
i lol'd !!!Ik heb ook maar meteen mijn broek op mijn enkels gegooid! *fapfap*

ecto-meso, dankjewel dwarff!Dikke trainingen en brute foto'sVind die 2e echt stoer;p
Huge triceps btw!
Wat is joun lichaamstype eigenlijk?
ecto, meso of endo?
zo nu en dan lukt het, morgen ga ik nog eens benen doen of vrijdag, ben benieuwd. thx DaanHey Koen, nette latspread!!
Wat betreft je benen; legpressen moet toch gewoon gaan?
Alleen maar respect hoor - ultieme streefdoel voor 19 jaar, althans voor mij.

heb/had wel een voeding schema, post het zometeenGoeie fotos keun. Echt petje af.
Geef eens een korte samenvatting van je voeding een paar daagjes. Altijd leuk om te lezen. ook al heb je geen voedingsschema![]()
thx kerelthanks kerel! had gelezen dat je mee ging doen met de FC