- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
moeilijk om uit te leggen, weet ook niet of ik het wel goed doe of niet haha maar wat ik doe:
ik lig of ik zit voorovergebogen (no homo) meestal voer ik hem alleen liggend uit.
let op m'n ademhaling en als 1 set zie ik zeg maar 1x uitademen en dan trek ik m'n buik naar binnen, in principe je gehele core en dit hou ik 15 a 45 seconden vol. Vervolgens neem ik 30-45 sec. rust tot de volgende set.
Ben me hierin gaan intresseren een heletijd terug door Arnold Schwarzenegger en David Hoffman die ik ook heb gesproken vorig jaar op de FIBO.
haha ja klopt, ik doe laatste tijd ook 2x p.week borst.BP blijft maar stijgen, of niet dan? En wat is je gedachte achter die piramides, zowel op- als afbouw?
Opbouw is meestal het zelfde verschilt soms 10 a 30kg, ik bouw gewoon op naar m'n werksets en aan de hand van de opbouw bepaal ik altijd mijn werksets, zo van gaat de 100kg gemakkelijk verhoog ik naar 110+ gaat het moeizaam hou ik het op 100kg of ga een tandje terug. Als ik terug zak in gewicht, dan vertraag ik ook altijd de ROM, heel gecontroleerd dus. Ik experimenteer er altijd mee.
Afbouw, ik vind het een fijn gevoel om het laatste beetje nog eruit te pressen, ook weer heel gecontroleerd. Of het gewicht is gewoon te zwaar op het moment en dan ga ik afbouwen haha

, hoe gaat het met uitgaan beetje rustig aan gedaan afgelopen weken ?