Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

njah ik heb een goeie basis gebouwd voorheen.
train gewoon split
borst-biceps/triceps
benen
schouders-traps
rug-triceps/biceps
soms heb ik dingen 2x in de week

haha ja 3 avonden op precies te zijn, afgelopen zaterdag was 'Serani' hier in de club..heb me kostelijk vermaakt die avond. Mijn muziek rnb etc. ken me weinig herinneren ook maar goed..ik ga niet meer te veel op in op me weekenden tegenwoordig in me logOke thanks mate. Nou blijf zo doorgaan zou ik zeggen. Bedoelde je met dat katabole weekend trouwens zuipen of?![]()

haha ja 3 avonden op precies te zijn, afgelopen zaterdag was 'Serani' hier in de club..heb me kostelijk vermaakt die avond. Mijn muziek rnb etc. ken me weinig herinneren ook maar goed..ik ga niet meer te veel op in op me weekenden tegenwoordig in me log![]()
Ach, volgens mij valt het ook allemaal wel mee hoe katabool alcohol is als je het in de weekenden houdt.
en dit weekend..ik weet niet carnaval is hier he, hou er niet van maar goed ik zie wel.3 avonden gezopen?Ach, volgens mij valt het ook allemaal wel mee hoe katabool alcohol is als je het in de weekenden houdt.
![]()
mijn motivatie is hoog in welk opzicht? ik blijf gewoon standaard trainen, redelijk eten en keihard trainen!Haha je blijft maar zuipen en blijft maar terugkomen. Maar het valt me wel op in jou dat jouw motivatie erg hoog is en methode erg solide voor een feester.
Epic dbpress/dbfly verhouding trouwens(dbpress was onder falen right?)
precies! 3x no games gedraaid volgens mij haha maar was een goeie performance.
mijn motivatie is hoog in welk opzicht? ik blijf gewoon standaard trainen, redelijk eten en keihard trainen!
Ik hou het nu in iedergeval een stuk rustiger als vorige zomer periode.
DB press was indd tot falen, flinke grind met die 42'er en daarna nog een negatieve rep erbij. Incline db-press was wel redelijk stoeltje ligt niet zo lekker daar.
Wilde precies hetzelfde zeggen! Pff, 3x15x90kg bb- row!