AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Wat heb je dan precies veranderd qua techniek?
ik heb eerst op brede grip getraint, en daarna over gestapt naar een smallere, maar ik voelde deze minder. vandaag ben ik dus weer breder gaan (schuin) bankdrukken en beviel me veel beter en kon ook meer reps eruit halen.

mooie incline keunie

Freaking nice! 8x80kg op die incline bench! Strong guy!:eek:

Inderdaad epic incline keuning, :thumbup:

Ik ben er voor je Keun! dat weet je toch. hahaha

Is dat lekker ? Ik ga eerst me bench omhoog werken, dan ga ik het denk ook wel eens proberen iig.

Morgen nog wat leuks :D ?

Ik ben er voor je Keun! dat weet je toch. hahaha

Is dat lekker ? Ik ga eerst me bench omhoog werken, dan ga ik het denk ook wel eens proberen iig.

Morgen nog wat leuks :D ?
ik hoop het wel!
maar ik heb sinds vandaag last van me rechter lat, nu nog steeds???
en ik heb zowiezo tot 4uur school???
als er niet word getraint is me voeding in ieder geval in orde morgen, zoals altijd.
pak melk en me kwark mee na school:D(en meer voedsel) doe ik regelmatig als ik tot 4uur school heb

Aah ok, als ik het samen optel lijkt het ineens een stuk meer gewicht:p
Mwoah de 90 laat ik nog even voor wat het is, heb vandaag de techniek van me incline verandert naar hoe ik het een aantal maanden eerder deed, ging stukken beter.
Thanks Chris, hoe zit het met jou incline?

Nou, mijn incline is niet zo beister goed. Ik zit op iets van 6x80 ofzo, in verhouding tot mijn flat bench best goed, maar voorheen gingen ze bij mij gelijk op. Ik merk nu wel de beperkingen van mijn schouders.

Je bent goed bezig man, nice.

''OMG waarom heb je dat''

of zijn ze er al aangewend. Kan die koppen nogssteeds voor me zien als ik zo binnen kwam in de les. pff stelletje onwetende poefterts

Nou, mijn incline is niet zo beister goed. Ik zit op iets van 6x80 ofzo, in verhouding tot mijn flat bench best goed, maar voorheen gingen ze bij mij gelijk op. Ik merk nu wel de beperkingen van mijn schouders.

Je bent goed bezig man, nice.
toch een aardig gewicht chrisje!

jij ook;)
''OMG waarom heb je dat''

of zijn ze er al aangewend. Kan die koppen nogssteeds voor me zien als ik zo binnen kwam in de les. pff stelletje onwetende poefterts
haha nee ze zeggen niks, ik zit meestal bij een bepaald groepje en die weten zowiezo dat ik veel eet enz, en ja laatst nam ik me shake mee, zeiden ze niks, pak melk/chocomelk niks, kwark niks.

toch een aardig gewicht chrisje!

jij ook;)

haha nee ze zeggen niks, ik zit meestal bij een bepaald groepje en die weten zowiezo dat ik veel eet enz, en ja laatst nam ik me shake mee, zeiden ze niks, pak melk/chocomelk niks, kwark niks.

lucky you!

Lopen ze jou te bashen dan, Tijm?

Bij mij op mijn werk weten ze zelfs dat ik aan het juicen ben en af en toe een lekker hapje in het weekend scoor, whahaha :roflol:

Ik denk gewoon heel simpel: Je neemt me maar hoe ik ben, en anders WAR 4EVER! Verstandig genoeg kiezen ze voor de eerste optie :D

goede incline Hef!

Bij mij op mijn werk weten ze zelfs dat ik aan het juicen ben en af en toe een lekker hapje in het weekend scoor, whahaha :roflol:

Ik denk gewoon heel simpel: Je neemt me maar hoe ik ben, en anders WAR 4EVER! Verstandig genoeg kiezen ze voor de eerste optie :D

uhm natuurlijk, de meeste zijn 16/17 en als je dan anders ben dan andere dan moet je daar natuurlijk op afgerekend worden.... pubertijd he, dan zit de wereld heel anders in elkaar.

ze kijken met een scheve kop aan als je met rijst en kip of chocomelk of een shake op school komt. maar beredeneer altijd zo: op het moment dat je iemand belachelijk omdat hij of zij anders is. dan ben je gewoon bang voor diegene dat hij/zij jou belachelijk gaat maken om zijn/haar gebreken.

ik heb gewoon lieve vriendjes en vriendinnetjes, een dame daarvan weet ook dat ik "ooit" eens een wedstrijd wil me doen.

ik zou me ook koest houden bij jou, je komt nogal intimiterend over met je tatoo!
thanks crooks;)
uhm natuurlijk, de meeste zijn 16/17 en als je dan anders ben dan andere dan moet je daar natuurlijk op afgerekend worden.... pubertijd he, dan zit de wereld heel anders in elkaar.

ze kijken met een scheve kop aan als je met rijst en kip of chocomelk of een shake op school komt. maar beredeneer altijd zo: op het moment dat je iemand belachelijk omdat hij of zij anders is. dan ben je gewoon bang voor diegene dat hij/zij jou belachelijk gaat maken om zijn/haar gebreken.
ik drink me shake ook niet midden in de aula, alhoewel ik dat wel gewoon kan doen, wat boeit mij de mening van anderen? Ik leef voor iets waar ik van hou, waarom zouden we dat willen verbergen? Ik zeg GEWOON DOEN

Inderdaad zeg het ze maar tijm! En aah how cute, je nieuwe citaat. Als je hier door geen motivatie door krijgt dan weet ik het ook niet meer!

ik check dit log 24/7.
Want hier word hardcore getraind!

ik check dit log 24/7.
Want hier word hardcore getraind!
Thanks buddy! Ik hoop dat ik morgen geen last van me rechter lat heb, zodat ik tenminste BOR's kan doen, boven of onderhandse grip moet ik nog even over nadenken, en ow ja rack-pulls staan ook op het schema. En als ik nog last heb word het benen.. JWT hardcore(trainen) to the bone!!

je bent op een missie..

Terug
Naar boven