MuscleMeat

Log KEUN

gefeliciteerd

gratz bro!

Gefeliciteerd Keun:)
Ben ik 4 daagjes ouder dan je xp

Gefeliciteerd broeder, maak er wat van vandaag!

Van harte gozer

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.226
bedankt voor de felicitaties!!:D

gister korte borst-biceps training, niks intressants.

flat-flyes
incline-BP
flat-BP (machine)
seated cross-over
1 armed cross-over
db-curl
hammer-curl

Keun nog gefeliciteerd, beter laat dan nooit!
1 arm cross over, is dat wat?

begonnen met flyes? waarom dat?

• #7.230
Update:
Ik wil vanaf nu weer wat serieuzer bezig zijn, wat inhoud dat ik gewoon minder met drinken in de weekenden en weer meer ga eten regelmatiger.
Ik wil nu toch wel nog even wat progressie gaan maken zonder dat ik na het weekend weer opnieuw moet beginnen met opbouwen, heeft weinig nut zo op deze manier. Kijken of ik me aan me woord kan houden.

Keun nog gefeliciteerd, beter laat dan nooit!
1 arm cross over, is dat wat?
Ik vind het een heerlijke oefening om me pecs nog even apart te isoleren, focus me hier voornamenlijk op de ROM. thx kerel!
begonnen met flyes? waarom dat?
Beetje voorvermoeien en variatie brengen.
dankjewel!

• #7.231
Ik wou eigenlijk afgelopen weekend nog vermelden dat ik weer serieus bezig bent etc totdat ik afgelopen zaterdag ziek ben geworden van een maaltijd. Laat ik zeggen ben 4kg kwijt geraakt in 2 dagen tijd. Ben nu nog steeds herstellende krijg nog weinig eten naar binnen. Die maaltijd eet ik in iedergeval niet meer voor een tijdje (rijst-kip-bonen met een kerrie sausje)125gr rijst, 250gr kip en 150gr bonen..zonde haha

**** dat is klote man, verzacht het de pijn door te zeggen dat het verloren gewicht voornamelijk voedsel en vocht is?

gr. J

Die kilo's heb je zo terug brah, beetje vocht... Goed te lezen dat je weer back on track bent, het was lang stil in het Keun-camp!

• #7.234
**** dat is klote man, verzacht het de pijn door te zeggen dat het verloren gewicht voornamelijk voedsel en vocht is?

gr. J
Toch wel, stond/sta hellemaal leeg alsof ik een no carbs dieet heb gevolgt. Vandaaag misschien nog eens proberen te trainen.
Die kilo's heb je zo terug brah, beetje vocht... Goed te lezen dat je weer back on track bent, het was lang stil in het Keun-camp!
Klopt Bart, ik dacht dat ik het al vermeld had dat ik niet tot weinig ging drinken en tot nu toe heb ik me aan me woord gehouden, werd hellaas ziek. En dit weekend heb ik ook nergens trek in om iets tegaan doen, dus zit wel goed lijkt mij.

Ook begin ik weer wat last van me onderrug te krijgen, dit omdat ik m'n steunzolen te weinig draag, heb ze alleen in me goede schoenen die ik vrijwel altijd draag als ik uit huis ga. Op werk heb ik een platte zool en de rest van de dag zit ik thuis, tijdens m'n trainingen draag ik ook platte dus ik ga ze maar weer eens naar mijn trainingen aandoen.

in 2 dagen 4kg wtf bij jou gaan de kg er nog sneller af als bij mij!! mijn pr staat op 12kg in 4 weken :P

Beetje vocht Keun, dat heb je zo terug!
Onderrug is groter probleem, wat is de rede dat je je steunzolen niet altijd draagt?

Klopt Bart, ik dacht dat ik het al vermeld had dat ik niet tot weinig ging drinken en tot nu toe heb ik me aan me woord gehouden, werd hellaas ziek. En dit weekend heb ik ook nergens trek in om iets tegaan doen, dus zit wel goed lijkt mij.

Keun, ik neem aan dat die zogenaamde mindere gains vooral komen doordat je de dag na het zuipen minder eet. In principe zou alcohol zelf niet voor problemen moeten zorgen.

• #7.238
in 2 dagen 4kg wtf bij jou gaan de kg er nog sneller af als bij mij!! mijn pr staat op 12kg in 4 weken :P
Had gedacht nu wel al wat kg's hebben teruggepakt nog niet, maar komt goed!
Beetje vocht Keun, dat heb je zo terug!
Onderrug is groter probleem, wat is de rede dat je je steunzolen niet altijd draagt?
Zoveel ben ik niet het huis uit en als heb ik ze aan, naar werk heb ik andere schoenen waar ik de zolen niet in doe en naar het sporten ga ik ze nu weer aandoen. Moet alleen nog andere schoenen voor werk vinden die een beetje comfortabel zitten met de zolen erin. In die wat ik nu heb doet het een beetje pijn vandaar dat ik ze eruit had gehaald bij die.
Keun, ik neem aan dat die zogenaamde mindere gains vooral komen doordat je de dag na het zuipen minder eet. In principe zou alcohol zelf niet voor problemen moeten zorgen.
Maar dan nog met dat ritme wat ik had ga ik zowel niet voorruit als achterruit, is weer tijd om wat gains te pakken!

• #7.239
training van dinsdag
/herstel training >was nog niet hellemaal lekker die dag

Borst-Biceps

Flat-BP
2x15x50KG
10x70KG
3x10x90KG
12x70KG

Incline-Flyes
10x18KG
12x22KG
2x12x26KG
12x22KG
12x20KG

Cross-over (gewicht p.kant)
12-15 reps
x10KG
x12,5KG
x15KG
x10KG
x7,5KG
1 armed
x7,5KG
x7,5KG
x5KG

Seated Press (plateloaded)
15 reps
x40KG
x60KG
x60KG
x60KG

1 Arm Preacher-curl
12x12KG
12x14KG
8x16KG
8x18KG
12x14KG

Hammer-curl
12x18KG
10x22KG
10x26KG
10x22KG
12x18KG

Bent-over Concentration-curl
12x14KG
12x18KG
12x16KG
15x12KG

training van gister

Delts

Seated BB-press
15xbb
12x50KG
10x60KG
8x70KG
2x10x60KG

Front-raises
12x14KG
10x18KG
10x22KG
10x26KG
10x20KG
10x18KG

1 Armed Side-raises
12x12KG
12x14KG
10x16KG
12x14KG
15x12KG

1 armed upright row
15 reps
x18KG
x22KG
x26KG
x26KG
x20KG

Plate front-raises
10x10KG ss 10x20KG dit 4-5x

DB-shrugs /2 varianten achter elkaar
2x10x26KG
2x10x26KG
2x10x22KG

Leg-raises
3x8xbw
2x5xbw

Rope-crunches
2x25x25KG
20x30KG
2x25x25KG

netjes bezig weer Keun!
1 arm upright row is nice he
veel werk voor voorkant schouder, dit met opzet?

Terug
Naar boven