Barryy
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 206
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het een heerlijke oefening om me pecs nog even apart te isoleren, focus me hier voornamenlijk op de ROM. thx kerel!Keun nog gefeliciteerd, beter laat dan nooit!
1 arm cross over, is dat wat?
Beetje voorvermoeien en variatie brengen.
dankjewel!
Toch wel, stond/sta hellemaal leeg alsof ik een no carbs dieet heb gevolgt. Vandaaag misschien nog eens proberen te trainen.**** dat is klote man, verzacht het de pijn door te zeggen dat het verloren gewicht voornamelijk voedsel en vocht is?
gr. J
Klopt Bart, ik dacht dat ik het al vermeld had dat ik niet tot weinig ging drinken en tot nu toe heb ik me aan me woord gehouden, werd hellaas ziek. En dit weekend heb ik ook nergens trek in om iets tegaan doen, dus zit wel goed lijkt mij.Die kilo's heb je zo terug brah, beetje vocht... Goed te lezen dat je weer back on track bent, het was lang stil in het Keun-camp!
Klopt Bart, ik dacht dat ik het al vermeld had dat ik niet tot weinig ging drinken en tot nu toe heb ik me aan me woord gehouden, werd hellaas ziek. En dit weekend heb ik ook nergens trek in om iets tegaan doen, dus zit wel goed lijkt mij.
Had gedacht nu wel al wat kg's hebben teruggepakt nog niet, maar komt goed!in 2 dagen 4kg wtf bij jou gaan de kg er nog sneller af als bij mij!! mijn pr staat op 12kg in 4 weken![]()
Zoveel ben ik niet het huis uit en als heb ik ze aan, naar werk heb ik andere schoenen waar ik de zolen niet in doe en naar het sporten ga ik ze nu weer aandoen. Moet alleen nog andere schoenen voor werk vinden die een beetje comfortabel zitten met de zolen erin. In die wat ik nu heb doet het een beetje pijn vandaar dat ik ze eruit had gehaald bij die.Beetje vocht Keun, dat heb je zo terug!
Onderrug is groter probleem, wat is de rede dat je je steunzolen niet altijd draagt?
Maar dan nog met dat ritme wat ik had ga ik zowel niet voorruit als achterruit, is weer tijd om wat gains te pakken!Keun, ik neem aan dat die zogenaamde mindere gains vooral komen doordat je de dag na het zuipen minder eet. In principe zou alcohol zelf niet voor problemen moeten zorgen.