MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.321
Het zal sommige misschien bekend voorkomen ben hier vorige zomer heel kort mee bezig geweest totdat het niet meer kon.

back/rear/calves
chest/abs
biceps/triceps/forarms
off
chest/back/abs
delts/traps
legs
off
back/rear/calves
repeat

Hevig schema Koen! Aanrader? Hoe ben je op deze indeling gekomen? Legs 1x/week?
Still going strong I see... :D

• #7.323
Hevig schema Koen! Aanrader? Hoe ben je op deze indeling gekomen? Legs 1x/week?
Still going strong I see... :D
Moet ik nog ondervinden kerel, ik wou eens een andere indeling en ben wat schema gaan bekijken en daar enkele aanpassingen aangemaakt. /toendertijd zat het met me benen zowiezo goed maar nu ...sjah, heb wel nog steeds wat pijntjes zo nu en dan. Ik ga laatste tijd vaak door me knie met een steek en zo nu en dan toch nog wat lichte klachten in me onderrug. Probeer nu zoveel mogenlijk me steunzolen te dragen moet alleen nog goeie werk schoenen hebben waar de zolen in kunnen, denk dat dat de boosdoener is.

Ben in iedergeval gemotiveerd weer!

Leuk je filmpjes! Vaker doen =]
Wat is vacuum op knieen?

dikke training kerel!

• #7.326
Leuk je filmpjes! Vaker doen =]
Wat is vacuum op knieen?
Zal ik doen! Emm ik weet eigenlijk niet of het wel een officiele oefening is, het is meer een techniek om je taille/middel slank te houden, ben hier anderhalf jaar geleden een beetje in gaan verdiepen. In de 'golden era' van bodybuilden was er dan ook een vacuum pose

vind liggend fijner overigens. Je kan zo ook je abs meer controleren zo kan ik tijdens het uitvoeren van een vacuum ook me abs naar buiten duwen, maar alleen de midden sectie en daarna de obliques.
Niet dat ik het gebruik maar ik doe toch regelmatig die oefening en of het veel verschil maakt kan ik nog niet echt zeggen, heb in iedergeval een goeie houding ervan gekregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

prachtig zo'n middel, heb zelf ook nog ergens die zelfde pose ergens op me computer staan!

arnold_schwarzenegger.jpg

Morgen weer een dag!! thx

Het zal sommige misschien bekend voorkomen ben hier vorige zomer heel kort mee bezig geweest totdat het niet meer kon.

back/rear/calves
chest/abs
biceps/triceps/forarms
off
chest/back/abs
delts/traps
legs
off
back/rear/calves
repeat

Gaaf schema man. Dit is precies waar ik al lange tijd naar opzoek ben. Ben erg benieuwd hoe je dat inricht, hoeveel oefeningen doe je op een dag?

Aha, nu snap ik het. Dankje voor je uitleg :) Wel is van gehoord inderdaad, al zou je er alleen maar een betere houding van krijgen, dan is dat ook mooi meegenomen ;)

• #7.329
Gaaf schema man. Dit is precies waar ik al lange tijd naar opzoek ben. Ben erg benieuwd hoe je dat inricht, hoeveel oefeningen doe je op een dag?
Ik ga niks inplannen, ik heb altijd op gevoel getraind qua oefeningen/reps/sets en dat is altijd prima gegaan, doe ik nu het zelfde! Hou wel altijd in gedachte wat ik de vorige training had gedaan.
All in the mind :p

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 23:08 ----------

Aha, nu snap ik het. Dankje voor je uitleg :) Wel is van gehoord inderdaad, al zou je er alleen maar een betere houding van krijgen, dan is dat ook mooi meegenomen ;)
Daarom! Voelt soms wel vies aan, dat had ik vandaag je voelt echt je abs zo langs je ribbenkast schieten bij het intrekken van je buik.
Liggend doe ik dit meestal 8x15-45 seconden

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 23:11 ----------

Even me voeding aanpassen van vandaag

200-250ml melk, 60-80gr brinta, 1 banaan
4 boterhammen, 2 kip schnitzels, 250ml verse juice orange
pre/w 2 scoops no-xplode
post/w 40gr whey, 50gr brinta, halve komkommer
spaghetti + gehakt
150gr havermout, 1 peer, 2 hele eieren, 2 ei ei-witten

wat nog komt
500gr kwark, 2 lepels pindakaas, 250ml melk

• Like
Waarderingen: Roth
buffe pik lekker bankdrukken op meek mill, fuark

apart dat je gym chains heeft..

Train je altijd alleen?

Zal ik doen! Emm ik weet eigenlijk niet of het wel een officiele oefening is, het is meer een techniek om je taille/middel slank te houden, ben hier anderhalf jaar geleden een beetje in gaan verdiepen. In de 'golden era' van bodybuilden was er dan ook een vacuum pose

vind liggend fijner overigens. Je kan zo ook je abs meer controleren zo kan ik tijdens het uitvoeren van een vacuum ook me abs naar buiten duwen, maar alleen de midden sectie en daarna de obliques.
Niet dat ik het gebruik maar ik doe toch regelmatig die oefening en of het veel verschil maakt kan ik nog niet echt zeggen, heb in iedergeval een goeie houding ervan gekregen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

prachtig zo'n middel, heb zelf ook nog ergens die zelfde pose ergens op me computer staan!

arnold_schwarzenegger.jpg

Morgen weer een dag!! thx

Lekkere oefening inderdaad. Doe dit zelf ook sinds kort, vele variaties ook mogelijk.. zittend liggend staand etc. Is ook een apart topic over hè?!:)

• #7.333
buffe pik lekker bankdrukken op meek mill, fuark

apart dat je gym chains heeft..
haha ofniet, heletijd zulke muziek had me eigen muziek niet nodig dus!

dat is bij die gym die ook die 50kg db's heeft, ook hebben ze nu ook van die bands (elastieken) heb ze alleen nog nooit gebruikt, weet overigens ook niet hoe.
Vaak wel ja, zowiezo als ik naar die gym ga.
Lekkere oefening inderdaad. Doe dit zelf ook sinds kort, vele variaties ook mogelijk.. zittend liggend staand etc. Is ook een apart topic over hè?!:)
Lekker, vind het altijd raar aanvoelen maar doe hem toch. Heb nu voor het eerst in maanden spierpijn in me abs.

mmm kipsnitselen! xxl van de aldi nomnonom

• #7.337
Triceps-Biceps-Forarms

Pushdown
15x22,5KG
15x32,5KG
12x42,5KG
8x50KG
15x37,5KG

Incline EZ-bar extension (gewicht excl. bb)
15x20KG
15x35KG heavy
3x15x25KG

Dips
15xbw
15xbw +10KG
11xbw +20KG
10xbw +30KG
8xbw +40KG
5xbw +50KG nice
12xbw +20KG
15xbw

Behind neck rope extension (?)
20x10KG
15x20KG
20x15KG
2x20x17,5KG
tegen druk zetten was soms moeilijk waardoor ik uit balans kwam

Closegrip EZ-bar curl (gewicht excl. bb)
15x20KG
12x30KG
10x35KG
14x25KG

1 Arm preacher hammer-cur /cable
12x7,5KG
10x12,5KG
12x7,5KG
15x6,25KG
eerste keer gedaan, fijne isolatie oefening!

Reverse-grip BB-curl
2x15x30KG
2x20x40KG
15x40KG

Wrist-roll
3-4 sets x2,5KG

Standing concentration-curl
15x16KG
15x12KG

extra
DB-extension
12x12KG
10x12KG
15x8KG

Comments;
Goeie workout, moet alleen wat meer snelheid erin houden bij bepaalde oefeningen en niet te lang doorblijven trainen.

Kracht neemt weer toe.

machtige sterke dips bro!

• #7.339
Vandaag recovery day, hellaas..zit met tegenzin thuis nu

ben laatste tijd ook beetje aan het oefenen met vaccuum, maar heb ook vaak dat vieze gevoel dat je je abs langs je ribben voelt glijden brrrrr. echt zon k*t gevoel haha.

Sterke training man ;)

Terug
Naar boven