train and gain
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 232
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vorige zomer kreeg ik ineens steken in me onderrug. Me bekken/heupen stonden niet gelijk, zelfde was met me voeten die ongelijk stonden, waardoor ik nu op maat gemaakt steunzooltjes draag. Maar als ik bepaalde oefeningen doe krijg ik er nog wel eens last van.Sterke training! En wat een volume zeg.. wauw
Wat is met je onderrug eigenlijk?
Had die triceps genomen omdat ik niet hellemaal tevreden ben over me schema, duurde me te lang voor bepaalde spiergroepen dus nam ik triceps er maar bij. Alleen benen was wel erg weinig voor die bus reis naar die gym toe!extra triceps...?
18 focking setjes
Miss niet meteen zoveel sets squaten dan?
Wel meteen dik gewicht met dik volume. Nicee..
Wat neem je eigenlijk aan supplementen KEUN?

haha mooi om te horen, mooie pics mark erg netjes, ben onder de indruk!Hmmm om en om side raises, wil ik ook wel eens proberen.
Je inspireert me man
Balen van die onderrug. Je had blessure en probeerde het vandaag maar eens af te tasten, zonder succes? Dan heb ik 1 advies voor je: bij het eerst seintje, zo licht als het maar is GELIJK KAPPEN. Ik deed dat niet en had 1 en een kwart jaar een ****ed up knie![]()
thx hendrie inderdaad!
Ik probeer steeds lagere reps te hanteren

had nog energie teveel hehe