- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een waardeloos schema is dat... je traint 4 x per week triceps. waar is je herstel?
Je lult uit je nek man, jij bent er zeker zo één die zich constant zorgen maakt dat hij overtraint raakt.Wat een waardeloos schema is dat... je traint 4 x per week triceps. waar is je herstel?
Je lult uit je nek man, jij bent er zeker zo één die zich constant zorgen maakt dat hij overtraint raakt.
Als je schouders en borst mee rekent, maar dat vind ik bullshit.
Hoe kom je daarbij? Is niet t geval..
---------- Post toegevoegd Fri 13 Apr 2012 om 07:27 ----------
Hoezo bij press-oefeningen gebruik je maximaal triceps..
hey mathafacker. Ik verwacht wel dat we vanavond een zwaar katabool nachtje van gaan maken achter de ps3
Naja ik ga super goed op dit schema, en ook niks geen overtraining dus knal lekker door![]()
pull ups gaan steeds beter af ja!
Morgen zijn armen pas aan de beurt dusAls je hiervan je biceps niet hebt mee getraind en dus pomp in biceps, dan weet ik het ook niet meer
Sterke pulllups.

doe ik bij enkele oefeningen, goeie tip brah!probeer de gewichten bij front/side & rear eens een aantal sec vast te houden..
Zo doe ik het zelf ook een beetje nu alleen met DB's die side raises dan. Die Facepulls moet ik wel weer in me trainingen brengen! ThxKeun, bij mij zijn schouders goed gegaan toen ik ze heel strikt ben gaan trainen in combinatie met supersets en dropsets.
Rear delt raise superset met face pulls
Side raises met schijven, helemaal recht staan gestrekte armen en gecontroleerde beweging en dan zoveel mogelijk herhalingen en droppen (10kg, 5kg, 2,5kg schijven)
upright row brede greep superset met shrugs.