XXL Nutrition

Log KEUN

je staat er nog steeds bruut bij man! sterkte met die blessure, hopelijk is het vlug over!

Was je borst eerst niet groter?

mooie pics. rugwijdte+mid section+arms=top. Zwakkere punten zijn de rugdikte en traps (lijkt op die foto's). Maarja dl'en kan dus niet vanwege blessure. Chest lijkt vanaf front pic niet big, maar vanaf side pose juist wel weer. Succes, is positieve kritiek eh ;-)!

mooie pics. rugwijdte+mid section+arms=top. Zwakkere punten zijn de rugdikte en traps (lijkt op die foto's). Maarja dl'en kan dus niet vanwege blessure. Chest lijkt vanaf front pic niet big, maar vanaf side pose juist wel weer. Succes, is positieve kritiek eh ;-)!

hejje internet op die boot jah:D

Buff hoor, voor me gevoel was je chest wel voller op vorige foto's.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.387
Side chest en rug foto zijn gruwelijk:)

Pre-workout moet je toch op lege maag nemen? Niet as je net hebt gegeten. En dan uur van te voren voor je de gym gaat ofzo?
Ik pak hem meestal 30-50min na me maaltijd. Thx
je staat er nog steeds bruut bij man! sterkte met die blessure, hopelijk is het vlug over!
Ja ik ga nu binnekort ook andere werkschoenen halen waar me steunzolen in kunnen. En onderrug gewoon weer licht trainen bodyweighted en veel stretchen.
thx bro!
Was je borst eerst niet groter?
Ik vind juist nu me borst meer vorm krijgen dan voorheen eigenlijk, kan ook aan mij liggen.
Me rugdikte is inderdaad een stuk minder geworden als toen ik nog wekelijks kon DL'en maar dat is al lang geleden die tijd! thx voor je feedback, wat rugdikte betreft geef ik je gelijk maar me traps zijn altijd wel goed geweest
Buff hoor, voor me gevoel was je chest wel voller op vorige foto's.
Zie het zelf niet maar hier nog een side-chest en mostmuscular voor zowel traps al chest nogmaal aan te tonen.
Geef zowiezo me chest altijd wat meer aandacht als andere spiergroepen.

Bedankt voor de feedback allen

2e0s2ev.jpg

2zpipo4.jpg

goed bezig keun!
brute front double biceps en side chest!

je blijft maar droog en droog he! top jonge! mooie fysiek

• #7.390
Chest

Flat-BP
15x50KG
12x70KG
10x90KG
2x4x110KG
10x90KG
12x80KG

Incline-BP
15x50KG
4x12x70KG

Incline Cable-flyes (gewicht p.kant)
15x7,5KG
15x12,5KG
12x17,5KG
10x20KG
15x15KG
15x10KG

Pec-deck
3x15-20x40-50KG

Comments:
Korte intensieve training, vind zulke trainingen veel fijner 1 spiergroep aanpakken.

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 20:08 ----------

goed bezig keun!
brute front double biceps en side chest!
thx timmert mooi dat je me nog steeds volgt!
je blijft maar droog en droog he! top jonge! mooie fysiek
Kijken of ik er nog paar % eraf kan krijgen komende maanden, zonder al teveel aan me voeding te veranderen.

sterke bench!

Kijk korte intensief en overzichtelijke workout:)
Strong bench is strong.

Jij gaat lekker op dat volume he! Zelf vanavond ook vol op sets gedraaid met korte rust, ben kapot!

• #7.394
Misschien dat ik nu gewoon 1 spiergroep p.keer ga pakken, want dat schema wat ik had gepost hou ik nu al niet meer qua herstel en duurt me te lang voordat delts/legs aan de beurt zijn.

Hoefde toch niet te werken vandaag, wou eerst nog eens gaan trainen had de energie ervoor nog maar ik ga morgen nog even kort.

Dus dan ga je gewoon 5 dagen trainen? Bijvoorbeeld: Ma borst. Di rug. Wo Schouders. Do Benen. Vrij Armen?

Zoiets?

• #7.396
Ja precies zo ja! Scheelt me veel tijd etc. ik ben vaak veelste lang in de gym ook.

Ja precies zo ja! Scheelt me veel tijd etc. ik ben vaak veelste lang in de gym ook.

Opzich klinkt dat wel relaxed, 1 groep per dag.

Je kunt ook dit doen:

Dag1:
Borst (3 press oefening)
Lats (3 oefening)
Biceps

Dag 2:
Quads (3 oefn.)
Schouders (3)
Kuiten

dag 3:
Borst (3 fly oefening, bijv pec dec, fly's en cable crossover)
Midden rug (rows, deadlift..)
Triceps

Dag 4
Hamstring
Schouders
Traps

En dan per groep 3 a 4 sets. Doe dit zelf en ben als ik lekker door beuk 75 minuten bezig.

Misschien een idee voor je?:)

Opzich klinkt dat wel relaxed, 1 groep per dag.

Je kunt ook dit doen:

Dag1:
Borst (3 press oefening)
Lats (3 oefening)
Biceps

Dag 2:
Quads (3 oefn.)
Schouders (3)
Kuiten

dag 3:
Borst (3 fly oefening, bijv pec dec, fly's en cable crossover)
Midden rug (rows, deadlift..)
Triceps

Dag 4
Hamstring
Schouders
Traps

En dan per groep 3 a 4 sets. Doe dit zelf en ben als ik lekker door beuk 75 minuten bezig.

Misschien een idee voor je?:)

Wat een waardeloos schema is dat... je traint 4 x per week triceps. waar is je herstel?

• #7.399
Even aankijken, maar ziet er leuk uit. Beetje UB/LB idee

---------- Post toegevoegd Thu 12 Apr 2012 om 23:00 ----------

Voeding vandaag

2 hele eieren, 2 ei-eiwitten, 6 boterhammen, 3 stukken spek
pre/w 1,5 scoop no-x
post/w 10gr BCAA's
80gr zilvervlies rijst, 250gr pangafilet
50gr whey, 50gr brinta, 1 banaan
bord pasta/gehakt
90gr rijst, stuk biefstuk, broccoli paar koppen