Alphakx
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mooie pics. rugwijdte+mid section+arms=top. Zwakkere punten zijn de rugdikte en traps (lijkt op die foto's). Maarja dl'en kan dus niet vanwege blessure. Chest lijkt vanaf front pic niet big, maar vanaf side pose juist wel weer. Succes, is positieve kritiek eh ;-)!

Ik pak hem meestal 30-50min na me maaltijd. ThxSide chest en rug foto zijn gruwelijk
Pre-workout moet je toch op lege maag nemen? Niet as je net hebt gegeten. En dan uur van te voren voor je de gym gaat ofzo?
Ja ik ga nu binnekort ook andere werkschoenen halen waar me steunzolen in kunnen. En onderrug gewoon weer licht trainen bodyweighted en veel stretchen.je staat er nog steeds bruut bij man! sterkte met die blessure, hopelijk is het vlug over!
thx bro!
Ik vind juist nu me borst meer vorm krijgen dan voorheen eigenlijk, kan ook aan mij liggen.
Me rugdikte is inderdaad een stuk minder geworden als toen ik nog wekelijks kon DL'en maar dat is al lang geleden die tijd! thx voor je feedback, wat rugdikte betreft geef ik je gelijk maar me traps zijn altijd wel goed geweestmooie pics. rugwijdte+mid section+arms=top. Zwakkere punten zijn de rugdikte en traps (lijkt op die foto's). Maarja dl'en kan dus niet vanwege blessure. Chest lijkt vanaf front pic niet big, maar vanaf side pose juist wel weer. Succes, is positieve kritiek eh ;-)!
Zie het zelf niet maar hier nog een side-chest en mostmuscular voor zowel traps al chest nogmaal aan te tonen.Buff hoor, voor me gevoel was je chest wel voller op vorige foto's.
thx timmert mooi dat je me nog steeds volgt!goed bezig keun!
brute front double biceps en side chest!
Kijken of ik er nog paar % eraf kan krijgen komende maanden, zonder al teveel aan me voeding te veranderen.je blijft maar droog en droog he! top jonge! mooie fysiek
Ja precies zo ja! Scheelt me veel tijd etc. ik ben vaak veelste lang in de gym ook.

Opzich klinkt dat wel relaxed, 1 groep per dag.
Je kunt ook dit doen:
Dag1:
Borst (3 press oefening)
Lats (3 oefening)
Biceps
Dag 2:
Quads (3 oefn.)
Schouders (3)
Kuiten
dag 3:
Borst (3 fly oefening, bijv pec dec, fly's en cable crossover)
Midden rug (rows, deadlift..)
Triceps
Dag 4
Hamstring
Schouders
Traps
En dan per groep 3 a 4 sets. Doe dit zelf en ben als ik lekker door beuk 75 minuten bezig.
Misschien een idee voor je?![]()