XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Tja..dan zul je zelf nooit groot worden als Koen...:rolleyes::p
:roflol:+1 Marvin

spierpijn in me lat is al wat minder heb me gister lekker laten masseren:eyebrow:
lekker vroeg uit van school, dalijk lekker eten, rond 1/2 uur weer, trainen eten en ow ja gamen over de dag verdeelt:rolleyes:

mission impossible

twijfel je meer als mij ik betwijfel het, eigenlijk..

Ik had geen talent, en mn pa was een beetje streng,
Hij zei vaak jongen verman je en wees een vent,
je lijkt op je moeder,
mama zei weer dat ik leek op hem,
geen wonder dat ik tegenwoordig zo onzeker ben.

Ik had geen talent, en mn pa was een beetje streng,
Hij zei vaak jongen verman je en wees een vent,
je lijkt op je moeder,
mama zei weer dat ik leek op hem,
geen wonder dat ik tegenwoordig zo onzeker ben.
ben jij Freske? die brief gaat de prullenbak in.

Wat gaan we trainen Keuning ?

ik wil btw ook COD hebben :sad:

Wat gaan we trainen Keuning ?

ik wil btw ook COD hebben :sad:
ja ik twijfel nog, Rug-Biceps (of triceps) of de Benen,
vandaag ga ik samen trainen met mijn broer, hij zit sinds kort ook op DBB.
Maar goed, als me Rechter-Lat zegt pomp je rug vol dan doen we rug, als die zegt auwa doen we benen (heb ik meer zin in).

Heb je geen PS3 of zo, zo nee koop een, en koop COD MW2 erbij, en laat de crack achterwegen, beetje afkicken is goed voor je;)

ja ik twijfel nog, Rug-Biceps (of triceps) of de Benen,
vandaag ga ik samen trainen met mijn broer, hij zit sinds kort ook op DBB.
Maar goed, als me Rechter-Lat zegt pomp je rug vol dan doen we rug, als die zegt auwa doen we benen (heb ik meer zin in).

Heb je geen PS3 of zo, zo nee koop een, en koop COD MW2 erbij, en laat de crack achterwegen, beetje afkicken is goed voor je;)

Oke bruut, eerste optie is dus wel Rug :)! Succes bro hopen dat je Rechter Lat normaal doet.

Heb wel ps3, maar geen werk hihi.. Als ik het heb laat ik het wel even weten, haha!

Rug-Biceps

Rack-Pulls
12x50KG
11x100KG
8x130KG (tot hier strapless, omdat die uit me handen gleed straps om gedaan)
10x145KG
8x160KG

BOR
12x50KG
12x70KG
10x80KG (VPR in reps verbroken)
8x90KG (PR)
10-12x70KG
15x50KG

Lat Pull-Down (behind neck)
hier had ik wel last van me rechter lat, maar ben toch door gegaan!
12x60KG
12x70KG (hard 12)
10x80KG (paar assists)
12x60KG

Nu komen de biceps, die zaten onder tussen al hellemaal vol!

BB-Curl
12x30KG
Me rechter bicep was zo opgepompt dat het gewoon pijn deed, echt wazig..
12x40KG (aantal assist, squezeee)
12x30KG
10x30KG

DB-Curl
*8x16KG
*8x16KG

Wat buik gedaan, en 10 min cardio.

Opmerkingen:
BOR's gaan steeds beter, ik deed de 70KG niet hellemaal strict op de laatste 2 reps, maar de 80/90 waren super strict uitgevoerd.
Echt wazig dat me me bicep gewoon pijn deed, ik zie het maar als groei aan.

Godver nice PR Koen! Had ik maar een broer om mee te knallen!:D Eindelijk iemand in huis die me wel zou begrijpen..:rolleyes:

Geil geBOR't Koen. Je bent ook onvermoeibaar eh? ;)

Godver nice PR Koen! Had ik maar een broer om mee te knallen!:D Eindelijk iemand in huis die me wel zou begrijpen..:rolleyes:
Of niet, ik had de 90 eigenlijk nog niet zo snel verwacht, 100 komt langzaam ook al inzicht.
Ik heb me broer trouwens nooit eerder in me log vermeld, maar goed sinds vandaag heeft hij ook een Log aangemaakt, ''BREAM's Trainings Log''.

Vandaag gingen we pangafilet en gebakken aardappel blokjes maken, en speciaal voor mij maakte mijn mama ze in de pan, en hun in de friete pan, wat lief he, omdat dit gezonder is.
Geil geBOR't Koen. Je bent ook onvermoeibaar eh? ;)
hou je staaf in bedwang geile beer! :jk:
jij niet wil je zeggen jij gaat gewoon 2x op een dag!

Ik heb het gevoel dat ik allang de 75KG passeert ben, maar ja ik ben benieuwd ik ga me deze week nog eens wegen, en dan pas eind 2009.
Misschien is de weegschaal wel echt kapot:o

Even de laatste nieuwtjes:
Donderdag heb ik Gala van mijn school (mijn klas heeft het georganiseert)
In club Bozzini weet niet of jullie deze locatie kennen, er komen in ieder geval mensen over heel europa. frankrijk bijv.
En ow ja, we hebben Vato Gonzalez ingehuurt.
Zaterdag ga ik naar Amsterdam met me meisje, en natuurlijk ''moet'' ik naar Patta (voor de mensen die dit niet kennen, het is een exclusieve sneaker shop).
Zondag ga ik met wat vriendinnen van mijn vriendin, en nog een jongen wokken, ik ben benieuwd wat de meiden van me eet skills vinden

Zondag ga ik met wat vriendinnen van mijn vriendin, en nog een jongen wokken, ik ben benieuwd wat de meiden van me eet skills vinden

Ik stel voor dat jij die luitjes net zo verbaast als ik deed bij de wok (heb 4 borden naar binnen geschoven) :D

(en de volgende dag er achter komen dat ik afgevallen ben!)

Ik stel voor dat jij die luitjes net zo verbaast als ik deed bij de wok (heb 4 borden naar binnen geschoven) :D

(en de volgende dag er achter komen dat ik afgevallen ben!)
4 maar, amateur!
ik had vorige keren dat ik ging wokken 5 tot 7 borden, en alleen maar kip/varkensvlees/allemaal soorten vis/ en nog meer vlees

4 maar, amateur!
ik had vorige keren dat ik ging wokken 5 tot 7 borden, en alleen maar kip/varkensvlees/allemaal soorten vis/ en nog meer vlees

Ik verschuil me achter het feit dat ik een vrouw ben (en een nog een kleintje ook!). Wél heb ik ook alleen vlees / vis gegeten met een beetje groente (rijst eet ik thuis al genoeg!).

Ik verschuil me achter het feit dat ik een vrouw ben (en een nog een kleintje ook!). Wél heb ik ook alleen vlees / vis gegeten met een beetje groente (rijst eet ik thuis al genoeg!).
inderdaad, je hebt gegeten als een meid van 2meter! :D
daarom eet ik alleen vlees/vis daar, en garnalen gaan ook wel een aantal borden van doorheen samen met panga/zalm! yum

Ze hadden geen panga... :(
Garnalen waren trouwens wél erg goed te doen!

Was met de gozers van m'n gym, en ook zij hadden pp 'slechts' 4 borden eten...

Schouders-Triceps

Neck-Press
12x30KG
12x50KG
6x60KG (stond iemand voor me en was daardoor niet gefocused)
8x60KG
9x60KG 1 assist

Front-Raises
*10x18KG
*10x20KG
*10x18

BB Upright-Row
12x30KG
10x40KG
12x40KG (ging voor 11)

Sitting Side-Raises (strict uitgevoerd)
12x6KG
12x10KG
10x12KG (me rechter lat doet nog steeds pijn)

1 setjes bent over side raises met 14KG

1 Arm Standing Side-Raises
*12x16KG
*12x18KG SS 12x14KG

French-Press (gewicht zonder stang)
12x15KG
15x15KG
15x15KG (gewoon lekker rustig en strict uitgevoert)

CGBP
10x60KG
10x60KG
had totaal geen kracht meer, alhoewel.

Hanging Dips
15xBW
16xBW
16xBW
14xBW

1 pomp setje onderhands tricep push down met 22,5KG:sd:

Opmerkingen:
Lekkere training, was van plan MP te doen, maar me lat deed hier al pijn, en ben dus neckpress gaan doen.
Vandaag was een kennis van mij en me broer ook in de gym, ik weet nog toen ik klein was dat hij echt buff was, naderhand is die door omstandigheden zo'n 30KG aangekomen, en is dat nu weer kwijt door dieten.
Hij zei dat ik goede schouder koppen had, en dat me schouders voor lopen op de rest, zelf vind ik dat alles in verhouding is, behalve me benen niet.
(kan ook door me shirt komen dat die dit dacht, had een wijd shirt aan, die bij de schouders wat strakker zit).

Lekkere training Koen... :thumbs:

That's how we roll;)
7cm groter, en 10/11 kg zwaarder :P

---------- Toegevoegd om 16:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

harde training keun. die raise's van jou zijn wel sterk altijd
daarom oog ik zwaarder:p en het is 8-9 KG ik ben 72-74KG nu.

wou eigenlijk 22KG nog doen, maar ging liever voor een ''strictere'' ROM dan zwaar

Laatst bewerkt:
KEUN maakt zich klaar voor Galabal,
ik twijfel nog of ik zal gaan drinken, in principe heb ik het wel verdient, 2 a 4 maanden niet gedronken en al die tijd clean gegeten, geen enkel broodje warm vlees of broodje bapao na binnen gewerkt.
en als ik ga drinken, ga ik morgen vroeg alles eruit rennen/fietsen weer!

Terug
Naar boven