Roth
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 748
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er makkelijker uit dan het was, normaal verloopt die soepeler.Die chains ziet er toch wel bruut uit, haha. Die 110 gaat je ook nog makkelijk af daarna, netjes.
Er zijn aan beide kanten 2 'rondjes' van de ketting die er niet hellemaal vanaf komen, maar dan nog de press word ineens een stuk zwaarder waar je je snel in vergist. Aanrader voor jou bro, zeker met je slingshotmooi zo met die chains ik ga die ook maar eens aanschaffen hehe
maar ze komen niet helemaal los van de grond he, dus ik neem aan dat het gewicht wat je erbij hangt minder is dan 30kg? of zit ik fout
Het was eigenlijk niet de bedoelling om drietjes te pakken, die set daarvoor had de meeste kracht al gekost. En ik wou toch een paar reps nemen met 110, mocht niet afgaan voor de camera heIk zou toch iets minder gewicht gebruiken op jouw drietjes, rom is op de eerste 2 beurten al niet helemaal denderend en wordt bij de 3e rep helemaal minder. Je tukt wel netjes trouwens! Maar alsnog nette presspower voor jouw bodyweight.

thx dwarff, staat voor fullstackSuper training man
Echt sterke pull-ups gratz met pr
Waar staat (fs) voor?
Nee dat niet maar is wel mijn muziek dat wel! Meestal als ik daar ben draaien ze zulke muziek en later komt de house en standaard trainingsmuziek maar dan ben ik ver klaar.Gym and juice
nice filmpjes man, regel je zelf muziek in de gym of wat ?
rozayyyy
Zal wel goed komen morgen, was jij vandaag nog gegaan?Super sterke schouders koen.veel plezier bij de fibo morge
haha ja zeker als ik hem 'weer' zie, herkennen zal die me zowiezo niet dat is wel altijd jammer eigenlijk met zulke mensen die je daar spreekt.Lekkere training Keun!
Morgen dus naar Fibo?Nog op de foto met Antoine Vaillant?
![]()