AndroidHealthClinic

Log KEUN

OMG die laatste foto... vacuüm :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 09:58 ----------

BTW: ik was op zondag naar de FIBO gegaan.
Volgend jaar misschien afspreken met een paar DBBérs op de FIBO lijkt me wel koewl.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.482
OMG die laatste foto... vacuüm :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 09:58 ----------

BTW: ik was op zondag naar de FIBO gegaan.
Volgend jaar misschien afspreken met een paar DBBérs op de FIBO lijkt me wel koewl.
haha niet slecht toch:p

ja is goed man, volgend jaar in Kohlen had ik begrepen.

• #7.483
Legs-Back

+- 5min stretchen

Leg-extension
20x25KG
20x45KG
5x15x55KG

1 Legged squat
15xbw
3x15xbw +40KG
20xbw

Leg-press
20x80KG
15x160KG
3x15x200KG

Toe-presses
3x20x120KG

Calve-raises (smith)
20x50KG
3x15x70KG

DB SLDL
2x15x12KG
15x18KG
15x12KG
bewust lage gewichten gehanteerd beetje laten rekken

Front lat pulldown
15x40KG
15x55KG
2x12x70KG
15x60KG

DB-row
15x18KG
15x26KG
15x32KG
3x15x36KG
vandaag hebben we zwaardere DB's binnen gekregen op de sportschool..tot 36kg nu ipv 26kg.

Chin-up (close-grip/palms up)
10xbw
8xbw
8xbw
6xbw
5xbw

Straight arm rope pulldown ss Facepulls
5x15x15KG ss 5x15-20x15KG

Comments:
Heb vandaag probleemsloos benen kunnen trainen, het stretchen lijkt toch goed te werken. Ik blijf dit gewoon elke training doen, vind het zowiezo wel fijn als ik wat flexibeler ben + het is een goeie warming up ook.

morgen chest knallen met zwaardere DB's, mooi voor de variatie weer.

Netjes Keun, mooie pics ook.

Hoe gaat het met de voeding?

• #7.486
Netjes Keun, mooie pics ook.

Hoe gaat het met de voeding?
thx bro voeding gaat goed, 5-6 meals p.dag vandaag bijv. op een minder goeie dag

250ml melk, 70gr brinta, 1 banaan, 2 stukjes varkensvlees (fillie ofzo xD)
2 scoops no-x
1 scoop bcaa, 30gr druivensuiker
taco/groenten
bord past/gehakt

wat nog komt
80gr havermout, 40gr brinta, 50gr whey, 2 lepels pindakaas
180gr kalkoenhaas, 80gr rijst, 1/3 komkommer
500kwark of 40gr casseine

---------- Post toegevoegd Fri 4 May 2012 om 21:02 ----------

Dat ga je merken:) More gains.. yeah.
ik heb al vaker zwaardere DB's gebruikt, maar toen ging ik naar een andere gym waar ik 1x in de 2 weken een ga zoiets. Nu kan ik gewoon in me 'homefront' zwaardere DB's pakken. Nu kan ik dus wel weer vaker variaren dus BP met DB's of BB..maar indd more gains pakken!

Laatst bewerkt:
hoppa lekker hoor

• #7.488
Chests

Incline DB-press
15x18KG
15x24KG
12x30KG
10x36KG
8x36KG
6x36KG +3 reps
15x24KG

Flat-BP
15x50KG verzuring
2x8x90KG
10x90KG
15x50KG

Flat Flyes /armen naar buikhoogte
15x12KG
2x15x8KG

Flat Flyes
15x18KG
15x22KG ss 10x22KG press

Ik volg tijdje al je log zonder dat ik ooit gereageerd had.
Echt mooie trainingen hoe gaat eigenlijk met je onderrug + hoe is je met je ex-gf tijdje geleden ging ze op kamers en toen zou je ergens achter komen ofzo en toen kwam t miss nog goed en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord/gelezen(kan zijn dat ik het toevallig niet heb gelezen hoor)

Ben je anders gaan trainen Koen? Want zie bij je chest training voor jou doen lage gewichten voorbij komen?

Uitvoering verbeterd, of gewoon even rustig aan?

• #7.491
Ik volg tijdje al je log zonder dat ik ooit gereageerd had.
Echt mooie trainingen hoe gaat eigenlijk met je onderrug + hoe is je met je ex-gf tijdje geleden ging ze op kamers en toen zou je ergens achter komen ofzo en toen kwam t miss nog goed en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord/gelezen(kan zijn dat ik het toevallig niet heb gelezen hoor)
Met me onderrug gaat het laatste 2 weken beter, nog steeds niet hellemaal goed maar ik ben nu bij vrijwel elke training aan het stretchen. En ik merk dat het veel beter gaat dan.

Haha ik heb nog contact met haar maar ik hou me prive voor mezelf, het is ja immers 'DBB' he:o
Ben je anders gaan trainen Koen? Want zie bij je chest training voor jou doen lage gewichten voorbij komen?

Uitvoering verbeterd, of gewoon even rustig aan?
Ik ben afgelopen training met DB's begonnen we hebben sinds vorige week DB's tot 36kg dus er is min of meer progressie + ik me borst/schouders zaten al hellemaal vol. Kracht gaat juist weer voorruit dus..zowiezo focus op uitvoering!

Heb nu wel weer snel verzurende onderarmen en schouders, naast de pijn in me polsen..opzich wel fijn, omdat ik hierdoor wel het gevoel heb dat ik het uiterste eruit heb gehaald. Maar hierdoor neemt me kracht gedurende de training snel af, waardoor ik dus lager in weights ga bij andere oefeningen. Maar ik ga morgen naar de fysio, laat ik alles even na checken weer en kijken of hij kan vaststellen dat me pols klachten door een zenuw komt die wat klem zit ..en hopelijk kan los masseren.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 17:39 ----------

Delts-Traps

DB-press
15x16KG
15x20KG
12x26KG
10x32KG
8x36KG
6x36KG
6x36KG
8x30KG
12x26KG

Hanging 1 arm DB Side-raise
12x12KG
12x16KG
12x20KG
12x20KG
15x16KG

Bent-over Reardelt Raise (geen last van rug voor het eerst hierbij weer)
15x12KG
15x14KG
12x18KG
15x14KG

1 Arm Arnold-press ss 1 Arm front-raise (normale grip+hammer-grip)
15x16KG ss 8x16KG +8x hammer
15x20KG ss 8x20KG +8x hammer
12x22KG ss 6x20KG +8x hammer
12x20KG ss 6x20KG +6x hammer

ss
1 Arm upright DB-row
15x16KG
15x20KG
2x15x22KG

DB Shrugs
15x16KG
15x26KG
3x15x36KG

Abs
Hanging leg-raises (arm supported)
5x10xbw

Vacuum
liggend
2x15 sec.
8x30 sec.
op knieëen
5x30 sec.

Rope crunches
25x17,5KG
20x27,5KG
25x17,5KG

EXTRA:
10min lunges
ga ik vaker doen!

Laatst bewerkt:
Haha ik heb nog contact met haar maar ik hou me prive voor mezelf, het is ja immers 'DBB' he:o

Vroeger hield je niet zo prive vond het altijd wel leuk om je verhalen te horen of het uitgaan of festivals waar je ging ''pose'' :D
Train je trouwens nog veel met je broer en zit hij ook bij die ''squat gym'' (zo noem ik hem maar even)

haha die nieuwe zwaarste DB's van 36kg zijn meteen uitvoerig gebruikt bij 2 trainingen. Vraag of ze alvast tot 46kg willen bestellen:D

Sterk werk!!!:thumb: Tot welke set van je DB press moet ik als opwarming beschouwen?:P
Doe je die rear delt raises staand of op incline bankje voorovergebogen?

• #7.494
Vroeger hield je niet zo prive vond het altijd wel leuk om je verhalen te horen of het uitgaan of festivals waar je ging ''pose'' :D
Train je trouwens nog veel met je broer en zit hij ook bij die ''squat gym'' (zo noem ik hem maar even)
Njah mensen gingen bepaalde dingen plaatsen die ik alles behalve in me log wil hebben staan, in principe irriteer ik me al mateloos eraan dat mensen me bij me naam gaan noemen..waar dit is begonnen weet ik ook niet. Heb zelf de neiging gehad om gewoon van DBB weg te gaan hierdoor, ben wat dat betreft liever anoniem, daardoor kan ik bepaalde dingen ook niet meer posten.

Train regelmatig met me broer ja, hij zit momenteel op zo'n 103kg bij 14% gok ik zo, binnekort samen dieëten, in shape komen voor de zomer.

PM me trouwens eens van wie je de kloon bent
haha die nieuwe zwaarste DB's van 36kg zijn meteen uitvoerig gebruikt bij 2 trainingen. Vraag of ze alvast tot 46kg willen bestellen:D

Sterk werk!!!:thumb: Tot welke set van je DB press moet ik als opwarming beschouwen?:P
Doe je die rear delt raises staand of op incline bankje voorovergebogen?
Haha ja, nog eens fijn om toch wat zwaarder te gaan op de DB's, nu kan ik ook de volgorde meer veranderen. Rear-delt doe ik bentover en die side-raises deed ik 1 handed waar ik me met de andere hand vasthield aan een pilaar om ze zo strict mogenlijk uit tevoeren.

Waar blijven die trainingen nou

Ja snap het wel. Ik ben zelf naast dbb niet actief op internet zoals facebook e.d. maar het zou goed kunnen botsen ja. Maar vind het ook wel jammer, las die updates over festivals graag.

Btw fuuuu 10 min lunges :eek:

• #7.497
Training van gister

Back

5-10min stretchen

Close-grip pulldown (palms up) torso bijna horizontaal
15x45KG
15x60KG
15x75KG
12x75KG
12x75KG
15x50KG

1 arm t-bar row
15x20KG
2x15x30KG
15x30KG

Wide grip pulldown (plate loaded)
15x40KG
15x80KG
10x120KG
10x120KG 1 armed
15x80KG

Seated Row (v-bar)
15x35KG
15x50KG
12x65KG
10x80KG
8x80KG
15x55KG

DB pullover
15x18KG
12x26KG
12x32KG
10x36KG
15x26KG

Back-extensions
3x20x

Training van vandaag

Chest-Triceps

5min stretchen

Flat-BP + chains (15kg p.stuk)
15xbb
15xbb +30KG
15x50KG +30KG
10x70KG +30KG
3x90KG +30KG
10x70KG +30KG
15x50KG +30KG

Incline DB-press
15x22KG
12x26KG
12x32KG
10x36KG
6x42KG assisted
10x36KG
10x30KG

Flat-Flyes
12x22KG
12x26KG
2x10x30KG
12x22KG
15x14KG

Seated-press (machine)
3x12x45-60KG

Pec-deck
3x15x45KG

Bodyweighted skull-crushers (push up) /aan smith stang
20x /stang op oog hoogte
20x /onder schouder
20x /navel hoogte
epic pump

Pushdown
3x15x25KG

Reverse-grip pushdown (1 armed)
3x15x10KG
ss
1 arm DB extension
3x15x6KG

Comments:
lekkere workouts, pomp voelt goed aan laatste dagen.
voeding laatste 3 dagen 1 dag high-carb/2 low

voeding vandaag
6 sneeen brood, 4 eieren waarvan 3 ei-eiwitten, 1/3 komkommer, 200ml groene thee
80gr rijst, ..gr biefstuk, sla
pre/w 1,5 scoop 1 M.R
60gr rijst, 200-250gr tilapia
150-200gr kip, sla
500gr kwark

gister bij de fysio geweest, alles na laten checken waarom me polsen steeds vast zitten in de ochtend. (voor de mensen die het niet hebben meegekregen) Ik word 2-3 weken elke dag wakker na +-8uur slaap omdat er iets vastzit in me polsen waardoor beide handen slapen en een stekerige pijn in me pols gewrichten heb dan, vervolgens leg ik me handen anders waardoor er weer doorbloeding doorheen komt, val weer inslaap en word enkele minuten wakker door de pijn in me polsen en wederom slapende handen.
Ongeveer 30-60min nadat ik op ben gestaan heb ik er geen last meer van. Afentoe bij trainingen een half slapende duim en soms stroom schokjes in me polsen als ik bijv. db's vasthou.

Na wat testjes hebben gedaan, concludeerde hij dat het aan me alvleesklier lag..nu denken jullie huh ?? Dacht ik zelf ook, maar vandaag heb ik weer enkele testjes laten doen maar nu had ik al me supplementen meegenomen (en vitamines) en hebben we getest door welke het kwam. Ik kan niet precies beschrijven wat er nu aan de hand was, maar m'n lichaam kon het niet afbreken waardoor enkele zenuw vast kunnen lopen door een slechte doorbloeding. Enige supplement waar ik bij verzwakte bij 'druk testen' was me normale whey. (heb de whey perfection van B&F) Deze ga ik nu niet meer gebruiken, had ook de casseine getest die ik ook van B&F heb maar hier reageerde ik negatief op.

Me alvleesklier is een beetje geirriteerd geraakt doordat het de whey niet kon afbreken (meen ik het goed te herinneren) deze moet ik nu 1 maal daags masseren omdat die iets gezwollen is.

Ik hou jullie op de hoogte ivm me herstel hiervan

p.s. ik had daarna de whey van performance gebruikt, die ze in de sportschool hadden en hier verzwakte ik ook niet op. Er zit dus een stof in m'n whey die ik of niet kan afbreken of een allergische reactie op heb. Ben voor vrij veel dingen allergisch overigens

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 22:51 ----------

Waar blijven die trainingen nou
You ask, I deliver
Ja snap het wel. Ik ben zelf naast dbb niet actief op internet zoals facebook e.d. maar het zou goed kunnen botsen ja. Maar vind het ook wel jammer, las die updates over festivals graag.

Btw fuuuu 10 min lunges :eek:
Haha njah ik weet niet of er nog festivals komen, ik ben nu weer serieus met training bezig. En nuchter vermaak ik me daar zo niet op lijkt me.
Ik ga wel 15 juni naar Jay-Z en Kayne West. Misschien dat ik deze maand nog naar Tyga ga.

Die festivals etc. waren slechts leuk voor een periode, ben blij dat ik weer terug me motivatie heb gevonden. Dedicated leven bevalt me veel beter!

Die lunges ga ik vaker doen, ik heb nu nog spierpijn in me glutes/quads ervan.

Laatst bewerkt:
Wat bedoel met je kloon bent:$?

Ik heb eerst heel lang geen account gehad gewoon beetje lopen checken toen heb ik jou log op gegeven moment gevolgd en toen heb ik account gemaakt en daarna gewoon de hele tijd wezen volgen toen maandje niet meer tot nu ik weet eig niet of ik ooit hier heb gereageerd verder.

K*t van die whey ga je nu weer terug naar de whey die je voorheen gebruikte ?

En niet stoppen met loggen trouwens is zonde gewoon niks van aantrekken en gewoon zoals nu dingen zeggen als je dat wilt.

Trouwens over je naam ik meen dat je dat zelf keer ooit toe hebt gegeven of heb gezegd.

met dat
+30kg dat waren die soort van ijzeren iets wat je er dan aan hing?

Overigens ik heb me ''abbo'' nu pas ingesteld

Laatst bewerkt:
  • #7.499
Er zijn veel mensen die al eerder op DBB hebben gezeten en nieuwe accounts aanmaken, want ik zag dat je nog niet zolang lid bent vandaar dat ik dat dacht.

Even kijken welke whey ik nu ga pakken, maar ik moet zowiezo laten testen of deze wel goed voor me zijn en ik dacht dat Performance overpriced was (maar daar weet ik nu wel al zeker van dat die goed voor me is), heb deze al eens gebruikt zelf een dikke 4 jaar terug maar ben allang overgestapt naar eigen merken van enkele suppliers zoals XXL etc.

Ach ja het weerhoud me alleen ervan om sommige dingen te posten..niet zo erg imo.

Ijzeren kettingen hangen aan de stang, negatieve herhalingen worden steeds lichter maar positieve worden steeds zwaarder, moeilijk in te schatten soms het gewicht.

hey man **** trainen, kom we gaan ps3 spelen

Terug
Naar boven