- Waardering
- 533
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha niet slecht tochOMG die laatste foto... vacuüm
---------- Post toegevoegd Thu 3 May 2012 om 09:58 ----------
BTW: ik was op zondag naar de FIBO gegaan.
Volgend jaar misschien afspreken met een paar DBBérs op de FIBO lijkt me wel koewl.

morgen chest knallen met zwaardere DB's, mooi voor de variatie weer.
More gains.. yeah.thx bro voeding gaat goed, 5-6 meals p.dag vandaag bijv. op een minder goeie dagNetjes Keun, mooie pics ook.
Hoe gaat het met de voeding?
ik heb al vaker zwaardere DB's gebruikt, maar toen ging ik naar een andere gym waar ik 1x in de 2 weken een ga zoiets. Nu kan ik gewoon in me 'homefront' zwaardere DB's pakken. Nu kan ik dus wel weer vaker variaren dus BP met DB's of BB..maar indd more gains pakken!
Met me onderrug gaat het laatste 2 weken beter, nog steeds niet hellemaal goed maar ik ben nu bij vrijwel elke training aan het stretchen. En ik merk dat het veel beter gaat dan.Ik volg tijdje al je log zonder dat ik ooit gereageerd had.
Echt mooie trainingen hoe gaat eigenlijk met je onderrug + hoe is je met je ex-gf tijdje geleden ging ze op kamers en toen zou je ergens achter komen ofzo en toen kwam t miss nog goed en daarna heb ik er nooit meer wat van gehoord/gelezen(kan zijn dat ik het toevallig niet heb gelezen hoor)

Ik ben afgelopen training met DB's begonnen we hebben sinds vorige week DB's tot 36kg dus er is min of meer progressie + ik me borst/schouders zaten al hellemaal vol. Kracht gaat juist weer voorruit dus..zowiezo focus op uitvoering!Ben je anders gaan trainen Koen? Want zie bij je chest training voor jou doen lage gewichten voorbij komen?
Uitvoering verbeterd, of gewoon even rustig aan?
Haha ik heb nog contact met haar maar ik hou me prive voor mezelf, het is ja immers 'DBB' he![]()

Njah mensen gingen bepaalde dingen plaatsen die ik alles behalve in me log wil hebben staan, in principe irriteer ik me al mateloos eraan dat mensen me bij me naam gaan noemen..waar dit is begonnen weet ik ook niet. Heb zelf de neiging gehad om gewoon van DBB weg te gaan hierdoor, ben wat dat betreft liever anoniem, daardoor kan ik bepaalde dingen ook niet meer posten.Vroeger hield je niet zo prive vond het altijd wel leuk om je verhalen te horen of het uitgaan of festivals waar je ging ''pose''
Train je trouwens nog veel met je broer en zit hij ook bij die ''squat gym'' (zo noem ik hem maar even)
Haha ja, nog eens fijn om toch wat zwaarder te gaan op de DB's, nu kan ik ook de volgorde meer veranderen. Rear-delt doe ik bentover en die side-raises deed ik 1 handed waar ik me met de andere hand vasthield aan een pilaar om ze zo strict mogenlijk uit tevoeren.haha die nieuwe zwaarste DB's van 36kg zijn meteen uitvoerig gebruikt bij 2 trainingen. Vraag of ze alvast tot 46kg willen bestellen
Sterk werk!!!Tot welke set van je DB press moet ik als opwarming beschouwen?
Doe je die rear delt raises staand of op incline bankje voorovergebogen?
You ask, I deliver
Haha njah ik weet niet of er nog festivals komen, ik ben nu weer serieus met training bezig. En nuchter vermaak ik me daar zo niet op lijkt me.Ja snap het wel. Ik ben zelf naast dbb niet actief op internet zoals facebook e.d. maar het zou goed kunnen botsen ja. Maar vind het ook wel jammer, las die updates over festivals graag.
Btw fuuuu 10 min lunges![]()