Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dips gaan niet meer zoveel voorruit, het zijn in iedergeval geen PR'sZieke dips man doe je met dip belt?
je bent echt sterk geworden man
is het al maandagMaandag beachboydag
Die dips zijn baaaaaaaasssez-bar curls ook
Train je armen tot failure? Of allemaal netjes strict en ga je voor pomp?

vrij simpel eigenlijk, het is nog niet hellemaal perfect maar dat komt in 2 weekjes dan schrap ik de gezamenlijke avond maaltijd met me ouders ook zeg maar.geweldige training man! klasse! hoe pak je je voeding nu dan?nog wat sups erbij of weining?
netjes toch?maar ga je apart van je ouders eten dan ofzo? respect dan man!vrij simpel eigenlijk, het is nog niet hellemaal perfect maar dat komt in 2 weekjes dan schrap ik de gezamenlijke avond maaltijd met me ouders ook zeg maar.
vandaag bijv.
80gr havermout, 30gr whey
4 ei-eiwitten, 1 heel ei, 4 sneeen brood(word vervangen binnekort), 1/3 komkommer, beleg kaas/ham
(normale nog groene thee erbij)
pre/w 1 scoop 1MR
post/w - avond eten bord pasta/gehakt (binnekort weer BCAA's evt. druivensuiker)
wat nog komt
80gr rijst, 300gr panga, 1/3 komkommer, groene thee (ipv in de ochtend)
80gr oats, 40gr brinta, 40gr whey
500gr kwark of 40-50gr casseine, 4-6 amandelen
wat ik nog ga veranderen, is me 'avond eten' eigenlijk en wat kleine aanpassingen in porties rijst en ga zoete aardappelen eens proberen.
vorige pagina of die daarvoorHeb je nog nieuwe foto's (of foto's staan ergens een paar pagina's terug)?
ben niet meer op ps3 haha, ik doe nu op computer een sjpelletje

vorige pagina of die daarvoor
ben niet meer op ps3 haha, ik doe nu op computer een sjpelletje
ik moet je wel nog wat zeggen dat wel![]()

ecto-shape moet shredded as fuaark worden

netjes toch?maar ga je apart van je ouders eten dan ofzo? respect dan man!