hendrie
Huge Freak
- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het zit in me achterhoofd wel, altijd alecht goed fysiek man wil je binnenkort nog mee doen aan wedstrijdje of niet?
junioren is nu tot 22 jaar op bepaalde wedstrijden.Mooie training ja ik had het eerder al gelezen over de wedstrijden maar je wou wedstrijd doen onder de 21 toch dan mag je denk wel opschieten
Ik denk dat je er wel klaar voor bent![]()
Ik heb hem vaker gedaan, fijne oefening, ik ging er alleen niet al te zwaar op en als 5-8 reps omdat het een blessure gevoelige oefening is hetzelfde als bijv. behind back bb-press kan snel blessures geven.Lang genoeg man!!! Zowieso toch wel voor 1 spiergroep? Lekker veel volume weer.
Vraagje: heb jij al eens guillotine press in je chest-trainingen gehad? Schijnt goed te zijn voor afwisseling van incline voor de bovenkant borst.
Thanks sjaak, heb het even op een lager pitje gedaan maar ik ben weer terug of wel..Arnold style als in expandebles 'I'm Back'

gewichten zullen nog wel omhoog gaan komende tijd, ga een en ander aanpassen aan m'n set opbouw.
Als je het zo zegt klinkt het indd veel, maar qua oefeningen ben ik eigenlijk pas tevreden als het goed voelt, sommige oefeningen voel ik dan weer beter dan de ander, maar de een is toch essentieel van belang ook al voel ik hem minder bijv.Wow dat is een echte BB-training met 9 oefeningen over schouders.. en traps dan.