MuscleMeat

Log KEUN

gewoon keer drinken. maakt echt niet uit hoor!

Zaterdag ga ik naar Amsterdam met me meisje, en natuurlijk ''moet'' ik naar Patta (voor de mensen die dit niet kennen, het is een exclusieve sneaker shop).
Zondag ga ik met wat vriendinnen van mijn vriendin, en nog een jongen wokken, ik ben benieuwd wat de meiden van me eet skills vinden
NAISSSS, I like your weekend!:meal: and sneakers! Wat voor wil je kopen?

• Topic Starter Topic Starter
POst effe een pic van welk je koopt:D

inderdaad ga ik ook doen, ik moet nu gaan
ik ben de organisatie van het feest, toedeloe

wokken is afgezegt:( me sad!
emm me vans era zijn hellemaal versleten, ik ga gewoon eens kijken wat onze hoofdstad te bieden heeft.

Vans era zijn de shit yo!:bow:

Persoonlijk ben ik meer van de Adidad Superstars... heb er al 3 paar versleten (en zit nu zonder :()
Staat wel lief met die kleine pootjes van me :D

Zo Galabal gehad, was half 4 thuis was gewoon moe,
was goed druk geworden, zo'n 1400 man, en dat heeft mijn klas georganiseert YAY!
En ik heb gedronken sinds lange tijd opzich niet zo veel..
Whisky
Malibu sprite
3 1/2 bier
Malibu puur
Bacardi puur

POst effe een pic van welk je koopt:D
Zal ik doen;)
+130141488105
Persoonlijk ben ik meer van de Adidad Superstars... heb er al 3 paar versleten (en zit nu zonder :()
Staat wel lief met die kleine pootjes van me :D
heb zelf een paar adidas classics in de kleur rood/wit/blauw, heb ik toen gekocht en nooit aangehad. ik had ze meteen aangedaan in de winkel en daarna dacht ik ze zijn best lelijk, of ja ze staan me niet:roflol:

ja jong ze stonden je gwn niet:slap:

vandaag lekkere rust dag he kerel
kijken we wanneer we er weer tegen aan gaan als beesten:evilred:

komt in orde verrekte mongol

zo te zien lekker katabool bezig geweest :D

Zo ik ga nog even COD doen, en dan slapen
10 voor 9 de trein naar a'dam. word een lange rit van 2 en half uur

Toedels, en tot morgen

Trouwens nog f een vraagje, ik zag dat je 2 á 4 maanden ook bijna niks had gecheat, hoe doe je dit in het weekend als jij vrijdag en of zaterdagavond wat met vrienden ofzo gaat doen

Het is natuurlijk totaal niet training geralateerd, maar loop je niet al je broeken naar de t*fus met die vans era? Persoonlijk ben ik een van van Dunks high!:D:D Heb ik 5 paar van;):D

Trouwens nog f een vraagje, ik zag dat je 2 á 4 maanden ook bijna niks had gecheat, hoe doe je dit in het weekend als jij vrijdag en of zaterdagavond wat met vrienden ofzo gaat doen
als ik uit ga drink ik meestal red bull (zijn wel suikers maar ja ik blijf nuchter)
Het is natuurlijk totaal niet training geralateerd, maar loop je niet al je broeken naar de t*fus met die vans era? Persoonlijk ben ik een van van Dunks high!:D:D Heb ik 5 paar van;):D
we mogen wel vaker over dit soort dingen praten hoor!
enige wat ik na de t*fus loop zijn me vans, heb gaten aan beide kanten.
verder heb ik wel bij een van me levi's broeken de onderkant kapot, maar dat valt niet op en vind ik wel mooi, en ik krijg altijd gaten bij me kruis, en bij me nudie jeans heb ik een aantal gaten in me broekzak, en word erg dun in me kruis die zal ook binnen de kortste keren inscheuren.
heb vandaag geen nieuwe schoenen gevonden, en patta viel me eigenlijk wel tegen, maar ja ik ben niet met lege handen naar huis gegaan, me vriendin heeft me een patta shirt voor kerst gehaald en ik voor haar pumps (alsof ze niet genoeg heeft al)
heb nu al een woei shirt, en met kerst dus een patta shirt.
wat wel grappig was in de patta shop, ik wou dus een shirt passen, zei die dat ze geen pas hokje hadden, dus ja ik maar gewoon in de winkel aan gedaan, en even een vlugge blik in de spiegel gewaagt en me rug zag er zeker ''buff'' uit! op dat moment kwamen ook een paar mocro's binnen (niks tegen mocro's) wel leuk dus.

en..
god forgive me because I have sin, heb voor het eerst sinds maanden frite gegeten, bij de mac: big mac menu, en nog 6 kipnuggets, 45min later 4 boterhammen(kipfilet, pindakaas) banaan 0,5 liter water.

en t*ring wat was het koud!!

Ja oke, maar als je bijvoorbeeld is in de middag bij vrienden ben of een hele avond met vrienden bent, maar niet uitgaat, dan heb je toch ook honger en als je bij/met je vriendin bent

Ja oke, maar als je bijvoorbeeld is in de middag bij vrienden ben of een hele avond met vrienden bent, maar niet uitgaat, dan heb je toch ook honger en als je bij/met je vriendin bent
zo vaak doe ik niet iets met vrienden, ik ben meestal te vinden in de sportschool, en ja als ik iets ga doen, bijv. na school zorg ik zowiezo dat ik genoeg eten bij me heb, of ik maak me daar gewoon wat boterhammen met vlees erop.
en besides in de avond heb ik me avond eten toch al gegeten, enige maaltijden die na het avond eten zijn, me shake,noten,kwark

Als ik vrijdag/zaterdag avond wegga en heb rond 7 uur mijn avond eten op en kom dan rond 2/3/4/5 uur weer thuis om dan pas mijn kwark te eten, dat overleef ik niet. Maar als je vaak thuis blijft heb je dat probleem idd niet

Terug
Naar boven