- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NAISSSS, I like your weekend!Zaterdag ga ik naar Amsterdam met me meisje, en natuurlijk ''moet'' ik naar Patta (voor de mensen die dit niet kennen, het is een exclusieve sneaker shop).
Zondag ga ik met wat vriendinnen van mijn vriendin, en nog een jongen wokken, ik ben benieuwd wat de meiden van me eet skills vinden
and sneakers! Wat voor wil je kopen?inderdaad ga ik ook doen, ik moet nu gaan
wokken is afgezegtNAISSSS, I like your weekend!and sneakers! Wat voor wil je kopen?
me sad!inderdaad ga ik ook doen, ik moet nu gaan
ik ben de organisatie van het feest, toedeloe
wokken is afgezegtme sad!
emm me vans era zijn hellemaal versleten, ik ga gewoon eens kijken wat onze hoofdstad te bieden heeft.

Zal ik doen

+130141488105
heb zelf een paar adidas classics in de kleur rood/wit/blauw, heb ik toen gekocht en nooit aangehad. ik had ze meteen aangedaan in de winkel en daarna dacht ik ze zijn best lelijk, of ja ze staan me nietPersoonlijk ben ik meer van de Adidad Superstars... heb er al 3 paar versleten (en zit nu zonder)
Staat wel lief met die kleine pootjes van me![]()

is goed vleermuis.ja jong ze stonden je gwn niet
vandaag lekkere rust dag he kerel
kijken we wanneer we er weer tegen aan gaan als beesten![]()
mag ik ook eens ja
als ik uit ga drink ik meestal red bull (zijn wel suikers maar ja ik blijf nuchter)Trouwens nog f een vraagje, ik zag dat je 2 á 4 maanden ook bijna niks had gecheat, hoe doe je dit in het weekend als jij vrijdag en of zaterdagavond wat met vrienden ofzo gaat doen
we mogen wel vaker over dit soort dingen praten hoor!Het is natuurlijk totaal niet training geralateerd, maar loop je niet al je broeken naar de t*fus met die vans era? Persoonlijk ben ik een van van Dunks high!Heb ik 5 paar van
![]()
zo vaak doe ik niet iets met vrienden, ik ben meestal te vinden in de sportschool, en ja als ik iets ga doen, bijv. na school zorg ik zowiezo dat ik genoeg eten bij me heb, of ik maak me daar gewoon wat boterhammen met vlees erop.Ja oke, maar als je bijvoorbeeld is in de middag bij vrienden ben of een hele avond met vrienden bent, maar niet uitgaat, dan heb je toch ook honger en als je bij/met je vriendin bent