Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ahhh vandaar.... Keun gebruikte op zijn 17de al verboden middelen.......
Nu kan ik weer gerust gaan slapen!

Ik heb nog amandelen hier, maar ook hier kan ik niet tegen. Krijg er een allergische reactie op, me amandelen zwellen dan wat op en me huigje lijkt het, dit heb ik ook bij appels. Ik ben voor vrij veel dingen allergisch overigens heb er alleen niet veel last van met de dingen die ik standaard eet.Je cut schema ziet er goed uit. Krijg je van alle soorten noten acne? Anders misschien amandelen of iets dergelijks voor de vetten?
Ik heb nog amandelen hier, maar ook hier kan ik niet tegen. Krijg er een allergische reactie op, me amandelen zwellen dan wat op en me huigje lijkt het, dit heb ik ook bij appels. Ik ben voor vrij veel dingen allergisch overigens heb er alleen niet veel last van met de dingen die ik standaard eet.
Heb nu 125gr zalm toegevoegd ipv. 150gr pangafilet bij me 5e maaltijd.
Kan evt. nog 1 ei-geel erin stoppen, maar nu krijg ik ook vrij relatief weinig vetten binnen naast dierlijke en ik heb niet echt het gevoel dat ik iets mis.
Op papier wel natuurlijk
. Ben benieuwd hoe je er over een paar weken bij staat!Ps. 'Dit is in overleg gedaan met killy'
Af en toe mag je best laten zien dat ondanks mijn slechte fysiek ik wel een klein beetje kennis heb![]()

Oke in overleg met killy, had ik zelf ook in kunnen vullenPs. 'Dit is in overleg gedaan met killy'
Af en toe mag je best laten zien dat ondanks mijn slechte fysiek ik wel een klein beetje kennis heb![]()

Zou ik kunnen doen maar ik heb liever geen acné, heb er alleen op me bovenrug last van verder nergens. Ja ik heb altijd op gevoel gegeten en dat doe ik nu weer met me 'cut'Oh balen!
Ik vind niet dat je heel (of te) weinig vet eet hoor, was meer dat ik het me af vroeg of je andere noten kon eten. Is altijd ff afwachten hoe je lichaam erop reageert inderdaad. Op papier kan iets niet perfect lijken, maar als het voor jou werkt is het goed toch. Ben benieuwd hoe je er over een paar weken bij staat!

Ik heb tot nu toe eigenlijk meerendeels op gevoel gegeten, at wel elke dag vrijwel hetzelfde. En adhv de spiegel keek ik of ik meer of minder carbs etc. moest adden.09:00 uur
4-5 ei-eiwitten – 1 hele – groente
11:00 uur
50gr whey, 100-120gr havermout, rozijnen/fruit
13:30 uur
100gr rijst, 300gr panga, groente
14:30 uur
Pre/w jack3d
16:00 uur
Post/w bcaa’s /druivensuiker
16:30 uur
125gr zalm, groente
19:30 uur
2 tartaar, 50-80gr rijst – groente
Niet alle dagen rijst hier.
22:00 uur
500gr kwark of 50gr casseine
Keun ik zou maaltijd 2 met 1 omwisselen.
Mocht je in de gelegenheid zijn, dan eerst nog een half uurtje cardio voor je ontbijt.
Heb ik gelijk gedaan, ik ben vandaag namenlijk officieel begonnen met deze voeding. Dit weekend moet alles optimaal gaan lopen vanzelf, vandaar dat ik nog wat laatste aanpassingen wou maken. Merkte gister al dat die 100-120gr rijst aardig wat is voor mijn doen en daarom over wil schakelen naar low/med/high dagen.
En ik heb heb/maak de tijd voor de ochtend cardio dan!
Verder zou ik op basis van je basisbehoeft je carbs inname uitrekenen.
Stel dat je basis behoefte 300gr is, dan zou ik het als volgt toepassen;
![]()
low 150gr carbs
med 300gr carbs
high 450 carbs
Mocht dit bevallen kan je dit regiem aanhouden. Stel dat je BF en gewicht niet in verhouding liggen, dan kan je eventueel nog switchen met de dagen.
Bijvoorbeeld 1 hoge dag gevolgd door 2 lage dagen, vervolgens 1 medium dag.
Mijn doel is wat VVM pakken en me bf nog wat omlaag brengen, ik kijk het even aan hoe ik erop reageer en dan kan ik altijd nog 2 lage dagen pakken.
Dankjewel voor je input D77!
Eiwit inname is prima of zal ik hier ook nog even naar kijken.
nee rose :$Die lunges zijn killing!! Ala Ronnie Coleman stijl in gele bananenbroek?![]()