Fitness Seller

Log KEUN

Waarom zou je dat doen? Volgens mij totaal niet efficiënt.

ik lees idd hele verschillende berichten van is moeite waard tot echt waardeloos. Denk er ook niet over na om toe tepassen hoor maar zie het regelmatig voorbij komen. Ook in filmpjes.
En ik dacht: ff vragen aan Baas Keun:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.603
Back-Biceps

Lat pulldown (front)
15x35KG
15x50KG
12x65KG
8x80KG
10x65KG
10x60KG
10x55KG

T-bar Row
20x40KG
10x60KG
8x80KG
8x90KG
12x70KG

Seated-Row (hammer-strength) chest supported
15x40KG
12x80KG
8x120KG
12x80KG

Pull-ups
schouder breedte (palm up)
8xbw
8xbw
6xbw
wide grip
3x8xbw

DL (revalidatie dl's)
2x15x50KG
15x70KG
15x50KG

Hammer-curl
10x8KG
10x14KG
10x20KG
8x26KG

Preacher-curl (1 armed/bench)
10x10KG
8x14KG
10x10KG
10x10KG

Concentration-curl
12x10KG
2x12x8KG

Comments:
Fijne training, rug goed opgewarmt maar voelde bij die 70kg dl toch wel een beetje trekken. Heb er nu geen last van dus het zit wel goed.

Toestraks nog 30-45min baantjes gezwommen als cardio.

Morgen Chest

• #7.604
Chest-Triceps

BP
20x50KG
10x70Kg
8x90KG
5x110KG
3x110KG
2x4x110KG

Incline-BP
15x50KG
6x90KG
6x90KG
2x10x70KG ss 12x50KG

Incline-Flyes
15x16KG
12x22KG
6x30KG
12x18KG

Decline Machine-press
15x55KG
12x100KG
8x100KG +20KG ss 8x50KG

Dips
5x12xbw

Seated EZ-bar extension
10x25KG
10x20KG
8x20KG
8x20KG

Extra: Abs

Leg-raises (elbow supported)
5x10xbw
5x10xbw knee raises

20x crunches

Reverse-grip pushdown
3x15x20KG

Vacuum
aantal x liggend
aantal x op knieeën

Comments:
Shape blijft maar verbeteren en ik moet nog ''officieel'' beginnen met dieet, begin er tussen do-za mee.

Zeer netjes man. Wat wordt nou je 'officiele' dieet?

• #7.606
Dit had ik in gedachten, ik ga geen kcals berreken ik doe het allemaal op gevoel, ik ga op de spiegel af..mocht ik niet de gewenste resultaten zien (na 2-3 weken) dan ga ik enkele aanpassingen maken.

Als iemand er feedback op heeft, laat maar weten. Ben benieuwd wat de rest ervan vind.

Ik dacht zelf aan misschien nog wat vetten toe te voegen maar ik krijg bij pindas snel last van acné, tijdens het bulken pak ik ook zelden melk/pindakaas, terwijl dit makkelijke bronnen zijn. Al eet ik me brinta met (warme) melk, dan heb ik een enkele dagen later weer acné op me rug.

09:00 uur
4-5 ei-eiwitten – 1 hele – groente
11:00 uur
50gr whey, 100-120gr havermout, rozijnen/fruit
13:30 uur
100gr rijst, 300gr panga, groente
14:30 uur
Pre/w jack3d
16:00 uur
Post/w bcaa’s /druivensuiker
16:30 uur
130gr, stuk zalm, groente
19:30 uur
2 tartaar, 50-80gr rijst – groente
Niet alle dagen rijst hier.
22:00 uur
500gr kwark /50gr casseine

Laatst bewerkt:
Ik vind het er eigenlijk wel goed uit zien, alleen waarom zo een karige eerste maaltijd.. Geen carbs?

• #7.608
Ik vind het er eigenlijk wel goed uit zien, alleen waarom zo een karige eerste maaltijd.. Geen carbs?
bewust, anders was de havermout als 1ste maaltijd maar zo kon ik een extra maaltijd toevoegen die vrij makkelijk is en zo toch aan genoeg maaltijden/eiwitten kom. Heb zowiezo op dat tijdstip geen carbs nodig, want daarna komen nog 2 maaltijden met genoeg carbs voordat ik ga trainen.

bewust, anders was de havermout als 1ste maaltijd maar zo kon ik een extra maaltijd toevoegen die vrij makkelijk is en zo toch aan genoeg maaltijden/eiwitten kom. Heb zowiezo op dat tijdstip geen carbs nodig, want daarna komen nog 2 maaltijden met genoeg carbs voordat ik ga trainen.
Oké dan, weinig op aan te merken verder!

Nette training echo altijd die heftige trainingen doe je nog wel is met die metalen touwen?

• #7.611
Nette training echo altijd die heftige trainingen doe je nog wel is met die metalen touwen?
Sinds we in me 'main gym' DB's tot 36kg hebben ben heb ik geen borst meer gedaan in die andere gym. Ga morgen denk ik even daar voor benen kijken hoe me rug aanvoelt op dat moment. Ga ik gelijk me bf even opmeten, pre-cut stats dan.

Ga je eigenlijk ook nog cardio doen?

• #7.613
Ga je eigenlijk ook nog cardio doen?
Elke dinsdag ga ik zowiezo 30-45min zwemmen als ik niet hoef te werken die dagen, ik verwacht niet veel cardio te hoeven doen, maar dat zie ik dan wel mocht het nodig zijn dan gaan we dat gewoon een paar x in de week doen (steppen/crosstrainer).

Sinds we in me 'main gym' DB's tot 36kg hebben ben heb ik geen borst meer gedaan in die andere gym. Ga morgen denk ik even daar voor benen kijken hoe me rug aanvoelt op dat moment. Ga ik gelijk me bf even opmeten, pre-cut stats dan.

Ik had laatst iemand gehoord die ze ook heeft bij hem thuis en die was er echt enthousiast over zie jij dr voordeel in of vind je t wel meevallen?

• #7.615
Ik had laatst iemand gehoord die ze ook heeft bij hem thuis en die was er echt enthousiast over zie jij dr voordeel in of vind je t wel meevallen?
Andere contractie he, het is op het begin best onwennig om ze te gebruiken, ben aan het denken om ook squats te doen met chains. Dit lijkt me wel een goeie prikkeling ook omdat ik nog niet zwaar kan gaan.

Ik denk dat je door chains gebruik ook wel door plateaus kunt komen bij de juiste repranges/sets op BP bijv. - DL met chains lijkt me ook wel intressant!

Andere contractie he, het is op het begin best onwennig om ze te gebruiken, ben aan het denken om ook squats te doen met chains. Dit lijkt me wel een goeie prikkeling ook omdat ik nog niet zwaar kan gaan.

Ik denk dat je door chains gebruik ook wel door plateaus kunt komen bij de juiste repranges/sets op BP bijv. - DL met chains lijkt me ook wel intressant!

Ja en bijv bij bp liggen ze zich maar als je hem helemaal hebt laten zakken liggen ze toch ook gedeeltelijk op de grond?

Verder hoe oud was toen jij begon 16-17 ook toch vraagje wat voor sups heb je toen gebruikt ik ben jong dus weet niet of het slim is om elke sup zomaar te gebruiken weet niet of je ergens ervaring mee hebt (goeie of slechte)

• #7.617
Ja en bijv bij bp liggen ze zich maar als je hem helemaal hebt laten zakken liggen ze toch ook gedeeltelijk op de grond?

Verder hoe oud was toen jij begon 16-17 ook toch vraagje wat voor sups heb je toen gebruikt ik ben jong dus weet niet of het slim is om elke sup zomaar te gebruiken weet niet of je ergens ervaring mee hebt (goeie of slechte)
dat is de bedoelling, negatief word lichter en positief word zwaarder.

ben met 15 jaar begonnen met trainen vanaf 17jaar serieuzer incl. supps.
whey/creatine/bcaa, basic stuff.

dat is de bedoelling, negatief word lichter en positief word zwaarder.

ben met 15 jaar begonnen met trainen vanaf 17jaar serieuzer incl. supps.
whey/creatine/bcaa, basic stuff.

Oke je hebt daar verder geen rare dingen aan opgemerkt of iets?
Want op whey staat eig al 18+ daarom vroeg ik me t af.

Sorry voor de spam trouwens:o

• #7.619
Oke je hebt daar verder geen rare dingen aan opgemerkt of iets?
Want op whey staat eig al 18+ daarom vroeg ik me t af.

Sorry voor de spam trouwens:o
lol, ik heb nog nooit ergens een leeftijd zien staan, zie er ook weinig nut in eigenlijk alleen voor test-boosters zou het moet staan.
PM me in vervolg;)

Ahhh vandaar.... Keun gebruikte op zijn 17de al verboden middelen.......

Nu kan ik weer gerust gaan slapen!

Terug
Naar boven