Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Alleens langere tijd met Pre-exhaustion gewerkt Keun? Ervaring?
Waarom zou je dat doen? Volgens mij totaal niet efficiënt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alleens langere tijd met Pre-exhaustion gewerkt Keun? Ervaring?
Waarom zou je dat doen? Volgens mij totaal niet efficiënt.

bewust, anders was de havermout als 1ste maaltijd maar zo kon ik een extra maaltijd toevoegen die vrij makkelijk is en zo toch aan genoeg maaltijden/eiwitten kom. Heb zowiezo op dat tijdstip geen carbs nodig, want daarna komen nog 2 maaltijden met genoeg carbs voordat ik ga trainen.Ik vind het er eigenlijk wel goed uit zien, alleen waarom zo een karige eerste maaltijd.. Geen carbs?
Oké dan, weinig op aan te merken verder!bewust, anders was de havermout als 1ste maaltijd maar zo kon ik een extra maaltijd toevoegen die vrij makkelijk is en zo toch aan genoeg maaltijden/eiwitten kom. Heb zowiezo op dat tijdstip geen carbs nodig, want daarna komen nog 2 maaltijden met genoeg carbs voordat ik ga trainen.
Sinds we in me 'main gym' DB's tot 36kg hebben ben heb ik geen borst meer gedaan in die andere gym. Ga morgen denk ik even daar voor benen kijken hoe me rug aanvoelt op dat moment. Ga ik gelijk me bf even opmeten, pre-cut stats dan.Nette training echo altijd die heftige trainingen doe je nog wel is met die metalen touwen?
Elke dinsdag ga ik zowiezo 30-45min zwemmen als ik niet hoef te werken die dagen, ik verwacht niet veel cardio te hoeven doen, maar dat zie ik dan wel mocht het nodig zijn dan gaan we dat gewoon een paar x in de week doen (steppen/crosstrainer).
Sinds we in me 'main gym' DB's tot 36kg hebben ben heb ik geen borst meer gedaan in die andere gym. Ga morgen denk ik even daar voor benen kijken hoe me rug aanvoelt op dat moment. Ga ik gelijk me bf even opmeten, pre-cut stats dan.
Andere contractie he, het is op het begin best onwennig om ze te gebruiken, ben aan het denken om ook squats te doen met chains. Dit lijkt me wel een goeie prikkeling ook omdat ik nog niet zwaar kan gaan.Ik had laatst iemand gehoord die ze ook heeft bij hem thuis en die was er echt enthousiast over zie jij dr voordeel in of vind je t wel meevallen?
Andere contractie he, het is op het begin best onwennig om ze te gebruiken, ben aan het denken om ook squats te doen met chains. Dit lijkt me wel een goeie prikkeling ook omdat ik nog niet zwaar kan gaan.
Ik denk dat je door chains gebruik ook wel door plateaus kunt komen bij de juiste repranges/sets op BP bijv. - DL met chains lijkt me ook wel intressant!
dat is de bedoelling, negatief word lichter en positief word zwaarder.Ja en bijv bij bp liggen ze zich maar als je hem helemaal hebt laten zakken liggen ze toch ook gedeeltelijk op de grond?
Verder hoe oud was toen jij begon 16-17 ook toch vraagje wat voor sups heb je toen gebruikt ik ben jong dus weet niet of het slim is om elke sup zomaar te gebruiken weet niet of je ergens ervaring mee hebt (goeie of slechte)
dat is de bedoelling, negatief word lichter en positief word zwaarder.
ben met 15 jaar begonnen met trainen vanaf 17jaar serieuzer incl. supps.
whey/creatine/bcaa, basic stuff.

lol, ik heb nog nooit ergens een leeftijd zien staan, zie er ook weinig nut in eigenlijk alleen voor test-boosters zou het moet staan.Oke je hebt daar verder geen rare dingen aan opgemerkt of iets?
Want op whey staat eig al 18+ daarom vroeg ik me t af.
Sorry voor de spam trouwens![]()