Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had de 150 al eens geprobeerd 1,5 maand geleden waarbij ik net faalde wou dit geen 2e keer, dus een stapje lager maar alsnog een PR.Hier dan ook maar ff:
Al bijna de magische grens van 145 bp doorbroken. Heb je het gevoel dat die 150 binnenkort ook gaat lukken?
Maak volgende x eens een filmpje van die beestachtige flyes.
Normaal als ik zowel incline als flat doe benchen is de overgang naar flat heel onnatuurlijk, alsof je geen controle hebt lijkt het wel (srs) - maar nu voelde me warm up set alsof ik geen gewicht eraan had hangen en dit hield zich aan totdat er 100+ aanhing..epicdamn nice bp pr. vooral ook omdat je vantevoren al incline bp hebt gedaan.
nietsnut, zorg dat je wat word
mooi om te horen

true story, vanhetzelfde
ging even beserk op die bench
thx was zelf ook onder de indruk hoe easy die flyes gingen, slow/controlled reps ook nog met holds boven in.Zieke training man die flyes izjn ook wel indrukwekkend hoor![]()
Chest begint goed vol te worden indd - thanks M!Holy shit! 145kg BP. You mad bro?!
Fysiek ziet er ook nog steeds epic uit! Zwaar gepompte chest! I'm Mirin'
afgelopen zaterdag rond 2800, drukke werkdag en zondag 4500kcals, bios bezoekje 'Expandables II' hahah prachtfilm!Sterke bench!
Hoe zit het met de voeding atm? Gewoon 300-500kcal boven onderhoud?
die ligt daar in de gym, echt een top riem! gebruik hem ook al jaren als een van de weinige in de gym ben al blij dat de ketting het nog houdis die dipriem van jou of ligt die daar in de gym? ziet er stuk beter uit die ik nu gebruik.

thx bro - hahah Chuck Norris the Lone Wolf! Enof de media aware is van de Norris jokesbrutale borst training Keun!
Expendables 2 is geniaal toch

dankje en welkom

yaarp! - thanks ben benieuwdBeastmode was weer aan zo te zien aan je training.
Suc6 morgen met de bitches op je nieuwe school.