AndroidHealthClinic

Log KEUN

Hoelang train je dan normaal?
Lijkt me dat je aardig doorgaat en niet veel rust tussen sets in hebt ? Of heb ik het mis.
Toch best aardig wat gedaan in die tijd vind ik....

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.682
Chest day II

Flat-BP
15x50KG
12x50KG
10x90KG
8x110KG
6x120KG video
5x130KG video
5x130KG
4x130KG video VPR totaal

Incline-Flyes
12x18KG
10x24KG
10x30KG
7x36KG video
8x36KG
10x30KG

Incline DB-press
8x36KG
8x36KG
8x30KG

Cross-over
15x7,5KG
2x15x12,5KG
andere hoek
2x15x10KG ss bent over 2x12x10KG

Comments:
Epic workout, epic pump, epic weights..probeer nu veel sets te nemen met het zelfde gewicht, waardoor ik iets meer rust pakte tussen de sets als normaal. Bodyweight vanmorgen 84,5kg > gister avond 86,5KG (junkdag).

Lange tijd niet zo'n dikke pomp gehad als vandaag.

video's doe ik nu gelijk uploaden

25kosvk.jpg

120gi95.jpg

Hoelang train je dan normaal?
Lijkt me dat je aardig doorgaat en niet veel rust tussen sets in hebt ? Of heb ik het mis.
Toch best aardig wat gedaan in die tijd vind ik....
probeer mijn trainingen binnen 90min. te hebben gedaan, excl. cardio sessies.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 19:17 ----------
6x120
http://www.youtube.com/watch?v=0WCY4sdz9AM&list=UU8yLNO1S7JiO-d6ksbkgdUQ&index=4&feature=plcp

5x130
http://www.youtube.com/watch?v=XhKGdJ7R9tQ&list=UU8yLNO1S7JiO-d6ksbkgdUQ&index=2&feature=plcp

4x130
http://www.youtube.com/watch?v=qkGAlRejGM8&list=UU8yLNO1S7JiO-d6ksbkgdUQ&index=3&feature=plcp

7x36
http://www.youtube.com/watch?v=_I7Xt0AEXOM&list=UU8yLNO1S7JiO-d6ksbkgdUQ&index=1&feature=plcp

Laatst bewerkt:
Mooi shirt en sterke training weer.

Nice training weer! Zo te zien is het wel altijd lekker rustig in jou gym he?

ziet er goed uit
aardige gewichten ook man!!
heb ik nog even voor nodig om dat weer te bereiken.... maar is goed :P heb ik wat om naar toe te werken.

heb je nu 2 trainingen op 1 dag gedaan of was eerdere post nog van gisteren?
dat is wel zwaar man.. gaat lekker blijkbaar.

90min is ook wel wat ik doe ja
denk ook wel beetje gemiddelde duur.

Laatst bewerkt:
Sterk koen die bench

Erg sterke training weer Koen! Met name op de tweede foto vind ik je fysiek weer erg mooi (streefwaardig) uitkomen!

Sweeeet!
Bij de incline press een hemd aangetrokken :D?

Nette training man ziet er echt goed uit!

Sterk ben je, nice!

zieke fysiek !

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.692
Thx voor de comments!:)

Mooi shirt en sterke training weer.
i see wut you did there!:d
Nice training weer! Zo te zien is het wel altijd lekker rustig in jou gym he?
valt mee, ik probeer wel altijd de drukte te ontzien..als het druk is film ik zowiezo bijna nooit.
Sweeeet!
Bij de incline press een hemd aangetrokken :D?
shirt uit indeed, voor de kippetjes, die er niet waren

Hoeveel wegen de barbells bij basic fit? Ik ga er morgen trainen en weet dat ze minder dan 20kg wegen.

Ik vind die flyes meer presses om eerlijk te zijn.. Verder wel nice foto's! :D

hebben er ook van 20kilo
ligt eraan welke basic fit je hebt
en de dumbbells tot 30kg maar ook tot 36kilo bij andere centra's weer.

Die plastic dumbbells zijn wel veel lichter dan metalen van het 'zelfde' gewicht.

Ik ga je log vaker bekijken man. Je fysiek is echt indrukwekkend(je bent natty toch of laat je je daar niet over uit?). Erg sterke presses ook, moet wel een 1rm zijn van +-145kg. Dat is echt nice voor een dude van 85kg.

Je oogt opvallend gespierd op die filmpjes. Heb vaker gezien dat men er op filmpjes veel minder gespierd uitzien dan in het echt maar dat is bij jouw duidelijk niet het geval. Complimenten !

Ik ga je log vaker bekijken man. Je fysiek is echt indrukwekkend(je bent natty toch of laat je je daar niet over uit?). Erg sterke presses ook, moet wel een 1rm zijn van +-145kg. Dat is echt nice voor een dude van 85kg.

Je oogt opvallend gespierd op die filmpjes. Heb vaker gezien dat men er op filmpjes veel minder gespierd uitzien dan in het echt maar dat is bij jouw duidelijk niet het geval. Complimenten !

Of hij oogt al minder gespierd moet je dan na gaan hoe die int echt uit ziet:eek:

Ik heb die tijd dat ik keun volg nog nooit horen zeggen dat die kuurtje heeft gedaan maar daar zal die zelf ook nog wel over uitspreken.

Keun zei op whatsapp dat hij creatine heeft gebruikt

Terug
Naar boven