BillyBalzak
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 432
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
plastic technogym troep. Dacht dat die barbells 10kg waren. Snap echt niet dat ze die dingen kopen. Waar ik nu train hebben ze die ook. Ben bang dat ik binnenkort voor de derde keer geld uit mijn eigen zak moet gaan betalen om een fatsoenlijk stang te gaan kopen voor de sportschool anders kan ik beetje goed deadliften wel vergeten.
plastic technogym troep. Dacht dat die barbells 10kg waren. Snap echt niet dat ze die dingen kopen. Waar ik nu train hebben ze die ook. Ben bang dat ik binnenkort voor de derde keer geld uit mijn eigen zak moet gaan betalen om een fatsoenlijk stang te gaan kopen voor de sportschool anders kan ik beetje goed deadliften wel vergeten.

10kg ongeveer jaHoeveel wegen de barbells bij basic fit? Ik ga er morgen trainen en weet dat ze minder dan 20kg wegen.
ok als jij dat vind - uitvoering incline blijft in iedergeval hetzelfde of ik nu 14kg pak of 36kgIk vind die flyes meer presses om eerlijk te zijn.. Verder wel nice foto's!![]()
Laat me maar eens zien hoe jij ze uitvoerd, ben wel benieuwd en film hem dan gelijk van onder zodat het dezelfde hoek heeft, ok?ben ecto snap de ophef nietOf hij oogt al minder gespierd moet je dan na gaan hoe die int echt uit ziet![]()

Als ik een willekeurige spotter erbij haal is me focus aanzienelijk minder valt me op, plus het feit dat ik toch moet presteren als ik opneem lijkt ook te helpen haha.jij hebt wel veel vertrouwen in jezelf. zo'n hoge gewichten op de bench zonder spotter![]()
ik vind deze barbells door een of andere reden veel fijner dat olympische stangen, ja ze zijn lichter maar dat heeft verder geen toegevoegde waarde. 10kg erbij en je komt op het zelfde uit, misschien omdat de dikte wat dunner is wat bij mij wat fijner in de hand ligt.plastic technogym troep. Dacht dat die barbells 10kg waren. Snap echt niet dat ze die dingen kopen. Waar ik nu train hebben ze die ook. Ben bang dat ik binnenkort voor de derde keer geld uit mijn eigen zak moet gaan betalen om een fatsoenlijk stang te gaan kopen voor de sportschool anders kan ik beetje goed deadliften wel vergeten.
110kg - deed dit al benchen toen ik 16-17jaar was. 1,5 jaar later ben ik hier pas overheen gegaan.zieke bench, had je ooit een limiet op de bench wat lang duurde om te verbreken?
Iets gedaan waardoor je over je limiet kwam?110kg - deed dit al benchen toen ik 16-17jaar was. 1,5 jaar later ben ik hier pas overheen gegaan.
techniek over de tijd verbeterd, UB/LB in die tussentijd een poosje gedaan. En verder gewoon krachtoename..niks specifieks imo.
inhoudelijke 1ste post hier bro en ja.

moet je irl eens voorstellen, kreeg het al te horen toen ik niet eens 70kg woog. Omdat me bf altijd laag was
moet je irl eens voorstellen, kreeg het al te horen toen ik niet eens 70kg woog. Omdat me bf altijd laag was

?
viez endo

ja klopt, school en/of in gym.Haha ik herinner me het ergens nog was het niet op school?
Ik weet wel dat je toen erg trots was![]()
ben hier laatst nog in gegaan volgens mij staat het ergens op de laatste pagina's van me contest log, in iedergeval een conversatie tussen SkaterMarvin en mij voornamenlijk.Ik kon het niet terug vinden in je log maar je deed carbcycling? Hoeveel carbs ging je en om de hoeveel dagen ging je carb loaden en hvl carbs at je toen? karma bro