MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
Als ik vrijdag/zaterdag avond wegga en heb rond 7 uur mijn avond eten op en kom dan rond 2/3/4/5 uur weer thuis om dan pas mijn kwark te eten, dat overleef ik niet. Maar als je vaak thuis blijft heb je dat probleem idd niet
ik pak ook vaak voor het stappen een aantal handen noten, en werk die na binnen, daarna ga ik een aantal uur weg, en zodra ik thuis ben weer noten+kwark, had ik ook afgelopen donderdag bij me galabal gedaan.

Oke ;) Dat vind ik het enige wat een beetje focked is aan BB, dat je soms expres thuis blijft zodat je je meals kan eten en daardoor dus veel vaker thuis zit.

Oke ;) Dat vind ik het enige wat een beetje focked is aan BB, dat je soms expres thuis blijft zodat je je meals kan eten en daardoor dus veel vaker thuis zit.
Nee hoor, ik heb altijd eten bij me!
is het niet in m'n handtas, dan wel in de auto of rugzak (dietshake van XXL: makkelijke soort brinta waar alleen water bij hoeft).
Niks erger dan honger!

• Like
Waarderingen: KEUN
DAT is discipline Dwarf:eek:

ik plan altijd een lekkere junk maaltijd in savonds vrijdag en zaterdag, dat bevalt goed.
grote shoarma schotel, of doner kebab half turks brood.

Valt mee hoor - honger of thuisblijven vind ik allebei geen optie. Ben dan wel aan het cutten, dan nog heb ik op tijd eten nodig...
(Kreeg al de opmerking op m'n werk dat ik zó gruwelijk veel eet, en niet dik ben. Toen ik zei dat ik dat wel ben geweest konden ze dat niet voorstellen... :D:D:D)

ik denk dat ik volgende keer gewoon eten meeneem naar het uitgaan.
en dan midden op de dansvloer wat ga eten.
puur omdat het kan.

ik moet jullie teleurstellen ik ben net pas wakker en voel me k*t! voornamenlijk door een droge keel/lippen en slaap nog half, en de sportschool is al dicht:mad:
maar ja, niks aan te doen ik ga me nu een flinke bak brinta maken met een banaan.

lekker op tijd idd ;)

ik moet jullie teleurstellen ik ben net pas wakker en voel me k*t! voornamenlijk door een droge keel/lippen en slaap nog half, en de sportschool is al dicht:mad:
maar ja, niks aan te doen ik ga me nu een flinke bak brinta maken met een banaan.

Luiwammes! :p

Wat is dit voor instelling.
pff ik was 5 uur thuis, slapen, 10 uur opstaan om te eten.
toen weer mn bed ingedoken xD

ahha, kan gebeuren.
morgen gewoon weer knallen <3

krijg je van een dagje a'dam, ben nu weer moe

ik heb 12,5uur aan een stuk doorgeslapen

misschien dat ik morgen de borst doe, en pak ik deze week ergens wel de benen, heb toch vakantie nu

Jaaaaa hooor! Dat jonge spul is echt niks gewend. Vroegah ...

Gingen we vrijdag middag om 4 uur de kroeg in en gingen pas zondag avond naar huis toe! :p

:sad:

Morgen dan maar hard knallen, anders geen COD meer voor jou de komende week

Sterk keuneman, heb eerst wel veel spam moeten doorspoelen voordat ik een training zag :D

alleen n*gers kunnen zo brutaal worden.. qua vorm en droogheid en glans

alleen n*gers kunnen zo brutaal worden.. qua vorm en droogheid en glans
klopt!

5ohgh.jpg

attachment.jpg

frankfor.jpg

2005-ironman-pro-lee-priest.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven