tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
3000 kcal, is this reallife ik ben 81 kg en ik eet 3300 pd
tja ik 4000 op 70kg nu welcome to my ****ing life.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3000 kcal, is this reallife ik ben 81 kg en ik eet 3300 pd
wtf? hoe lang ben jeIk heb niks te klagen, krijg nog steeds zelfde kcals binnen als voorheen.
Snap niet mensen zo klagen over het combineren met studie..nmaar niet te vroeg juichen haha! Kom wel niet meer aan me 8uur slaap![]()

wil hier komende tijd een beetje mee experimenteren, dit was de 1ste keer dat ik (bij veel sets) door ging tot failure met quarter/partial reps..en ik moet zeggen de pomp was insane!
niet specifiek, ik heb altijd veel op gevoel getraind, hoe een bepaald gewicht aanvoeld. adhv me 1ste werkset interperteer ik ook ga ik hoger in gewicht, hou ik het gewicht aan of ga ik afbouwen weer. Qua reps meestal rond verzuring, tenzij ik een bepaald aantal reps/sets met een bepaald gewicht in gedachten heb.sta niet erg bekend met dit.. dus eigenlijk zorg je voor een gewicht wat je ongeveer 10-15 reps per set kan doen? ( chick op 1.07 in de vid is wel hawt )
Vorige week was me bb-press of mp nogal erg zwak, nu ging de 80-70kg easy. Zal denk ik met voeding temaken hebben en herstel.Sterke seated BB pres!! damn je blijft maar knallen
Ben wel benieuwd naar wat voor effect de quarter reps gaan hebben, ga dit effe meevolgen![]()
hnnng daar ga ik weer!!Keun hoe is het op school? Nu wel al wat chickies gezien?