MuscleMeat

Log KEUN

1.75m moet zeggen dat ik eerst 77kg woog op 12% maar ben teruggevallen door 3 maanden niet trainen en eten door veel werken. ben gelijk terugbegonnen met 4000kcal oftewel mijn voedingsschema van toen ik 77kg was. maar alsnog fkkn veel als ik t vergelijk met anderen...

Das echt veel idd voor 1.75 en 70kg :O

Ik heb niks te klagen, krijg nog steeds zelfde kcals binnen als voorheen.
Snap niet mensen zo klagen over het combineren met studie..nmaar niet te vroeg juichen haha! Kom wel niet meer aan me 8uur slaap :mad:

Idd, er is niks makkelijker dan een.voedingsschema volgen dan tijdens een studie.

Of je moet zo'n luie (bij)baan hebben als die van mij :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.786
Seated bb press (op bench, eerst cleanen)
15x50
12x50
10x70
8x80 nice
6x80
10x60

Side raises
15x12
15x16
16x16

1 arm side /incl. partials reps
15x10
20x10
20x8

1 arm side raise cable low (incl. partials)
2x15x5
Ss rear delt pulldown
2x15x5

Plate front raises (incl. partials)
20x20
20x20
22x20
20x20
20x20 ss 15x10

Rear delt db-row
4x20x14

Db shrugs
15x30
15x36
16x36

Behind back machine shrugs
20x100
20x100
20x100

Cardio:
10min. HIIT cycling
1min. Low intensity lvl 6 rond 65-85 rpm
30sec. Hiit lvl 10 100+ rpm

hey keun mag ik vragen waarom je zoveel reps doet?

• #7.788
sta niet erg bekend met dit.. dus eigenlijk zorg je voor een gewicht wat je ongeveer 10-15 reps per set kan doen? ( chick op 1.07 in de vid is wel hawt )

• #7.790
sta niet erg bekend met dit.. dus eigenlijk zorg je voor een gewicht wat je ongeveer 10-15 reps per set kan doen? ( chick op 1.07 in de vid is wel hawt )
niet specifiek, ik heb altijd veel op gevoel getraind, hoe een bepaald gewicht aanvoeld. adhv me 1ste werkset interperteer ik ook ga ik hoger in gewicht, hou ik het gewicht aan of ga ik afbouwen weer. Qua reps meestal rond verzuring, tenzij ik een bepaald aantal reps/sets met een bepaald gewicht in gedachten heb.

en wat quarter reps betreft, moet zelf nog even aankijken hoe ik dit ga doen vandaag voelde het prima aan in iedergeval! Denk eigenlijk dat gewicht niet zoveel uitmaakt zolang je form goed is zowel bij full ROM als de quarter reps. - maar kan er nog niet veel over zeggen op het moment.

Laatst bewerkt:
Sterke seated BB pres!! damn je blijft maar knallen :D
Ben wel benieuwd naar wat voor effect de quarter reps gaan hebben, ga dit effe meevolgen :o

• #7.792
Sterke seated BB pres!! damn je blijft maar knallen :D
Ben wel benieuwd naar wat voor effect de quarter reps gaan hebben, ga dit effe meevolgen :o
Vorige week was me bb-press of mp nogal erg zwak, nu ging de 80-70kg easy. Zal denk ik met voeding temaken hebben en herstel.
Ben zelf ook benieuwd hierna, maar het word zowiezo een combi tussen full ROM en quarter reps om de boel af te maken. Kan het niet overal op toepassen en lijkt me ook niet verstanding icm. herstel.

Wow sterke bb press man!!

Ziek sterk weer, pfffff

Keun hoe is het op school? Nu wel al wat chickies gezien?

• #7.796
Keun hoe is het op school? Nu wel al wat chickies gezien?
hnnng daar ga ik weer!!

er loopt wel wat rond ja, maar als je niemand via via kent kom je ook niet bij ze terrecht - heb ook enkele mede buffels gezien de rest valt imo niet op..een pot nat:o

verder is school wel prima nu, je bent zo weer terug in het ritme best raar omdat ik 1 jaar geen school heb gehad waarvan 6 maanden vakantie.

ik snap best dat sommige mensen t lastig te combineren vinden. jij hebt opzich best makkelijke meals, met je shake havermout enz.
als je 3 maaltijden onder schooltijd moet eten, waarvan allemaal 250gr kip met rijst of wat dan ook, en je niet onder elke les mag eten en maar pauzes hebt van 10 minuten, kan het af en toe wel lastig zijn:P

Alleen lozers mogen niet in de les eten.
2de opleiding en mag gewoon weer eten :)

Helpt denk ik ook dat ik altijd vooraan zit en actief mee doe + mooi verhaaltje dat je topsporter bent en je bent binnen

jij topsporter?

Terug
Naar boven