Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
elke avond en/of ochtend meals preppen voor schoolnette training weer man. Heb zelf dit week belabberd gepresteerd. Moet weer inkomen met school en vroeg opstaan bleeh

elke avond en/of ochtend meals preppen voor school
vrij simpele dingen maak ik eigenlijk
meer hams zorgt er gelijk voor dat je niet meer in je broeken pastbenen zien er goed uit hoor. Moet iets meer ham drop op voor jou,tja krijg je ervan als je side pose heel sterk is.

ik dank u zeer!Idd meer hams, je onderrug is wel dikker geworden )![]()
indd, terwijl ik juist vind dat ik daar weinig focus op leg. Vond eerst zelf dat ik ze meer specifieker moest trainen, had het idee dat ik maar wat deed aankloten met zowel biceps als triceps. Focus ligt voornamenlijk op chest dikte/rug wijdte/dikte/quads/calves en core ...core probeer ik zo smal mogenlijk te houden ben alweer vacuüm aan het verwaarlozen! Maar nu me bf wat hoger is boeit het me ook niet zoveel, bulking naar 90+!!
Ik vind zelf ook dat ik mijn schouders en benen niet echt super goed train maar toch groeien ze het hardst. Borst geef ik de meeste aandacht en toch bijft het niets 
story of my life. Opgegeven moment maakt stretch en stof ook niets meer uit.aanleg heIk vind zelf ook dat ik mijn schouders en benen niet echt super goed train maar toch groeien ze het hardst. Borst geef ik de meeste aandacht en toch bijft het niets
ow btw hoe groter je hams worden des te makkelijker/vaker je onderbroek tussen je reet gaat zitten steedsstory of my life. Opgegeven moment maakt stretch en stof ook niets meer uit.
lol'd irlsterke jonge ben je he... je drinkt zeker net zoveel shakes als wat ik neem. Sinds ik dat doe ben ik 20 cm in de lengte gegroeid ik ben van 2meter 10 naar 2meter 30 gegaan.
prachtig!jij hoeft je benen geeneens te trainen, cute vogelpootjes he! Sinds ik borst vaker 2x in de week doe begint die aardig wat dikte te krijgen.aanleg heIk vind zelf ook dat ik mijn schouders en benen niet echt super goed train maar toch groeien ze het hardst. Borst geef ik de meeste aandacht en toch bijft het niets
ow btw hoe groter je hams worden des te makkelijker/vaker je onderbroek tussen je reet gaat zitten steedsstory of my life. Opgegeven moment maakt stretch en stof ook niets meer uit.
aanleg heIk vind zelf ook dat ik mijn schouders en benen niet echt super goed train maar toch groeien ze het hardst. Borst geef ik de meeste aandacht en toch bijft het niets
ja ik hou het ook zelf ook heel simpel. Alleen avondeten thuis ga ik even iets fatsoenlijks in elkaar zetten. Wordt mij echt te gek.
thx tymen, wil voor volgend jaar toch wel serieus plannen gaan maken, de zomervakantie zou eigenlijk het makkelijkste zijn maar dan zijn er hellaas geen wedstrijden. Moet het gaan inplannen adhv me tentamen weken dangaat lekker hoor koen!
nog wedstrijd ambities/plannen?

thx tymen, wil voor volgend jaar toch wel serieus plannen gaan maken, de zomervakantie zou eigenlijk het makkelijkste zijn maar dan zijn er hellaas geen wedstrijden. Moet het gaan inplannen adhv me tentamen weken dan![]()