Fitness Seller

Log KEUN

Nice bro, vooral je schouders zijn jummy, benen lopen iets achter of het is de pose, een 8,5 = 9 ;) Goeie traps ook

• Like
Waarderingen: KEUN
  • Topic Starter Topic Starter
Nice bro, vooral je schouders zijn jummy, benen lopen iets achter of het is de pose, een 8,5 = 9 ;) Goeie traps ook
Bedankt kwark, het is de lichtinval/pose maar ze lopen qua definitie wel achter ja maar het word steeds meer merk ik zelf.
Ik post een foto van me benen als ze er klaar voor zijn.
twijfelde eerst ook of ik me benen eraf zou zagen op die foto, maar ja dat verpest de foto alleen.
En we zijn hier ja om commentaar te krijgen:D

Goed dat je de foto heel gelaten hebt, veel anderen lopen te miepen alsof het een stel wijven zijn ;)

Goed dat je de foto heel gelaten hebt, veel anderen lopen te miepen alsof het een stel wijven zijn ;)
:gay:

haha me kop heb ik er wel af gehaald, gewoon omdat het kan, en ja ik moet toch op me tandenbijten voor die pose:roflol:
en bedankt voor de reactie doet me 'serieus' goed!

Schouders-Traps

MP
15x30KG
10x50KG
10x50KG
8x60KG

DB-Front Raises
10x14KG
10x16KG
10x18KG

BB-Upright Row
10x30KG
10x30KG
10x40KG

Standing Side-Raises (van MD PJ Braun/Evan Centopani training)
10x14KG
10x14KG
10x16KG

BB-Shrugs(afentoe static holds)
15x50KG
15x90KG
6x140KG (PR)
15x90KG BRANDEEEE!

Korte maar zware training, nu goed uitrusten en zondag/maandag die borst aanpakken!! MUAHAHA:evil2:

Lekkere gewichten kerel! Nice.

Lekker bezig kerel. Over een half jaartje als ik weer een beetje in vorm ben kunnen we eens samen trainen!

Je lijkt echt zwaarder..

tegen de 80 zou ik zeggen, zou ik zeggen dan he. hahah.
ik heb net jou foto gekeken, en inderdaad echt een heel verschil terwijl het gewicht niet zoveel verschilt eigelijk bijna niks.
Hoelang train jij al? ik denk zelf het komt omdat ik van 58KG kom en vrij droog ben gebleven en zo alleen massa heb opgebouwd, een andere reden zou ik zo nu even niet weten.

ik heb net jou foto gekeken, en inderdaad echt een heel verschil terwijl het gewicht niet zoveel verschilt eigelijk bijna niks.
Hoelang train jij al? ik denk zelf het komt omdat ik van 58KG kom en vrij droog ben gebleven en zo alleen massa heb opgebouwd, een andere reden zou ik zo nu even niet weten.

Ik kom van 56kg ongeveer op die foto is het 67kg ( was k*t weegschaal dus staat 70, heb nu nieuwe en weeg nu 71 ) train nu zo'n 1,5 jaar redelijk goed. ben wel iets langer dan jou, ik ben ongeveer 1.83.

edit/Moet maar weer eens even meten, verschilt elke keer lol.

Nee, kan me nog een topic herinneren waarin je een andere sportschool zocht.
Daarin schreef je dat je van Kerkrade kwam. Zelf kom ik van Maastricht.

Ik kom van 56kg ongeveer op die foto is het 67kg ( was k*t weegschaal dus staat 70, heb nu nieuwe en weeg nu 71 ) train nu zo'n 1,5 jaar redelijk goed. ben wel iets langer dan jou, ik ben ongeveer 1.83.
andere lichaamsbouw dan
Nee, kan me nog een topic herinneren waarin je een andere sportschool zocht.
Daarin schreef je dat je van Kerkrade kwam. Zelf kom ik van Maastricht.
Ow ja, hellemaal vergeten

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

wat zijn je stats borrel?

Terug
Naar boven