- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt kwark, het is de lichtinval/pose maar ze lopen qua definitie wel achter ja maar het word steeds meer merk ik zelf.Nice bro, vooral je schouders zijn jummy, benen lopen iets achter of het is de pose, een 8,5 = 9Goeie traps ook

Goed dat je de foto heel gelaten hebt, veel anderen lopen te miepen alsof het een stel wijven zijn![]()

Bedankt man!
Bedankt borrel, hmm licht eraan waar je ergens woontLekker bezig kerel. Over een half jaartje als ik weer een beetje in vorm ben kunnen we eens samen trainen!

Wat zou je me inschatten dan?

Wat zou je me inschatten dan?
of de weegschaal houdt me voor de gek![]()
ik heb net jou foto gekeken, en inderdaad echt een heel verschil terwijl het gewicht niet zoveel verschilt eigelijk bijna niks.tegen de 80 zou ik zeggen, zou ik zeggen dan he. hahah.
Bedankt borrel, hmm licht eraan waar je ergens woont![]()
Dat klopt, heb ik dat ergens vermeld? of stalk je me haha nee geintje.
ik heb net jou foto gekeken, en inderdaad echt een heel verschil terwijl het gewicht niet zoveel verschilt eigelijk bijna niks.
Hoelang train jij al? ik denk zelf het komt omdat ik van 58KG kom en vrij droog ben gebleven en zo alleen massa heb opgebouwd, een andere reden zou ik zo nu even niet weten.
andere lichaamsbouw danIk kom van 56kg ongeveer op die foto is het 67kg ( was k*t weegschaal dus staat 70, heb nu nieuwe en weeg nu 71 ) train nu zo'n 1,5 jaar redelijk goed. ben wel iets langer dan jou, ik ben ongeveer 1.83.
Ow ja, hellemaal vergetenNee, kan me nog een topic herinneren waarin je een andere sportschool zocht.
Daarin schreef je dat je van Kerkrade kwam. Zelf kom ik van Maastricht.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------
wat zijn je stats borrel?