Fitness Seller

Log KEUN

Sicke volume voor je biceps, train je armen 1x in de week?
Gaat nu beter dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.022
Sicke volume voor je biceps, train je armen 1x in de week?
Gaat nu beter dan?
Vaak moet ik gaatje maken om armen trainen maar nu heb ik ze al de 1ste dag van de week. Had vorige vrijdag alleen armen gedaan. Moest eigenlijk legs inhalen maar goed daar heb ik wel een beetje speling op zelfde geld voor armen:p focus licht voornamenlijk op borst/rug/hams, als me core morgen goed voelt pak ik alsnog benen.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 21:20 ----------

de kramp zelf houdt maar heel kort aan, daarna heeft me ab gewoon spiertrekkingen maar nog steeds storend heb 5-10min. me abs gestretched door na achter te hangen, zal een mooi gezicht zijn geweest in de gym.

k*t met die krampen zeg.
dus je liep even ingekrompen door de gym?;-)

• #8.024
OMG :P hahahaha

ja dat zal er uit hebben gezien 10 min lang.

zullen wel gedacht hebben die is zijn ab pose aan het oefenen

• #8.026
hier zie je hoe het uitziet en voelt bij Sami Al Haddad, je ab duwt zichzelf gewoon naar buiten.
heb met hem op de FIBO 2012 nog hierover gesproken, gewoon lack off sodium intake eigenlijk.

http://www.youtube.com/watch?v=GrVxV_UHGEE

• #8.027
deze vraag is wss al veel gesteld...

wat meten deze guns? :D
41cm zijn ze inderdaad zoals cura aangaf.
Je moet je sides weer even bijscheren he voor die ekte SS
true, doe ik volgende week als ik nog eens me halsband af doe en de club in ga :trollface:
ze zijn nooit groot genoeg he Koekie;)

• #8.029
Is inderdaad gewoon een spierverkramping, heb wel vaker dat me abs spiertrekkingen hebben, meestal 1 'blokje' zeg maar. En nu verkrampte een tijdens het stretchen van me hams en schoot gelijk erin.

koud ofcourse ;)

• Like
Waarderingen: cura
gotver... als je nou warm had gezegd was ik blij geweest..

nu moet ik nog werken aan mijn 41 cm koud .. ahhahaha

mmm wat zijn ze warm dan? :P

• Like
Waarderingen: KEUN
Mirin onderarmen ook! Doe je er aparte oefeningen voor of groeiden ze vanzelf mee?

Mirin onderarmen ook! Doe je er aparte oefeningen voor of groeiden ze vanzelf mee?

Hij traint ze dmv dit plaatje

uploadfromtaptalk1349729863053.jpg

• #8.036
Als ik er zo uit zou zien was ik hartstikke blij, hele dag voor de spiegel aan mijn perfecte gyno zitten

Als je zo uitzag, nam ik wel de moeite om met je te gaan samen trainen:d op regelmaat!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 23:35 ----------

Afentoe pak ik wat onderarmen mee. Meestal reverse curls cable/barbell en evt nog wat wrist rolls. Met cable doe ik ze 1 handed en hou me pols zo recht mogenlijk, anders krijg ik zowiezo steken in me gewricht.

Wilde net zelfde zeggen haha.

Dan kom ik wel naar spijkernissen toe hoor haha

Keun, ik heb vandaag die ene oefening geprobeerd waarbij je met je handen naar je heupen gaat. Het was niet echt mijn ding. Volgens mij komt het omdat die tower te laag staat en je een rare, korte ROM krijgt

• #8.040
Keun, ik heb vandaag die ene oefening geprobeerd waarbij je met je handen naar je heupen gaat. Het was niet echt mijn ding. Volgens mij komt het omdat die tower te laag staat en je een rare, korte ROM krijgt
Beetje creatief zijn dan, op je knieen zitten dan ;) imo isoleer je dan nog meer.

Terug
Naar boven