Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaak moet ik gaatje maken om armen trainen maar nu heb ik ze al de 1ste dag van de week. Had vorige vrijdag alleen armen gedaan. Moest eigenlijk legs inhalen maar goed daar heb ik wel een beetje speling op zelfde geld voor armenSicke volume voor je biceps, train je armen 1x in de week?
Gaat nu beter dan?
focus licht voornamenlijk op borst/rug/hams, als me core morgen goed voelt pak ik alsnog benen.nee ik liep rond alsof ik heletijd 'zeebra' was met me handen achter me hoofd na achterhangendk*t met die krampen zeg.
dus je liep even ingekrompen door de gym?;-)
41cm zijn ze inderdaad zoals cura aangaf.deze vraag is wss al veel gesteld...
wat meten deze guns?![]()
true, doe ik volgende week als ik nog eens me halsband af doe en de club in gaJe moet je sides weer even bijscheren he voor die ekte SS
ze zijn nooit groot genoeg he Koekie

dat ziet er gek uit zo op de buik.hier zie je hoe het uitziet en voelt bij Sami Al Haddad, je ab duwt zichzelf gewoon naar buiten.
heb met hem op de FIBO 2012 nog hierover gesproken, gewoon lack off sodium intake eigenlijk.
http://www.youtube.com/watch?v=GrVxV_UHGEE

Mirin onderarmen ook! Doe je er aparte oefeningen voor of groeiden ze vanzelf mee?

mooie progressie foto killy
Als ik er zo uit zou zien was ik hartstikke blij, hele dag voor de spiegel aan mijn perfecte gyno zitten
Afentoe pak ik wat onderarmen mee. Meestal reverse curls cable/barbell en evt nog wat wrist rolls. Met cable doe ik ze 1 handed en hou me pols zo recht mogenlijk, anders krijg ik zowiezo steken in me gewricht.Mirin onderarmen ook! Doe je er aparte oefeningen voor of groeiden ze vanzelf mee?
Hnnnnggg

Beetje creatief zijn dan, op je knieen zitten danKeun, ik heb vandaag die ene oefening geprobeerd waarbij je met je handen naar je heupen gaat. Het was niet echt mijn ding. Volgens mij komt het omdat die tower te laag staat en je een rare, korte ROM krijgt
imo isoleer je dan nog meer.