MuscleMeat

Log KEUN

Jij moet eens wat meer op je knieën zitten! Ik wil ook wel eens wat ontvangen

• Topic Starter Topic Starter
  • #8.043
Legs - korte training maar HIIT bijna me meal eruit

Squat
15xbw
20x50
12x90
12x1 10
10x130
6x150
22x110 video

Leg press
20x120
20x200
25x200

Sldl db
2x20x20

Hoe ben je trouwens op gekomen om zo hoog in reps te gaan?

22x110 puuff baas

22 x 110 echt sick ook die leg press nog flink volume er achter aan

22 110 gotver

Ziekelijke training man, top!

• #8.050
17x110 zie ik zojuist op de video, mis calculatie. Stopte omdat de barbell over me schouder begon te rollen. Ook hier weer een smallere stand gehanteerd, buiten schouder breedte had ik het gevoel dat er iets tussen me lies/bovenbeen wat stijf was/vast zat.

http://www.youtube.com/watch?v=BerY_FsUHy8&feature=youtu.be

Je gaat niet tot par?

Wel sicke avatar trouwens, ben jij of niet?

• #8.052
Je gaat niet tot par?

Wel sicke avatar trouwens, ben jij of niet?
Zover ik zie is elke rep behalve de 1ste tot parralel, ik heb hoe dan ook me techniek wat veranderd maar dit komt omdat me voet positie binnen schouderbreedte is waardoor ik ook niet veel dieper kan of wil gaan eerder wil. Hou ook een lichte buiging bovenin, dit icm andere techniek/constant tension waar ik naar streef nu met veel oefeningen.

Ben ik inderdaad, mijn streven :trollface:

Ah, tja had ergelens gelezen dat het pas echt par was als je heup echt op hoogte is van je knie, en dat leek het nog net niet maarja ik lees teveel. :o

• #8.054
Ah, tja had ergelens gelezen dat het pas echt par was als je heup echt op hoogte is van je knie, en dat leek het nog net niet maarja ik lees teveel. :o
Zou best kunnen, het uitvogelen van de perfecte techniek te hanteren hou ik me niet mee bezig om eerlijk te zijn. Ik focus me meer op hoe het aanvoelt, ook omdat ik enkele blessures heb gehad wat me weerhoud om bepaalde oefeningen voluit te doen zoals DL/BOR/T-bar row en ook squats moet ik mijn ROM licht aanpassen, al doe ik het meer voor me eigen bestwil door na me lichaam te luisteren:rolleyes:

Is inderdaad niet par maar aangezien hij geen competities draait maakt hem dat bar weinig uit denk ik, als zijn benen maar groeien.

Pas wel op met je techniek je hakken komen van de grond tijdens vrijwel elke rep, zet ontzettend veel stress op je knieen, zoals je waarschijnlijk weet.

• #8.056
Is inderdaad niet par maar aangezien hij geen competities draait maakt hem dat bar weinig uit denk ik, als zijn benen maar groeien.

Pas wel op met je techniek je hakken komen van de grond tijdens vrijwel elke rep, zet ontzettend veel stress op je knieen, zoals je waarschijnlijk weet.
Was mezelf ook opgevallen inderdaad, bij een bredere positie heb ik hier nooit last van, toch maar wat meer stretchen wat me LB betreft want ik vind close stand squatten maar niks hoewel ik zo wel een vlot tempo erin kan houden.
Misschien dat het aan me schoenen ligt, ik let erin in iedergeval in vervolg op.

Het is wel een stukje boven parallel, maar dat doet er niet aan af dat het killing is! Nu 17x110 full squat ;)

17x110 zie ik zojuist op de video, mis calculatie. Stopte omdat de barbell over me schouder begon te rollen. Ook hier weer een smallere stand gehanteerd, buiten schouder breedte had ik het gevoel dat er iets tussen me lies/bovenbeen wat stijf was/vast zat.

http://www.youtube.com/watch?v=BerY_FsUHy8&feature=youtu.be

is dat nu een speciaal sqautt rek of misbruik je een barbell push ding?
wel stoer heb dat dan over het hoofd gezien laatst.

je bar ligt ook best wel laag op je boven rug niet? is dat bewust of zie ik dat verkeerd.( beetje lastig zien zo )
en waarom ga je niet helemaal recht naar boven maar stop je en ga je gelijk weer naar beneden? welk doel heeft dat?

Laatst bewerkt:
  • #8.059
Backdayy

10min stretchen

6min roeien

Db row
20x22
20x30
15x38
12x42
12x42
12x38

Chin ups
15x wide
12x wide
8x hammer grip
6x hammer grip
10x wide hammer grip
10x wide hammer grip
10x wide hammer grip

Seated v-bar row (gewicht x2)
4x16x33,5

Front pulldown 1 arm (plateloaded)
20x15
15x30
12x40
15x30

Reverse grip bb row
4x15x40

Cardio:
10min HIIT op fiets

nice DB rows man

die wil ik wel eens zien.

wat bedoel je met Seated v-bar row (gewicht x2)?? zit er een systeem op dat je het gewicht van 33,5 dubbel moet tellen dus 67 kg?

Terug
Naar boven