XXL Nutrition

Log KEUN

Wat je wel kan doen is in de zomer zuivel schrappen en wat anders daarvoor in de plaatst om vocht tegen te gaan, weet niet of je daar weleens aan hebt gedacht?

+ vochtafdrijvend voedsel eten

Zuivel schrappen is helemaal niet nodig ... zoveel zichtbaar vocht hou je daar echt niet van vast
als je BF nog +10% is. Wil je vocht droppen, eet dan gewoon minder carbs. Elke gram koolhydraat houdt
een pak vocht vast. Daarom dat je ook zo snel gewicht verliest de eerste weken in een low carb dieet.

Zout ook beperken en idd hier en daar wat asperges enzo eten. Beetje cafeïne hier en daar.
En soms een jeneverke ofzo :p En je bent je vocht al snel kwijt :p

moet wel goed komen! Beetje spierpijn in me achteste schouderkoppen, waarsschijnlijk van het chinnen/dips.

Ybf was ook het 1e waar ik aandacht. Wel pas tegen 2010-2011.
Ik denk met je mee :rolleyes:
Zuivel schrappen is helemaal niet nodig ... zoveel zichtbaar vocht hou je daar echt niet van vast
als je BF nog +10% is. Wil je vocht droppen, eet dan gewoon minder carbs. Elke gram koolhydraat houdt
een pak vocht vast. Daarom dat je ook zo snel gewicht verliest de eerste weken in een low carb dieet.

Zout ook beperken en idd hier en daar wat asperges enzo eten. Beetje cafeïne hier en daar.

Luister naar die man - als er iemand een pak ervaring heeft...

Hahaha, iedereen maakt het je duidelijk dat je gewoon moet blijven bulken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.365
Wat je wel kan doen is in de zomer zuivel schrappen en wat anders daarvoor in de plaatst om vocht tegen te gaan, weet niet of je daar weleens aan hebt gedacht?

+ vochtafdrijvend voedsel eten
groene thee+koffie

hmm daar heb ik wel wat aan!
maar ik hoef waarschijnlijk niks te doen op beachproof te staan, ik ben laatste paar weken me abs ook weer meer aan het doen, en gaat aardig goed.
(hoef er dan ook niet veel voor te doen, genetics a b*ch!:cool:)
Ik denk met je mee :rolleyes:

Luister naar die man - als er iemand een pak ervaring heeft...
:D

zo'n poseer slip redelijk prijzig, kan ik geen van jou lenen dan:rolleyes:
dat heb ik al gemerkt ondertussen
Hahaha, iedereen maakt het je duidelijk dat je gewoon moet blijven bulken :p
inderaad:roflol:
njah ik zie nu ook in waarom ik hellemaal niet hoef te cutten/verlagen in BF waarschijnlijk zit ik niet eens op 12% maar nog lager

Juist dit is inderdaad meer kloppend :p.

• #1.368
Ik wil ook wel een slipje van dwarfje*dirty mind*:rolleyes:

• #1.371
laten we het OT houden;

net me pre workout meal gegeten, vandaag iets anders;
1 slok punica + NOS-Ether

2 hele eieren
65gr tonijn
4 boterhammen (altijd bruin trouwens)

shoulder-traps baby!!
ready to get full blown

punica! lekker!

goed bezig kerel!

Succes Keuning :thumbup:!

• #1.374
Ik was overigens aan het nadenken of ik bepaalde spiergroepen 2x kon prikkelen door de week.
ik dacht hier aan;
maandag doe ik meestal borst-biceps, met bankdrukken spreek je zowiezo je triceps nog een extra mee aan.
en woensdag is meestal rug-triceps dacht, bij rug pak je je biceps nog eens extra aan.
dus ik dacht om op borst-biceps dag een oefening triceps extra te doen.
dippen of push-downs bijv. (gewoon 3 setjes)
en op rug-triceps dag een oefening biceps extra erbij te pakken, en ik dacht aan pull-ups BB/EZ-Bar curls of cable curls.

imo en voor mij gevoel zijn me biceps/triceps redelijk snel hersteld van de training waar ze voornamenlijk worden aangesproken.
hoe denken jullie hierover?

of;
ik doe op schouders-traps dag (toevallig vandaag) een extra oefening erbij na keuze, maar dus wel biceps of triceps voor 3 sets

punica! lekker!

goed bezig kerel!
met punica smaakt de NOS-Ether een stuk beter,+ alleen vruchtsuiker of zoiets zit er in.

of je doet na beiden borst en rug workouts gewoon een reguliere armen training (2 oefeningen bi, 2 tri)?
Lijkt mij fijner dan zomaar een paar setjes extra aankloten.

• #1.376
of je doet na beiden borst en rug workouts gewoon een reguliere armen training (2 oefeningen bi, 2 tri)?
Lijkt mij fijner dan zomaar een paar setjes extra aankloten.
hmm nee een oefening lijkt me meer dan genoeg, want me biceps/triceps zijn dan toch al licht opgepompt door chin-ups/bankdrukken bijv.
+het moet wel een extra tinteling blijven, geen gehele bicep/tricep workout.

zag ook een filmpje van Kevin Levrone toenet, daar door dacht ik daar ook aan.
hij deed borst-schouders+1 setje triceps en het klonk vrij logisch wat hij vertelde.

hmm nee een oefening lijkt me meer dan genoeg, want me biceps/triceps zijn dan toch al licht opgepompt door chin-ups/bankdrukken bijv.
+het moet wel een extra tinteling blijven, geen gehele bicep/tricep workout.

zag ook een filmpje van Kevin Levrone toenet, daar door dacht ik daar ook aan.
hij deed borst-schouders+1 setje triceps en het klonk vrij logisch wat hij vertelde.

Ik doe zelf nu Push/pull, bij push 2 oefeningen borst, 1 schouders (voorkant) en daarna ook maar 1 triceps, je triceps zijn dan al aardig ****ed moet ik zeggen.
Maar ja ik zou zeggen probeer het, misschien is het k*t, misschien chill.

Mij lijkt het sowieso niet echt fijn om met een pomp in biceps nog 1 setje triceps te doen.

• #1.378
Ik doe zelf nu Push/pull, bij push 2 oefeningen borst, 1 schouders (voorkant) en daarna ook maar 1 triceps, je triceps zijn dan al aardig ****ed moet ik zeggen.
Maar ja ik zou zeggen probeer het, misschien is het k*t, misschien chill.

Mij lijkt het sowieso niet echt fijn om met een pomp in biceps nog 1 setje triceps te doen.
push/pull doet kev ook nu momenteel tijdens z'n cut.

lijkt me makkelijker of te gaan dan wanneer ik een pomp in me biceps heb en ik moet nog een oefening biceps doen, dan krijg ik hem niet meer voluit gebogen.

dus als ik nu biceps erbij zal doen, en maandag gewoon borst-biceps doe, zijn ze in theorie toch al hersteld right?

Lijkt me wel ja als er 2 dagen tussen zitten.

• #1.380
Terug
Naar boven