- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En je bent je vocht al snel kwijt 
Ik denk met je meemoet wel goed komen! Beetje spierpijn in me achteste schouderkoppen, waarsschijnlijk van het chinnen/dips.
Ybf was ook het 1e waar ik aandacht. Wel pas tegen 2010-2011.

Zuivel schrappen is helemaal niet nodig ... zoveel zichtbaar vocht hou je daar echt niet van vast
als je BF nog +10% is. Wil je vocht droppen, eet dan gewoon minder carbs. Elke gram koolhydraat houdt
een pak vocht vast. Daarom dat je ook zo snel gewicht verliest de eerste weken in een low carb dieet.
Zout ook beperken en idd hier en daar wat asperges enzo eten. Beetje cafeïne hier en daar.
En soms een jeneverke ofzoEn je bent je vocht al snel kwijt
![]()
groene thee+koffieWat je wel kan doen is in de zomer zuivel schrappen en wat anders daarvoor in de plaatst om vocht tegen te gaan, weet niet of je daar weleens aan hebt gedacht?
+ vochtafdrijvend voedsel eten
hmm daar heb ik wel wat aan!Zuivel schrappen is helemaal niet nodig ... zoveel zichtbaar vocht hou je daar echt niet van vast
als je BF nog +10% is. Wil je vocht droppen, eet dan gewoon minder carbs. Elke gram koolhydraat houdt
een pak vocht vast. Daarom dat je ook zo snel gewicht verliest de eerste weken in een low carb dieet.
Zout ook beperken en idd hier en daar wat asperges enzo eten. Beetje cafeïne hier en daar.
![]()
)Ik denk met je mee
Luister naar die man - als er iemand een pak ervaring heeft...

inderaadHahaha, iedereen maakt het je duidelijk dat je gewoon moet blijven bulken![]()

Zuivel schrappen is helemaal niet nodig ... zoveel zichtbaar vocht hou je daar echt niet van vast
![]()
.zo'n poseer slip redelijk prijzig, kan ik geen van jou lenen dan![]()

ik laat het je tegen die tijd wel weten, herinner me eraan danAlsof ik poseerslips heb
Welke maat heb je? Misschien dat ik via B (begeleider van me) wat kan regelen voor een leuk prijsje...

Zeg, wie moet hier nou die slip - jij of ik?!ik laat het je tegen die tijd wel weten, herinner me eraan dan![]()

Zal ik een oude sturen? Maat 44/46 kun je namelijk ook als tent gebruiken!

met punica smaakt de NOS-Ether een stuk beter,+ alleen vruchtsuiker of zoiets zit er in.
hmm nee een oefening lijkt me meer dan genoeg, want me biceps/triceps zijn dan toch al licht opgepompt door chin-ups/bankdrukken bijv.of je doet na beiden borst en rug workouts gewoon een reguliere armen training (2 oefeningen bi, 2 tri)?
Lijkt mij fijner dan zomaar een paar setjes extra aankloten.
hmm nee een oefening lijkt me meer dan genoeg, want me biceps/triceps zijn dan toch al licht opgepompt door chin-ups/bankdrukken bijv.
+het moet wel een extra tinteling blijven, geen gehele bicep/tricep workout.
zag ook een filmpje van Kevin Levrone toenet, daar door dacht ik daar ook aan.
hij deed borst-schouders+1 setje triceps en het klonk vrij logisch wat hij vertelde.
push/pull doet kev ook nu momenteel tijdens z'n cut.Ik doe zelf nu Push/pull, bij push 2 oefeningen borst, 1 schouders (voorkant) en daarna ook maar 1 triceps, je triceps zijn dan al aardig ****ed moet ik zeggen.
Maar ja ik zou zeggen probeer het, misschien is het k*t, misschien chill.
Mij lijkt het sowieso niet echt fijn om met een pomp in biceps nog 1 setje triceps te doen.
2 dagen rust, dag erna weer biceps.