Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.381
Schouders-Traps

MP
smith (gewicht incl. stang, 10 a 20kg, ik ga uit van 10kg)
15xBB
15x30KG
12x50KG
7x70KG
12x60KG
15x45KG

BB Upright-Row

15xBB
12x30KG
8x45KG
10x35KG
12x30KG

Front-Raises
12x12KG
8x20KG
9x18KG
12x14KG

Side-Raises (om en om)
12x8KG (beide handen tegenlijk)
heb daarna 1 set geprobeert (bent over side raises) met 14kg, voelde niet fijn aan.
om en om weer;

8x18KG
10x16KG
12x14KG

BB-Shrugs
15x50KG
15x90KG
12x130KG (1 static hold)
15x90KG (2 static holds)
15x70KG(3 static holds)

Machine Back-Shrug
15x100KG

Extra;

21'en (EZ-Bar) gewicht zonder EZ-Bar
1x20KG
1x30KG (laatste 2 full range niet strict)
1x20KG

Crunches (liggend)
totaal 110 in 3 sets

Trunk-Twists (met cable pull down ding in me nek)
aantal min. in SS met side-crunches staand.

Opmerkingen;
Ik ging de MP in de smith doen omdat de MP net bezet was, en ik wou eigenlijk ook de smith eens proberen, beviel me goed!
deze ga ik vaker doen.
Verder was het een lekkere intensieve work-out.
+me onderarmen verzuren iets minder snel nu bij front-raises, ik had altijd dat me onderarmen sneller verzuurde dan me schouders en heb hierdoor ook moeite om me reps te halen, maar ik haal ze wel altijd/meestal.

Die extra bicep oefening ging ook lekker, meteen een goeie pomp in me biceps.
Als mijn biceps maandag op borst-biceps dag gewoon goed functioneren ga ik vaker een extra bicep/tricep dag pakken.

dikke mp keun.
met smith kan je wel meer pakken. miss is dat wel goed voor extra massa.
maar toch zou ik eerder voor normale gaan

Sterke schouders heb je, man! Beest ... :D

• #1.384
dikke mp keun.
met smith kan je wel meer pakken. miss is dat wel goed voor extra massa.
maar toch zou ik eerder voor normale gaan
thanks mike, me MP voelde nog eens echt goed aan deze x, aangezien me kracht laatste schouders trainingen wat minder was.
ik denk eigenlijk ook dat ik met de smith meer massa gericht train, omdat ik voornamenlijk echt alles vanuit me armen/schouders duw en minder me rug, wat ik bij de MP wel merk.
maar ik ga gewoon varieren met smith/los en behind neck en normal.
Sterke schouders heb je, man! Beest ... :D
ging er hard aan toe vandaag!
wil volgende x wel me shrugs eens echt strict aanpakken en gewoon op zo'n 100kg houden, eens kijken hoe dat aanvoelt

lekker heur beescht!

• #1.386
Ik heb goed nieuws, en goed nieuws;

het goede nieuwe is me traps/schouders hebben een fikse spierpijn.
het andere goede nieuws is me Gold's Gym Tanktop is eindelijk binnnen, het zit nog wat ruim maar er word nog een en ander aan verandert (plooitje in gemaakt, die naderhand gewoon er weer uit kan)

update pic. + tanktop verschijnt binnekort, zoals afgesproken.
Iemand die het onthouden heeft welke pose ik ga doen?
(eeuwige karma als je het weet:cool:)

:fire:
*had je foto's bekeken, aanpakken die kuiten he!

Spierpijn in de schouders heb je verdiend :p Zware training kerel. Doe je goed !

ik gok lat spread

Beest, geeft die upright row enige meerwaarde? heb h'm nooit opgenomen in m'n schema...

• #1.390
Spierpijn in de schouders heb je verdiend :p Zware training kerel. Doe je goed !
ik had nog spierpijn in me schouders van me rug training (minimaal).
was een vermoeiende training inderdaad, ik moet wel nogmaals zeggen dat ik de MP in de smith echt fijn vond, je voelt een hele andere spanning in je schouders en doe hem ook stricter/makkerlijker dan de losse MP.
*jij lekker gerent ;)
Next! lat-spread zou ook een goeie zijn voornamenlijk omdat die truitjes zo lekker ruim vallen in de rug.
maar het word een MM (slash Latspread:rolleyes:)

En nav. mijn BDB update foto, heb ik een aantal reacties gekregen over mijn midden rug, wat ook wel te begrijpen is imo op die foto, wat imo door de lichtinval komt. maar goed, ik wil toch wat extra aandacht besteden aan mijn midden/boven rug.
Ik ga denk ik wat meer sets draaien bij onder andere;
pulldowns
chin-ups (+ik wil nog eens pull-ups doen, evt weighted)
t-bars/pendlay's/yates/BOR's eigenlijk wat ik nu ook doe, maar ik wil ze 'nog' stricter gaan aanpakken.

Ja, ik hoor dat wel vaker dat het fijner MP'en is in de smith. Ook betere activatie van de schouderkoppen omdat je je
minder zorgen moet maken over de balans etc ... en dus zo ook zwaarder kunt gaan.

Op van deze momenten mis ik dus wel een gym :(

dan zou ik geen yates doen Keuning. Voornamelijk onder ipv midden/boven, schijn ik gelezen te hebben (A) haha.

• #1.393
Ja, ik hoor dat wel vaker dat het fijner MP'en is in de smith. Ook betere activatie van de schouderkoppen omdat je je
minder zorgen moet maken over de balans etc ... en dus zo ook zwaarder kunt gaan.

Op van deze momenten mis ik dus wel een gym :(
ik was er zelf ook wel verbaasd van hoe ging die ook ging.
had ook niemand gevraagt om te spotten, want ja als het niet lukt kan je hem nog terughaken of laten vallen op de afrem blokken of zo heet het.
die 7e rep was wel persen, wou eigenlijk nog voor een achtste gaan maar dat zat er niet in.

(kevin levrone doet ook altijd in de smith z'n MP uitvoeren:rolleyes:)

njah je moet roeien met de riemen die je hebt, ik kan dan weer niet ''fatsoenlijk'' los squatten.
dan zou ik geen yates doen Keuning. Voornamelijk onder ipv midden/boven, schijn ik gelezen te hebben (A) haha.
njah ik doelde gewoon op de ''algemene BB-rows met alle alternatieven''.

Gewoon echte spierpijn in je schouders?

• #1.395
hahah ik heb gisteren een t-shirt van xxl besteld :)

de tanktops zijn nog te ruig voor mijn gym :rolleyes:
maar wel vette shit :) zon top van Gold's Gym:D

• #1.397
Beest, geeft die upright row enige meerwaarde? heb h'm nooit opgenomen in m'n schema...
Herveeeee:D
ik vind hem heerlijk voor de achterste schouder koppen!
voordat ik BB upright rows deed hem met cable (2 handed) ook wel lekker.
*even je log opzoeken en abbo nemen, was ik vergeten

---------- Toegevoegd om 15:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:59 ----------

hahah ik heb gisteren een t-shirt van xxl besteld :)

de tanktops zijn nog te ruig voor mijn gym :rolleyes:
maar wel vette shit :) zon top van Gold's Gym:D
ik had het al meegelezen ergens:D

misschien moet jij je gym na een ander niveau brengen:cool:
ik vind het wel jammer dat ze geen maat S hadden maar M is ook goed, kan ik nog flink in groeien!
ik gok wanneer ik 90kg weeg dat ie me wel strak zit dan:roflol:

ik had het al meegelezen ergens:D

misschien moet jij je gym na een ander niveau brengen:cool:
ik vind het wel jammer dat ze geen maat S hadden maar M is ook goed, kan ik nog flink in groeien!
ik gok wanneer ik 90kg weeg dat ie me wel strak zit dan:roflol:

hopeloos. en waar kom ik gisteren ook achter: de directeur van mijn sportschool is een ex BB'er

er staat nog niet eens een Squatrek :S om spiegels hebben we 1 jaar moeten zeuren.

en tanks zijn absoluut verboden (voor mannen)

ik zat ook eerst aan de te denken om een M te bestellen, maar bij nader inzien toch maar een Sje gekozen :P

Voor boven/midden rug zou ik vooral de T-bar row erin houden,
misschien face pulls een idee?

En die shoulder press in smith moet ik zeggen dat ik daar echt totaal geen fan van ben, vind dat zo'n schijt oefening. Maar dat is mijn mening :p

• #1.400
Voor boven/midden rug zou ik vooral de T-bar row erin houden,
misschien face pulls een idee?

En die shoulder press in smith moet ik zeggen dat ik daar echt totaal geen fan van ben, vind dat zo'n schijt oefening. Maar dat is mijn mening :p
hmm heb daar van gehoord, maar dan moet je eens elestiek hebben toch?

de MP in algemeen, of gewoon in de smith?

Terug
Naar boven