MuscleMeat

Log KEUN

Ik bedoel juist qua breedte vd rug, vind een rug ook niet snel heel erg indrukwekkend :p

Hij gaat bij z'n BDB omhoog met z'n armen, in plaats van z'n schouderbladen naar beneden / achteren te drukken. Pose verbeteren = rug lijkt breder.

En je had het over droog - moet je nou niet opeens switchen naar breedte...

Hij gaat bij z'n BDB omhoog met z'n armen, in plaats van z'n schouderbladen naar beneden / achteren te drukken. Pose verbeteren = rug lijkt breder.

Moeilijk te verwoorden, houd het er maar op dat ik vind dat mensen met een absolute massa zoals Keun op dat bf% vaak een veel indrukwekkendere voorkant hebben dan achterkant.

En daarmee wil ik niet zeggen dat ze achterkant slecht is, zeker niet ;)

Tja, ik kijk ook liever naar de voorkant dan naar de achterkant! :rolleyes:

:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.424
Zie karma, ziet er goed uit!
Heb je nou écht van die gigantische traps, of ligt het aan de foto?
ik heb wel redelijk grote traps ja, maar alleen als ik de MM pose doe steken ze echt uit. (lijkt mij bij iedereen wel zo, except the pro's)
Met alle respect, ziet er een stuk beter nog uit dan de achterkant.
Maar dat lijkt altijd wel zo als je vrij droog bent op een dergelijk fysiek, is het niet?
Thanks Edinne, maar imo is alles wel in proportie met de rest van het lichaam.

Zou best kunnen, ik heb geen idee wat dat betreft.
Rug lijkt altijd wel wat "vetter", en de belichting scheelt ook stukken.
ik heb bij deze foto inderdaad een andere belichting, op de BDB had ik gewoon zonlicht (veel zon was er niet maar goed), en bij de MM pose een bereau lamp na mij gericht.

hmm, dus mijn BDB pose techniek is niet hellemaal 100% wat het hoort te zijn? ik zal binnekort nog eens wat foto's maken en op me uitvoering letten.

Tja, ik kijk ook liever naar de voorkant dan naar de achterkant! :rolleyes:

:D
je bent dus niet zo'n kontjes-vrouw:P
ik vind mij FDB dan weer echt lelijk uitzien, als ik dit over 2 jaar nog steeds vind, zal er vast en zeker geen FDB in me posing routine komen als ik op het podium ''zou'' gaan.

echt ziek sterke schouders kerel..
70 mp damn!
netjes!!!

• Like
Waarderingen: KEUN
hmm, dus mijn BDB pose techniek is niet hellemaal 100% wat het hoort te zijn? ik zal binnekort nog eens wat foto's maken en op me uitvoering letten.

je bent dus niet zo'n kontjes-vrouw:P
ik vind mij FDB dan weer echt lelijk uitzien, als ik dit over 2 jaar nog steeds vind, zal er vast en zeker geen FDB in me posing routine komen als ik op het podium ''zou'' gaan.

Kijk eens wat techniek af van foto's van mensen die op het podium staan (of beter: filmpjes, dan zie je de manier van komen tot een BDB).
FDB of BDB: maak me gek! Satéprikkers er onder is lelijk, maar idd: ik ben geen kontjes-vrouw ;)

Enne: als jouw begeleider vindt dat je FDB er goed uit ziet en je daar punten mee gaat pakken dan komt die FDB er écht wel in hoor! :P

Edit: http://www.youtube.com/watch?v=9e2ivugBx0w
vanaf 2.20 ongeveer...

http://www.youtube.com/watch?v=lYFYaxc6klc&feature=related
Op 2.23 zie je duidelijk wat ik bedoel.

Laatst bewerkt:
:roflol:
emm moeilijk uit teleggen, we hebben een ''overloop'' en ik ga dan onder aan de trap staan, en hou me aan de overloop vast/rand die op de verdieping boven mij is.
haha oke, ik heb ook een overloop maar daar zit een randje zodat je niet goed kan vastpakken:p
gruwelijk foto trouwens!

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.428
Kijk eens wat techniek af van foto's van mensen die op het podium staan (of beter: filmpjes, dan zie je de manier van komen tot een BDB).
FDB of BDB: maak me gek! Satéprikkers er onder is lelijk, maar idd: ik ben geen kontjes-vrouw ;)

Enne: als jouw begeleider vindt dat je FDB er goed uit ziet en je daar punten mee gaat pakken dan komt die FDB er écht wel in hoor! :P
maw. gewoon meer nadruk/spanning op de lats leggen tijdens het uitvoeren.

hmm ja maar ik ben niet zo'n fan van die pose, misschien tegen die tijd wel.
*leuk dat je met hun vergelijkt:cool:ghehe

haha oke, ik heb ook een overloop maar daar zit een randje zodat je niet goed kan vastpakken:p
gruwelijk foto trouwens!
ja wij hebben ook een randje, ik doe gewoon met platte grip ik zorg dat me handen goed stevig op de rand liggen. ik heb ook het alternatief om me aan pilaren die in de overloop zijn bevestigt vast te houden(klinkt misschien raar) dan heb ik een betere grip. (ik kan ook leg-raises thuis doen:p)

bedankt Yohan! ben er zelf ook tevreden over

Wat je wel kan doen is in de zomer zuivel schrappen en wat anders daarvoor in de plaatst om vocht tegen te gaan, weet niet of je daar weleens aan hebt gedacht?

+ vochtafdrijvend voedsel eten

Zuivel schrappen is helemaal niet nodig ... zoveel zichtbaar vocht hou je daar echt niet van vast
als je BF nog +10% is. Wil je vocht droppen, eet dan gewoon minder carbs. Elke gram koolhydraat houdt
een pak vocht vast. Daarom dat je ook zo snel gewicht verliest de eerste weken in een low carb dieet.

Zout ook beperken en idd hier en daar wat asperges enzo eten. Beetje cafeïne hier en daar.
En soms een jeneverke ofzo :p En je bent je vocht al snel kwijt :p

+1 wat een bullshit allemaal over vochtafdrijvend voedsel en shit.
Je houdt nergens vocht vast Keun.

Vochtafdrijvend voedsel en andere vochtafdrijvende trucjes zijn alleen goed als je het podium op gaat; voor de rest is vocht je grote vriend.
(plofkoppen die extreem gevoelig zijn voor waterretentie daar buiten gelaten)

Ik was overigens aan het nadenken of ik bepaalde spiergroepen 2x kon prikkelen door de week.
ik dacht hier aan;
maandag doe ik meestal borst-biceps, met bankdrukken spreek je zowiezo je triceps nog een extra mee aan.
en woensdag is meestal rug-triceps dacht, bij rug pak je je biceps nog eens extra aan.
dus ik dacht om op borst-biceps dag een oefening triceps extra te doen.
dippen of push-downs bijv. (gewoon 3 setjes)
en op rug-triceps dag een oefening biceps extra erbij te pakken, en ik dacht aan pull-ups BB/EZ-Bar curls of cable curls.

imo en voor mij gevoel zijn me biceps/triceps redelijk snel hersteld van de training waar ze voornamenlijk worden aangesproken.
hoe denken jullie hierover?

of;
ik doe op schouders-traps dag (toevallig vandaag) een extra oefening erbij na keuze, maar dus wel biceps of triceps voor 3 sets

met punica smaakt de NOS-Ether een stuk beter,+ alleen vruchtsuiker of zoiets zit er in.

zie onderstaande

Gewoon niks veranderen aan je training en voeding zolang je kilo's blijft pakken.

waarom zou je je trainingen veranderen zolang je goed gaan.
Deze methode werkt kennelijk op dit moment voor jou.
Niet teveel veranderen gab.

Enige tip die ik je zou willen geven; volgens mij kan je je voeding best wat opschroeven, je staat wel erg droog. Ik vraag me af of je wel ruim boven onderhoud eet....
Je doet me een beetje aan mij denken; ik merk ook vaak dat ik droog blijf staan, in principe is dat een slecht teken en eet je hoogstwaarschijnlijk onder je behoefte...

oftewel. je kan nog veel meer massa pakken :)

• #1.431
+1 wat een bullshit allemaal over vochtafdrijvend voedsel en shit.
Je houdt nergens vocht vast Keun.

Vochtafdrijvend voedsel en andere vochtafdrijvende trucjes zijn alleen goed als je het podium op gaat; voor de rest is vocht je grote vriend.
(plofkoppen die extreem gevoelig zijn voor waterretentie daar buiten gelaten)
had me plannen ook al gewijzigt, had ik ook aangegeven.

had zelf al over de water/zout methode ingelezen voor in wedstrijd voor berreiding, maar dat is nog een beetje onduidelijk.
(komt over een paar jaar ''wss'' pas van pas.)

zie onderstaande

waarom zou je je trainingen veranderen zolang je goed gaan.
Deze methode werkt kennelijk op dit moment voor jou.
Niet teveel veranderen gab.

Enige tip die ik je zou willen geven; volgens mij kan je je voeding best wat opschroeven, je staat wel erg droog. Ik vraag me af of je wel ruim boven onderhoud eet....
Je doet me een beetje aan mij denken; ik merk ook vaak dat ik droog blijf staan, in principe is dat een slecht teken en eet je hoogstwaarschijnlijk onder je behoefte...

ik dacht dat ik me armen nog wel wat groter konden, en dat wou ik zo gaan aanpakken dan. maar beter verander ik niks, dalijk groeien me armen wel meer maar is de rest uitverhouding.
dan heb ik liever een ''over sized chest''

ik wil me kcal iname verhogen zodra ik aan me stage begin, ik zit financieel gezien erg laag in pleuro's.
zodra ik stage heb krijg ik ''hopelijk'' gewoon betaald, en p.1 april krijg ik ook nog eens me studiefinanciering, dan wil ik standaard 4000 a 5000kcal op een dag gaan verwerken.
of die 5000 ook gaat lukken is een 2e +ik wil niet dat me BF te hoog oploopt.
...

---------- Toegevoegd om 19:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:35 ----------

oftewel. je kan nog veel meer massa pakken :)
massa=goed!

• #1.432
vandaag word er weer natuurlijk weer getraint!

ik heb afgelopen week wel me benen workout gemist en of er deze week een benen training komt is een 2e, ik heb nog steeds last van me knie, ik voel een stekende pijn onder me knie schijf, ik heb er al last van met lopen. Ik denk dat ik deze week gewoon als extra oefening licht ga squatten, kuiten wil ik wel gewoon aanpakken nog.
iemand ervaring met pijntjes in de knie, of enige tips? of moet ik gewoon herstellen.

borst-biceps word er vandaag getraint (in me nieuwe tanktop yay!).

Als je op je been met pijnlijke knie gaat staan, en diep door je knie zakt terwijl je je andere been naar voren steekt en dan pijn voelt in je knie dan zou ik eens gaan Googlen op 'patella pees' en 'jumpers knee'. Heb ik ook gehad - succes bij de fysio dan.

Verder geen flauw idee, vooral niet gaan trainen met een knie die al pijn doet bij gewoon lopen.

Knie-pijn koning aanwezig hier. Rust heeft mij altijd wel geholpen. Stekende pijn van jou zal wel overbelasting zijn van de kniepees. Uitkijken met die ''open chain'' oefeningen ( leg extensions bijv. ). Licht squaten zou geen kwaad kunnen lijkt me.

• #1.436
Als je op je been met pijnlijke knie gaat staan, en diep door je knie zakt terwijl je je andere been naar voren steekt en dan pijn voelt in je knie dan zou ik eens gaan Googlen op 'patella pees' en 'jumpers knee'. Heb ik ook gehad - succes bij de fysio dan.

Verder geen flauw idee, vooral niet gaan trainen met een knie die al pijn doet bij gewoon lopen.
dat was best moeilijk:roflol:
ik voelde alleen iets met omhoog gaan, omlaag niet echt.
ik wil toch een aantal oefening kunnen doen, bijv; kuiten, SLDL (of 1 legged), good mornings, dan heb ik tenminste iets gedaan nog

---------- Toegevoegd om 12:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Knie-pijn koning aanwezig hier. Rust heeft mij altijd wel geholpen. Stekende pijn van jou zal wel overbelasting zijn van de kniepees. Uitkijken met die ''open chain'' oefeningen ( leg extensions bijv. ). Licht squaten zou geen kwaad kunnen lijkt me.
inderdaad als ik iets zou doen zijn het geen leg ext. of leg presses.

PS. ben jij ook een keuning?:D
je whey't, kon deze opmerking ook maar van een iemand verwachte, onze enige echte mooiboi

Laatst bewerkt:
Voor de zekerheid fysio even naar laten kijken - knieblessures zijn rot, en ik heb er ervaring mee... :(

• #1.439
Borst-Biceps

BP

15x30KG
12x50KG
8x80KG
10x70KG
12x65KG

Incline DB-Press
8x26KG
10x24KG
13x20KG

Incline-Flyes (2 setjes oma flyes)
12x8KG
10x14KG (echt niks voor mij hellaas)
8x18KG
10x16KG
15x12KG

Hammer-Curl
10x12KG (beide armen tegenlijk)
*10x20KG
*10x18KG
*12x14KG

Concentration-Curl
10x14KG
10x14KG
12x10KG

Opmerkingen;
Training ging me goed af.
Er is een vent in me gym die echt alles van me wilt weten en vraagt elke x bijna het zelfde, vandaag vroeg die me wat voor opbouw die moest doen voor massa, daarna vroeg die me ''alweer'' wat ik voor rep opbouw heb en hoeveel sets ik doe.
+ hij was me echt eng aan het nastaren, hij stond gewoon naast me te kijken hoe ik me hammer curls aan het doen was:gay:
daarna zei die echt mooi om te zien..
Daarna vertelde die me dat er veel mensen over me deden praten, wat ik hier van moet denken weet ik niet, hij is een raar/eng maar toch wel aardig mannetje.

en ow ja, me tanktop zit lekker!

alleen maar mooi toch positieve reacties waarschijnlijk in je gym

Terug
Naar boven