MuscleMeat

Log KEUN

dikke BP makker....

je hebt fans man! go on!

Waarom ga je eigenlijk naar het einde van je oefening terug omhoog in reps?
Beetje voor de pomp?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
alleen maar mooi toch positieve reacties waarschijnlijk in je gym
hmm ja maar hij was echt freaky, de hele set was die na me het kijken stond nog niet eens 1meter van me:gay:
dikke BP makker....

je hebt fans man! go on!
thanks tym, word tijd dat ik de gewicht ga verhogen tegen februari, als 1e werkset 85kg, ben benieuwd of ik het nog zo allemaal ga halen dan.
Waarom ga je eigenlijk naar het einde van je oefening terug omhoog in reps?
Beetje voor de pomp?
me rep opbouw is meerendeels hetzelfde gebleven..alleen de 1e set 10 gedaan, kan volgende keer wel met 16kg concentration proberen voor 8reps.
en een klein beetje voor de pomp ja

Lekker getraind Keuning.

Die ouwe zit stiekem nu als gast mee te kijken in je log en te fappen als een gek!

Hahaha, mooi toch, maar ik zou het strontvervelend vinden! :D
Waar blijft de beloofde foto in je nieuwe tanktop :p?

Nice training Keun!

Waar heb je die tanktop bestel eigenlijk?

je hebt fans.
je swagger is gestegen omdat je mij op msn hebt!

real talk, true story.

• #1.450
oftewel. je kan nog veel meer massa pakken :)

+1 DWZ: je GAAT nog veel meer massa pakken. Je hebt een prachtige basis man, zeker voor je leeftijd. Goeie genen. En nu vreten kl***zak!

Ik wil volgend jaar een 90 kilo wegend monster zien met brute massa en freaky aders :eek:

• #1.452
Lekker getraind Keuning.

Die ouwe zit stiekem nu als gast mee te kijken in je log en te fappen als een gek!
en anders ik wel:cool:!

Thanks Robert, jammer dat ik die oma flyes niks vind (ik volg de hype niet)
Waar heb je die tanktop bestel eigenlijk?
emm bij een nederlandse bb-kleding site, je krijgt er ook poseer slips en dergelijke.
naam weet ik even niet.
je hebt fans.
je swagger is gestegen omdat je mij op msn hebt!

real talk, true story.
klopt!
+1 DWZ: je GAAT nog veel meer massa pakken. Je hebt een prachtige basis man, zeker voor je leeftijd. Goeie genen. En nu vreten kl***zak!

Ik wil volgend jaar een 90 kilo wegend monster zien met brute massa en freaky aders :eek:
dat is de motivatie die ik wil horen! gister avond voor het slapen 0.00uur keek ik nog even op dbb, en toen ik dit zag heb ik nog even een kleine 100gr tonijn+200ml melk achterover geslagen.
had 20min daarvoor 60gr cashew noten +250gr kwark.

Chris je bent een held..bedoel beest:fire:

Opmerkingen;
Training ging me goed af.
Er is een vent in me gym die echt alles van me wilt weten en vraagt elke x bijna het zelfde, vandaag vroeg die me wat voor opbouw die moest doen voor massa, daarna vroeg die me ''alweer'' wat ik voor rep opbouw heb en hoeveel sets ik doe.
+ hij was me echt eng aan het nastaren, hij stond gewoon naast me te kijken hoe ik me hammer curls aan het doen was:gay:
daarna zei die echt mooi om te zien..
Daarna vertelde die me dat er veel mensen over me deden praten, wat ik hier van moet denken weet ik niet, hij is een raar/eng maar toch wel aardig mannetje.

en ow ja, me tanktop zit lekker!

ah keuntje , je hebt je eerste stalker ! nu ben je pas echt een BBer ^^
nette borst training

Training ging me goed af.
Er is een vent in me gym die echt alles van me wilt weten en vraagt elke x bijna het zelfde, vandaag vroeg die me wat voor opbouw die moest doen voor massa, daarna vroeg die me ''alweer'' wat ik voor rep opbouw heb en hoeveel sets ik doe.
+ hij was me echt eng aan het nastaren, hij stond gewoon naast me te kijken hoe ik me hammer curls aan het doen was:gay:
daarna zei die echt mooi om te zien..
Daarna vertelde die me dat er veel mensen over me deden praten, wat ik hier van moet denken weet ik niet, hij is een raar/eng maar toch wel aardig mannetje.

en ow ja, me tanktop zit lekker![/I]

Heb ik ook al gehad hoor, dat ik zwaar aant benchen was en dat ze me aankeken en raad kwamen vragen.. what the, leave me alone !:D Het zijn van die mooiboys die eens per week naar de gym komen om naar de anderen te kijken en een beetje te staan curlen.

• #1.455
ah keuntje , je hebt je eerste stalker ! nu ben je pas echt een BBer ^^
nette borst training
heb al een aantal fans, deel alleen geen handtekeningen uit;)
Heb ik ook al gehad hoor, dat ik zwaar aant benchen was en dat ze me aankeken en raad kwamen vragen.. what the, leave me alone !:D Het zijn van die mooiboys die eens per week naar de gym komen om naar de anderen te kijken en een beetje te staan curlen.
bij mij een oudere man, die een vrouw heeft maar nogal nichterig over komt.
ik was hammer-curls dus aan het doen, en hij de hele set me aan het staren, voelde me echt vies:roflol:

vandaag ben ik thuis gebleven van school, had toch maar 2uur les (internetten) heb ik geleerd, heb komende weken een aantal se's.
komt de stage eraan geeft opeens iedereen SE's/presentatie's.
net terug van een begrafenis (moeder van een vriendin overleden), zwaar klote, ook een traantje gepikt.

ik eet nu even wat en dan op na de gym; rug-triceps

Altijd klote die begrafenissen.
Pink ook altijd wel een traantje weg.

knallen in de gym keuning!

don't worry, doet iedereen denk ik!
although ikke dan he ;)

en anders ik wel:cool:!

Thanks Robert, jammer dat ik die oma flyes niks vind (ik volg de hype niet)

emm bij een nederlandse bb-kleding site, je krijgt er ook poseer slips en dergelijke.
naam weet ik even niet.

klopt!

dat is de motivatie die ik wil horen! gister avond voor het slapen 0.00uur keek ik nog even op dbb, en toen ik dit zag heb ik nog even een kleine 100gr tonijn+200ml melk achterover geslagen.
had 20min daarvoor 60gr cashew noten +250gr kwark.

Chris je bent een held..bedoel beest:fire:

Yeah buddy, zie me in te halen gap ;) Kom op!!!

Ik gun je alle muscle die je maar op je frame kan wensen gappie! Je bent alleen nog ff vergeten mijn karma knop te gebruiken :D

Terug
Naar boven