Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.461
Rug-Triceps

Rackpull
15x50KG
12x90KG
8x150KG VPR
10x110KG
13x120KG

T-Bar Row
15x40KG
15x60KG
6x100KG 1 lelijk
12x80KG
16x70KG

Chin-Ups
10xBW
5xBW+10KG PR
9xBW
9xBW
7xBW

Dips
15xBW easy (valt me op hoe makkelijk die dips aanvoelen zodra ik met me rug klaar ben)
10xBW+30KG PR en anders VPR
11xBW+20KG
12xBW+10KG

Skull-Crushers(gewicht zonder stang)
11x25KG
10x25KG
11x20KG

ik blijf zwak met deze oefening???

Extra;
Toepress (in legpress)
25x80KG
30x120KG
30x120KG
30x100KG
zeer langzaam uitgevoert, laatste 5reps snel, het leek alsof ik nog nooit zo'n uberpomp in me kuiten heb gehad

Opmerkingen;
Iemand had me power-level vandaag opgemeten, en..it was over 9000!!!:eek:
had heel lichtjes last van me knie tijdens toepresses, heb laatste dagen geen tot weinig last van me knie gehad.

Netjes hoor, maar die skullcrusher is echt niet zo zwak, weet niet met wie je je vergelijkt, als je hem strict doet is dit gewoon een net gewicht.

• #1.463
Altijd klote die begrafenissen.
Pink ook altijd wel een traantje weg.

knallen in de gym keuning!
zelf bodybuilders huilen soms, op begrafenissen en als je mr.o word!
en als de whey op is:sad:
don't worry, doet iedereen denk ik!
although ikke dan he ;)
ik hield me nog in!
als ik een dwerg zie huilen, ga ik vanzelf ook huilen:(
Yeah buddy, zie me in te halen gap ;) Kom op!!!

Ik gun je alle muscle die je maar op je frame kan wensen gappie! Je bent alleen nog ff vergeten mijn karma knop te gebruiken :D
stiekem ben ik al 2 jaar aan het kuren, volgend jaar ben ik 90kg for sh00!!11!

haha ja ik kan niet zo vaak karma geven omdat ik weinig geef, sorry mensen!
ook wel Blond genoemd, Chris Blond:cool:

Lekker getraind keuning, zeker na zo'n heftige middag :thumbup:!
Nice rackpulls dude, onder de knie neem ik aan ?

Ey dude ik gaf je een compliment, nog niet goed?! :joint:
Trouwens ik heb nog nooit gehuild bij een begrafenis, ik haat die dramatiek altijd, kan er niet tegen.

PS: niet dat ik geen emoties heb, maar om verdriet huil ik niet snel, even om misverstanden uit de weg te ruimen :D

Liever samen trainen dan samen janken Keun! :D

• #1.467
Netjes hoor, maar die skullcrusher is echt niet zo zwak, weet niet met wie je je vergelijkt, als je hem strict doet is dit gewoon een net gewicht.
volgens mij doet ronniej 35kg, en ik weet jeffa doet 45kg.

moet er wel bij zeggen dat ik een lange tijd last heb gehad van mij pezen in me elleboog/onderarm/tricep (onder), daardoor heb ik heel lang geen skull-crushers meer gedaan nu ben ik weer een aantal maanden weer bezig.

Ey dude ik gaf je een compliment, nog niet goed?! :joint:
Trouwens ik heb nog nooit gehuild bij een begrafenis, ik haat die dramatiek altijd, kan er niet tegen.

PS: niet dat ik geen emoties heb, maar om verdriet huil ik niet snel, even om misverstanden uit de weg te ruimen :D
ik zeg toch niks:roflol: of was dat het juist? in dat geval ik was even eten
(zilvervlies rijst,250gr panga,130gr tonijn,prei,ui,paprika, me standaard meal)

je hebt gewoon geen hart!
ik ben dan ook een gevoellig iemand..
Lekker getraind keuning, zeker na zo'n heftige middag :thumbup:!
Nice rackpulls dude, onder de knie neem ik aan ?
ik had echt wazige gedachtes opweg na de gym, zo van;
stel die of die sterft opeens, en daarna dacht ik snel aan hoe ik 150kg deed rackpullen, true story

thanks ronniej:kiss:
als het kon deed ik het onder de knie, maar het is iets boven de knie, heb geen andere optie, njah je moet roeien met de riemen die je hebt eh
Liever samen trainen dan samen janken Keun! :D
+1 of samen eten ook een optie, of samen shoppen:cool:

chin ups & BOR impressed me!

• #1.469
Eten wel, shoppen ben ik niet echt gek op... ;)

• #1.472
Eten wel, shoppen ben ik niet echt gek op... ;)
omg wat ben jij voor girly girl dan:eek:
met wie moet ik dan gaan shoppen

vandaag rustdag, voeding is orde heb nog een ketel zv rijst met pangafilet/tonijn, the usual.

morgen zijn schouders-traps weer aan de beurt;
(ik twijfel of ik weer 1 setje biceps extra erbij zal doen, ik vond dit toch wel fijn eigenlijk)

heb gister bericht gekregen dat ik ben aangenomen op me stage plaats:cool:

Gefeliciteerd !
Vanaf vanavond eindelijk weer even 'vrij'..
Als ik niks anders ga doen dan ben ik vanavond sowieso online, want gister ging echt bagger! Wel beter dat je EINDELIJK headset hebt..
trouwens.. ik ga vandaag (check mn log) UB doen beetje..
en dan wil ik vooral schouders triceps en borst aanpakken, want mn rug is nu nog aan het herstellen van PR squat en deadlift..
ik ga sowieso press en BP doen, maar dacht ook nog aan side raises, front raises, en oma flyes? en ik ga nog wel even een seated row doen alsnog.. wat jij:)?
wanneer ga je weer trainen?

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

oh laat maar, morgne lees ik al:D

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

he keun, voor de t bar row, hebben jullie dan speciale grips voor de halter?
want ik deed die dus gewoon met 20 kg gewichten aan de olympische halter, maar dan had ik een ontzettend kleine ROM omdat dan al die enorm grote gewichten tegen me borst aan kwamen, schijnt dus dat je daar speciale grips voor hebt:)

omg wat ben jij voor girly girl dan:eek:
met wie moet ik dan gaan shoppen

heb gister bericht gekregen dat ik ben aangenomen op me stage plaats:cool:
Eentje die shoppen alleen leuk vindt wanneer ik echt wat nodig heb... (nieuwe trainingsbroeken op dit moment...)

Gefeliciteerd met je stageplek! Wat voor iets moet je gaan doen?

• #1.475
Gefeliciteerd !
Vanaf vanavond eindelijk weer even 'vrij'..
Als ik niks anders ga doen dan ben ik vanavond sowieso online, want gister ging echt bagger! Wel beter dat je EINDELIJK headset hebt..
trouwens.. ik ga vandaag (check mn log) UB doen beetje..
en dan wil ik vooral schouders triceps en borst aanpakken, want mn rug is nu nog aan het herstellen van PR squat en deadlift..
ik ga sowieso press en BP doen, maar dacht ook nog aan side raises, front raises, en oma flyes? en ik ga nog wel even een seated row doen alsnog.. wat jij:)?
wanneer ga je weer trainen?

---------- Toegevoegd om 10:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

oh laat maar, morgne lees ik al:D

---------- Toegevoegd om 10:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

he keun, voor de t bar row, hebben jullie dan speciale grips voor de halter?
want ik deed die dus gewoon met 20 kg gewichten aan de olympische halter, maar dan had ik een ontzettend kleine ROM omdat dan al die enorm grote gewichten tegen me borst aan kwamen, schijnt dus dat je daar speciale grips voor hebt:)
Ik ben na school nog even online, 2 potjes, en dan weer leren.
Vanavond nog eens na me vriendin, druk druk laatste dagen.
Me me moeder had gister avond weer het modum uitgezet, ik zei nog k*t verbinding eruit of zoiets, had je dat nog ontvangen? (ik denk van niet).
ik zou de front-raises dan achterwege laten want met benchen/oma flyes en press pak je deze ook al mee aan.
je zou evt. pull-ups / chin-ups kunnen doen tenzij je liever cable-rows wilt doen ofc.

ik gebruik zo'n soort grip voor t-bar rows;
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en leg de BB tussen een paal, kan ook in een hoek bijv. en bij de zware sets bijv. de 100kg had ik een DB van 26kg op boven op de BB gelegt.
wel zou ik eerst borst-schouders-triceps-rug doen dan in jou geval.
Eentje die shoppen alleen leuk vindt wanneer ik echt wat nodig heb... (nieuwe trainingsbroeken op dit moment...)

Gefeliciteerd met je stageplek! Wat voor iets moet je gaan doen?
nu zijn het nog trainingsbroeken, maar over een paar jaar zien we jou in de skinny jeans/pumps en dan ben je een boy-magneet, true story!

emm ik volg de opleiding; Administratief Medewerker, niveau 3/4.
Wat voor taken ik op me stage plaats krijg weet ik 'nog' niet, ik hoorde wel van andere die eerder daar stage hebben gelopen dat je vrij weinig hoeft te doen, en 250€ p.maand kreeg.
En dit betekent 4500-5000kcal p.dag

thanks ronniej:kiss:
als het kon deed ik het onder de knie, maar het is iets boven de knie, heb geen andere optie, njah je moet roeien met de riemen die je hebt eh

Alsnog nice dan! Eerlijk gezegd vind ik rackpulls chiller om te doen dan deadlifts :roflol:

Trouwens ik doe die skulls inderdaad met 35, maar goed het is wel me favo tricep oefening en dan is het instant +10kg he :cool: hahah

nu zijn het nog trainingsbroeken, maar over een paar jaar zien we jou in de skinny jeans/pumps en dan ben je een boy-magneet, true story!

emm ik volg de opleiding; Administratief Medewerker, niveau 3/4.
Wat voor taken ik op me stage plaats krijg weet ik 'nog' niet, ik hoorde wel van andere die eerder daar stage hebben gelopen dat je vrij weinig hoeft te doen, en 250€ p.maand kreeg.
En dit betekent 4500-5000kcal p.dag
Zeg lekker ding - over een paar jaar pas aan de skinnie jeans?! Moet ik een nog kleiner maatje hebben dan 36?! (dan wordt het tijd om die broeken weg te gooien dus!)

Die trainingsbroeken heb ik nodig om te ...euhm... trainen (broeken die ik nu heb zijn me veel te groot geworden)...

Ik hoor het al: je gaat hetzelfde doen op je stage als ik op m'n werk ;)

• #1.478
Alsnog nice dan! Eerlijk gezegd vind ik rackpulls chiller om te doen dan deadlifts :roflol:

Trouwens ik doe die skulls inderdaad met 35, maar goed het is wel me favo tricep oefening en dan is het instant +10kg he :cool: hahah
ik ook, en met rackpulls voel ik ze veel meer in me onderug, en heb ik geen last van me hams de dagen erna.

njah, daarom doe ik wel 10x105kg dippen, bij mij zijn favorieten oefeningen gelijk instant +30kg;)

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:49 ----------

Zeg lekker ding - over een paar jaar pas aan de skinnie jeans?! Moet ik een nog kleiner maatje hebben dan 36?! (dan wordt het tijd om die broeken weg te gooien dus!)

Die trainingsbroeken heb ik nodig om te ...euhm... trainen (broeken die ik nu heb zijn me veel te groot geworden)...

Ik hoor het al: je gaat hetzelfde doen op je stage als ik op m'n werk ;)
Babeee - je moet xs dragen, en dan alle negerinnen jaloers maken met je a$$!:cool:
*36 is best klein toch?

Eten?:D

Laatst bewerkt:
  • #1.480
Terug
Naar boven