AndroidHealthClinic

Log KEUN

Daarom iedereen zijn ding/oefening, als je het maar goed voelt branden toch :D!

Ik ben na school nog even online, 2 potjes, en dan weer leren.
Vanavond nog eens na me vriendin, druk druk laatste dagen.
Me me moeder had gister avond weer het modum uitgezet, ik zei nog k*t verbinding eruit of zoiets, had je dat nog ontvangen? (ik denk van niet).
ik zou de front-raises dan achterwege laten want met benchen/oma flyes en press pak je deze ook al mee aan.
je zou evt. pull-ups / chin-ups kunnen doen tenzij je liever cable-rows wilt doen ofc.

ik gebruik zo'n soort grip voor t-bar rows;

en leg de BB tussen een paal, kan ook in een hoek bijv. en bij de zware sets bijv. de 100kg had ik een DB van 26kg op boven op de BB gelegt.
wel zou ik eerst borst-schouders-triceps-rug doen dan in jou geval.
ghehe hoe laat is dat dan keun? want ik ga na mn tentamen (kwart over 2) trainen en dan ben ik rond half 5 thuis ofzo.. dan ga ik uiteraard even een potje gamen:)
jaa dat van het modem had ik door:)
oke oke.. nja ik heb nu tentamen, statistiek met spss op de computer, ik ben nu klaar, maar omdat het in 3 sessies is mag ik pas weg als de volgende groep zit, omdat je anders kan overleggen :o je mag ook niet msn'en oid..
ja nja weet je wat het is ik kan in mijn gym niet echt dips en chins doen anders had ik die ook wel bij het schema van mark gedaan :(
anyways..
ik doe het dan wel op deze volgorde, rekening houdend met pre-exhaustioning ga ik even uitprberen:)
dus eerst iso's en daarna compounds..
oma flyes (sets van respectievelijk 12-10-8-6)
sides raises (zelfde soort afbouw)
benchpress (3x10)
seated row (3x10)
squat (2x10, laatste set tot fail..)

kan dat denk je? lijkt mij wel ok en zeer zwaar..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.484
@ice; had niet meer kunnen kijken, ik zie je zo wel online.

hoop hiermee wel snel voorruit mee te gaan:D
en als ze een magnetron hebben ga ik dagelijks zv-rijst eten met kip/vis of iets dergelijks, dan kan ik wel wat nieuwe ingredienten gebruiken.

en is het proefwerk goed gegaan?

• #1.486
en is het proefwerk goed gegaan?
wat denk jij swa?
heb een 8 gehaald, komt goed uit om me onvoldoende op te halen, volgende week heb ik weer een proefwerk van dat vak, die word een stuk moeilijker en ik heb nu al geen motivatie meer om te leren.
heb volgende week 3 proefwerken en 2 presentaties.
komt de stage eraan geeft iedere leraar iets op:fuu:

ben nu even gamen, ik ben echt gefrustreerd, net nog allemaal opdrachten gemaakt die voor 5uur moesten worden gestuurd (ben op tijd dat wel) maar wat een gedoe

REspect voor dat aantal calorien man! Hoe staat het met de verhoudingen of weet je dat niet?

• #1.488
REspect voor dat aantal calorien man! Hoe staat het met de verhoudingen of weet je dat niet?
ik zit nu nog op 3500 a 4500 kcal's.
zodra me stage begint en ik mezelf weer kan financieren wil ik nog een kleine 1000kcal's toevoegen aan me dagelijkse voeding.
hoe ik alles ga verdelen is nog een 2e.
het moest trouwens zijn 4000 a 5000kcal, of ik het allemaal ingeplant krijgt moet ik nog even kijken, maar er word in ieder geval meer gegeten komende maanden.
*8feb. begint me stage

5000 kcal voor iemand van 75 kg, dat is echt behoorlijk veel:D

Ben je dan niet bang dat je teveel vet gaat aanzetten?

jezus respect als je dit echt lang volhoud! een week en ik was er helemaal klaar mee!

• #1.491
5000 kcal voor iemand van 75 kg, dat is echt behoorlijk veel:D

Ben je dan niet bang dat je teveel vet gaat aanzetten?
inderdaad, ik kan nu wel makkelijk zeggen 5000kcal's (op z'n maximaal) ik wil meer uit gaan van 4000-4500, maar als ik echt een buik begin te krijgen verlaag ik gewoon weer na 3500-4500 alleen dan meer vast voedsel. (minder boterhammen, meer zv rijst met kip/vis bijv.)

een klein beetje wel ja, maar ik wil het zo clean mogelijk houden, momenteel zit ik op 20-25% vet van me totaal.

1 tip als je moeite hebt met veel eten,

vloeibare shit, wat ik nu heel chill vind is ultra fine oats + whey en melk.

• #1.493
Idd, wat eddine zegt.. Melk = Meesterlijk!

• #1.496
1 tip als je moeite hebt met veel eten,

vloeibare shit, wat ik nu heel chill vind is ultra fine oats + whey en melk.
dit is een goeie, als ik moeite krijg, spreek me daar nog eens mee aan dan.
maar ik denk 4000-4500 moet wel gewoon te doen zijn.

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

Idd, wat eddine zegt.. Melk = Meesterlijk!
ik drink makkelijk een tot anderhalf pak melk weg op een dag. (incl. shakes)

Ja mijn ouders vinden het ook hinderlijk..
dinsdag 3 1,5 L pakken gehaald.. donderdag avond op en toen was ik alweer aan een 2L pak begonnen:P
zit elke dag op +-1,5 liter melk soms uitschieters tot 2+ Liter..
melk is ook gewoon echt goed!

Eet zelf altijd 150 gram rijst met daardoorheen gemengd 200 gram tonijn in olie(uitlekgewicht 150 gram). Die olie moet je er gewoon bij fl*kkeren, dan heb je een maaltijd van dik 900 kcal.

Dit is overal makkelijk mee naar toe te nemen, en het smaakt ook nog eens perfect!:D

Nog wat tips nodig?:D

Ik bedoel niet eens zo zeer melk, dan heb je meer aan de complexe carbs uit die oats.

• #1.500
Ja mijn ouders vinden het ook hinderlijk..
dinsdag 3 1,5 L pakken gehaald.. donderdag avond op en toen was ik alweer aan een 2L pak begonnen:P
zit elke dag op +-1,5 liter melk soms uitschieters tot 2+ Liter..
melk is ook gewoon echt goed!
beter als chocomelk imo, niet zo'n kcal bom, heb dan wel vandaag 200ml chocomelk gehad omdat ik wat weinig eten bij me had.
Eet zelf altijd 150 gram rijst met daardoorheen gemengd 200 gram tonijn in olie(uitlekgewicht 150 gram). Die olie moet je er gewoon bij fl*kkeren, dan heb je een maaltijd van dik 900 kcal.

Dit is overal makkelijk mee naar toe te nemen, en het smaakt ook nog eens perfect!:D

Nog wat tips nodig?:D
goed idee, eet je dat gewoon koud? denk eigenlijk wel dat me stage plaats een magnetronnetje heeft.
Ik bedoel niet eens zo zeer melk, dan heb je meer aan de complexe carbs uit die oats.
i know, evt ook nog wat whey erbij

ben slapen mannen, smakelijk met jullie noten/kwark of whey shake of tonijn of wat dan ook.

Terug
Naar boven