Fitness Seller

Log KEUN

goed idee, eet je dat gewoon koud? denk eigenlijk wel dat me stage plaats een magnetronnetje heeft.

Rijst de dag van te voren ff koken, in een bakje stoppen en gewoon in de magnetron mikken. Erna de tonijn erbij gooien. Door de olie van de tonijn is de rijst ook helemaal niet droog en heel makkelijk weg te krijgen.
En het is ook nog eens schone voeding.

Rijst de dag van te voren ff koken, in een bakje stoppen en gewoon in de magnetron mikken. Erna de tonijn erbij gooien. Door de olie van de tonijn is de rijst ook helemaal niet droog en heel makkelijk weg te krijgen.

Is dit serieus echt goed te eten? Ik denk er vaak aan maar durf het nooit :D

Ja en ik eet eieren zonder dooier, want dooier is niet schoon.

Probeer het toch maar eens. Ik ben een echte kip liefhebber, maar kip krijg ik moeilijker weg samen met 150 gr rijst. Als je het hebt geprobeerd laat me dan maar eens weten wat je er van vind :)

En over dat''niet meer schoon'': half dbb bulkt op pizza's en chocomel. Wat kan je dan beter hebben?:rolleyes:

Probeer het toch maar eens. Ik ben een echte kip liefhebber, maar kip krijg ik moeilijker weg samen met 150 gr rijst. Als je het hebt geprobeerd laat me dan maar eens weten wat je er van vind :)

En over dat''niet meer schoon'': half dbb bulkt op pizza's en chocomel. Wat kan je dan beter hebben?:rolleyes:

klopt wel maar omdat jij zei dat het "schoon" was... het is dan relatief gezien schoon. maar als je het echt vetarm wilt hebben eet je geen olie erbij :D

klopt wel maar omdat jij zei dat het "schoon" was... het is dan relatief gezien schoon. maar als je het echt vetarm wilt hebben eet je geen olie erbij :D

Helemaal ''schoon'' is het idd niet, maar het scheelt niet veel.
Denk ook wel dat Koen dit kan hebben met zijn lichaamstype.

Eet jij zelf wel helemaal ''schoon"'?

Wtf is het probleem, vetten heb je ook nodig...
Kan je toch gewoon meerekenen, of je die nou daaruit haalt of uit walnoten boeit geen ****.

Djees met 150g rijst (wat voor rijst?), hoeveel kip of tonijn moet je daar bij gooien om een beetje fatsoenlijke E/K/V verhoudingen te hebben...

Oja ik eet basmati rijst is alles 3 keer zo hoog als witte rijst, als ik me nu niet schandalig vergis;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512
zo doe ik het nu ook al, alleen is de vis/tonijn er dan al in.
ik doe het meestal zo;
1 pak zv-rijst
250gr pangafilet
130 tot 260 tonijn (1 a 2 blikjes in eigen nat.) uit laten lopen.
uien,prei,paprika en die doe ik in de wok pan, soms doe ik hier een beetje ketjap bij zodat de groentes/vis wat smaak hebben.
dan alles onder elkaar doen, en BAM! eten voor 2 dagen.

thank god ben ik uit de chocomelk hype:cool: (no offence voor de liefhebbers)
Djees met 150g rijst (wat voor rijst?), hoeveel kip of tonijn moet je daar bij gooien om een beetje fatsoenlijke E/K/V verhoudingen te hebben...

Oja ik eet basmati rijst is alles 3 keer zo hoog als witte rijst, als ik me nu niet schandalig vergis;)
zie post Eddine (zo doe ik het altijd).

wat heeft een betere waarde zilvervlies rijst of basmati?

Altijd interessant als het over voeding gaat! Wow 250 gr panga + 130/260 gr tonijn is wel gigantisch veel eiwitjes :D Rond de 80 a 100 zeker :p? Dan zit je wel een tijdje safe :D Ik heb eens gelezen dat Daster Kokosolie bij zijn rijst en zijn kip/vis gooit. Dat is één of andere olie die als energie gebruikt word en easy kcal's ...

Edit: ik zie nu dat het voor 2 dagen is :D

Laatst bewerkt:
  • #1.515
Altijd interessant als het over voeding gaat! Wow 250 gr panga + 130/260 gr tonijn is wel gigantisch veel eiwitjes :D Rond de 80 a 100 zeker :p? Dan zit je wel een tijdje safe :D Ik heb eens gelezen dat Daster Kokosolie bij zijn rijst en zijn kip/vis gooit. Dat is één of andere olie die als energie gebruikt word en easy kcal's ...

Edit: ik zie nu dat het voor 2 dagen is :D
inderdaad, + nieuwe ingredienten die eiwit rijk zijn ook altijd handig.
zo wil ik ook die cake met rijst maken die jij al eens gepost had (jij toch?) en die soort van burgers.
kan zelf tot 300gr panga uitlopen, maar alsnog voor 2 dagen genoeg eiwitjes.
gister had ik 3 borden hier van gegeten:rolleyes:
even kijken wat ik me straks ga maken, kijk in ieder geval uit na de training.
ik ga vandaag weer de MP in de smith doen, beviel me er goed vorige x.
Same voor pinda's... kost 3x nix en veel eiwitjese én energie :D
ik eet me pinda's alleen voor het slapen, maar ik denk dat ik dat binnekort ga veranderen zodra me stage begint, dat ik me noten overdag eet +-50 a 100gr, en in de avond 500gr kwark na binnen probeer te werken (2 bakken). moet hierbij wel zeggen dat ik een zeer stevige, goedvullende kwark heb van 12,2gr eiwit p.100gr

• #1.517
Die kleine bakjes van de Aldi in Duitsland?
kaufland, maar volgens mij krijg je ze daar ook, speische quark heet het.
ik heb 2 varianten daarvan, een met 10gr eiwit en een met 12,2 die van 10gr vind ik het lekkerst, daar kan ik makkelijk 2 van weg krijgen.
0,45cent p.bakje:D

Gewoon met wat extra water naar binnen schuiven ;)

Toch binnenkort maar weer eens naar de Kaufland dan...

• #1.519
Terug
Naar boven