Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach zo, melk is er ook heeeel goedkoop, en zeer mager + lekker! eigen merk van Kaufland! aanraderNee, maar cross voor m'n werk het hele land door en ga dan ook graag even de grens over
(ben een ex-brabo btw)
ik moet die ingredienten nog eens hebben dan.Inderdaad, ik had eens een cake gepost met rijst enzo in. Pakte ik mee toen ik nog naar school ging. Weet me te zeggen als het gelukt is!
He beest!
wanneer ga je dat accent afleren? dan kan ik je beter verstaan
Je bent nu trainen toch? Ben benieuwd!

ik was zelf ook wel verbaasd van die MP, maar toen ik 1x75kg deed dacht ik echt wtf, waarom kan ik niet meer reps eruit krijgen, daarna anders gaan zitten (had het bankje omgedraait) en toen ging het een stuk beter.nice!
zeker van die power shrug en je MP ben ik van onder de indruk!!
haha ja ik denk dat het is dat je af en toe beetje mompel want ik zeg soms maar gewoon ja oke ofzo omdat ik je niet versta :$:$:$
inderdaad, deed hem eigenlijk altijd al, had alleen geen idee dat het een naam had.
tel je nu echt die warm-up setjes mee, anders zet ik deze gewoon niet in me log ook een optie.17setjes voor de schouders!
Zou gewoon 1 oefening schappen Keuning. Lekker lekker getraind bawzzz nice MP in smith.

komt goed!haha ja klopt! het voelt goed zwaar aan in ieder geval, zelfde met die shrugs eerste 2 sets zijn warm-up voor me werk set van 130.Ja oke, maar goed als het goed voelt vooral blijven doen, ziet er alleen zoveel uit!
haha ja harder praten vooral, ik heb ook vaak dat ik iets te snel wil zeggen, dan hoort het wazig aan, maar verbeter mezelf automatisch daarna.ja ik heb ook een vrij zware stem, en dan wordt ie nog lager omdta ik nog steeds niet echt door me neus kan ademen (lang leve wachttijden voor operaties in ziekenhuizen)..
maar gewoon minder mompelen en harder praten en meer ABNkomt goed!
maar als ik het goed zie, warm jij met front raises op met 20 kg? en daarna ga je afbouwen.. ?
ik ga nu 1 potje snipen, standaard, die intervention bevalt me goed! ben alleen nog niet zo goed op korte afstanden, maar verre afstanden gaat me veel beter af met de intervention (fast aim,stopping power,steady aim +FMJ)oke oke ja ik let wel een beetje op je hehe
denk trouwens niet dat ik vanavond nog online kom, misschien later nog met een vriend van me maar dat betwijfel ik..
ik praat NIET kerkraads plat (dialect), maar wij spreken de taal van de liefde, ya feel meDie mensen uit Kerkrade kan je ook bijna niet verstaan, praten half Duits![]()

ik zou ook wel graag met mezelf willen trainen, hehe nee ik zou wel met een aantal van dit forum eens samen willen gaan trainen, een meeting lijkt me wel nice.(zolang het voor iedereen berreikbaar is), maar apart lijkt me ook wel nice, no homograag zou ik een keer samen met je gaan trainen
no homo![]()