MuscleMeat

Log KEUN

spamlogjuh

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Echt flauw van jullie hoor -1
+1 voor Jeffa, die meent het!

Koen weet je ongeveer wat je bf is?

Ik heb je voeding eens van het weekend bekeken, en ik denk dat je toch echt een stuk meer mag vreten hoor... Het is wel clean! :thumbs:

Vetpercentage zal eerder 9 dan 12 zijn imo :D!

Waar koop je die trainingsbroeken die je op je foto's aanhebt? Mijn vriendin draagt ze ook bij haar thuis en ze zitten volgens mij UBERchill :D! Zij heeft ze gekocht als ze op reis was :(...

Laatst bewerkt:
  • #1.568
KEUN=verkouden, heb een loopneus. (grosssss)
ik twijfel of ik me no-explode NT sampletje zal nemen, omdat ik verkouden ben...

EDIT; f*ck it,12,5gr no-xplode genomen, en ga nu me spullen pakken.

Ik heb je voeding eens van het weekend bekeken, en ik denk dat je toch echt een stuk meer mag vreten hoor... Het is wel clean! :thumbs:

Vetpercentage zal eerder 9 dan 12 zijn imo :D!

Waar koop je die trainingsbroeken die je op je foto's aanhebt? Mijn vriendin draagt ze ook bij haar thuis en ze zitten volgens mij UBERchill :D! Zij heeft ze gekocht als ze op reis was :(...
dit weekend was het ook niet zoveel, maar dat kwam omdat ik ''altijd'' laat op sta in het weekend, zaterdag 14.00 en zondag 12.00uur.
heb toch zoveel mogelijk gegeten, en ow ja ik drink laatste week altijd nog 200ml melk bij me kwar/noten.

njah het was een schattig 9 tot 12%.

poeh die heb ik al jaren, die droeg ik toen ik 2e jaars was zelf op school, was stoer toen:cool:
gewoon zo'n simpele winkels/sportwinkels krijg je die, dus geen be-fit shop of iets dergelijks.
zeeman noem ik even als voorbeeld.
je vriendin heeft smaak:cool:

Laatst bewerkt:
  • #1.569
Borst-Biceps

BP
15x30KG
15x50KG
8x80KG
9x75KG *ging voor 10reps, ik had hem bijna kreeg ik hem niet meer ingehaakt??? iemand kwam me toen redden, echt epic fail!
12x60KG

Incline DB-Press
8x26KG
9x24KG
12x22KG

Incline-Fly
10x8KG
10x18KG(easy, 2 reps meer)
12x16KG
15x14KG

Cable Cross-Over(ik vind deze oefening alles behalve fijn)
12x15KG
7x30KG
9x25KG
12x20KG

DB-Curl
10x10KG
8x20KG
9x18KG
10x16KG

Hammer-Curl
7x20KG
8x18KG
10x14KG

Concentration-Curls
8x16KG PR (easy)
10x14KG
12x12KG

Extra;

Standing Calve-Raises (smith)
30x50KG
30x90KG
25x110KG
25x70KG

Toe-Press SS Leg-Press
25x100KG -- 20x100KG
25x120KG -- 25x120KG
25x140KG -- 20x140KG

Opmerkingen;
Ik schaamde me diep dat ik die 10e rep bij BP niet voor elkaar kreeg, gelukkig hadden het er maar 2 gezien:rolleyes:
Me motivatie was ook meteen gezakt, maar ik moest mezelf gewoon bewijzen en extra hard doorgaan!

Ik moest me benen gewoon licht aan pakken(2 weken niet gedaan) vandaar toe press in SS met leg-press, ik had geen last van me knie, alhoewel ik was tijdens de training bij me incline db-press met 26kg tegen me knie aangestoten, hierdoor deed/doet ie een beetje zeer, maar niet de pijn die ik afgelopen 2 weken had.

Laatst bewerkt:
Hoef je je echt niet voor te schamen man ;)
Borst, biceps, die 2 dingen heb ik ook echt zin in.

Overkomt de beste toch dat ie het net niet haalt? Dat me je motivatie niet naar beneden halen, Koen! Fioew, sterke guns heb je al!

idd, hoef je je niet voor te schamen.
juist de beste failen weleens.
wie nooit failt is bang voor zijn grenzen.

alleen pas maar op, binnekort plér beats bbér met bp :P
j/k

It's an animal!
Lekker keun, going hammmm.

''Cable Cross-Over(ik vind deze oefening alles behalve fijn)''

Stop er dan mee :D

Grenzen zijn er om op te zoeken en te verleggen. Helaas lukte je het vandaag niet om hem te verleggen. Volgende keer beter!!

• #1.575
Hoef je je echt niet voor te schamen man ;)
Borst, biceps, die 2 dingen heb ik ook echt zin in.
maar kom op 75KG was het, normaal pak ik als 2e werkset 70KG en ik denk doe eens wat hoger (5kg) moet makkelijk lukken.
en opeens kreeg ik hem niet meer in gehaakt, de links kant zat erin gehaakt de rechter lukte niet.
Overkomt de beste toch dat ie het net niet haalt? Dat me je motivatie niet naar beneden halen, Koen! Fioew, sterke guns heb je al!
njah true, maar dit is me nog nooit gebeurt, of ja eigenlijk wel maar toen had ik een spotter achter me, vandaag was ik solo. ik vond het toch wel beschamend:rolleyes: voelde me echt een zwakkeling, daarna voor mezelf het tegendeel bewezen en verder gegaan in me tanktop. = win win situatie:cool:
nu ik het over tanktops heb, ik krijg misschien van me vriendin een Power House Gym tanktop, ook al vind ze het kei en kei lelijk! dat noem ik liefde! (voor me verjaardag trouwens 9maart)

maar kom op 75KG was het, normaal pak ik als 2e werkset 70KG en ik denk doe eens wat hoger (5kg) moet makkelijk lukken.
en opeens kreeg ik hem niet meer in gehaakt, de links kant zat erin gehaakt de rechter lukte niet.

Naja ik weet niet in wat voor gym jij traint, maar de meeste bij ons kunnen dat nog lang niet eens. En grotere gasten hebben wel respect voor iedereen die traint denk ik, iedereen begint ergens.
Maar als links erin gehaakt is kan je toch je ene hand loslaten en die ondersteunen aan de andere kant?

• #1.577
idd, hoef je je niet voor te schamen.
juist de beste failen weleens.
wie nooit failt is bang voor zijn grenzen.

alleen pas maar op, binnekort plér beats bbér met bp :P
j/k
als ik nou halve ROM's maakte zoals die :sd: monsters lukte 10reps easy!
true story

ha-ha is dit een dreigement mike? ik heb tenminste een excuus, ik mag niet hoger van me schema, true story:cool:
It's an animal!
Lekker keun, going hammmm.

''Cable Cross-Over(ik vind deze oefening alles behalve fijn)''

Stop er dan mee :D
Up in the sky:eek:, it's a bird, it's a plain, it's superman!!:cool:

Hmm ja maar ik wou het nog een kans geven, thanks ron

Grenzen zijn er om op te zoeken en te verleggen. Helaas lukte je het vandaag niet om hem te verleggen. Volgende keer beter!!
Volgende keer beter ja, me schema opbouw is toch wel zwaar, want de meeste zijn ja gewent p.set te verhogen en ik doe het andersom en dan kan je je vergissen

als ik nou halve ROM's maakte zoals die :sd: monsters lukte 10reps easy!
true story

ha-ha is dit een dreigement mike? ik heb tenminste een excuus, ik mag niet hoger van me schema, true story:cool:

haha, je benched me er toch hard uit.
maar ik mag niet hoog in reps van me schema, en moet hoger in gewicht. true story :P

• #1.579
Naja ik weet niet in wat voor gym jij traint, maar de meeste bij ons kunnen dat nog lang niet eens. En grotere gasten hebben wel respect voor iedereen die traint denk ik, iedereen begint ergens.
Maar als links erin gehaakt is kan je toch je ene hand loslaten en die ondersteunen aan de andere kant?
een health-center:gay:,aantal buffe gasten en een paar van mijn niveau/bouw, maar momenteel loont het zich nog voor mij om daar te trainen, en als ik de ex-eigenaar heb aangesproken of ik zelf korte-halter stangen kan meenemen zal ik nog een langere tijd daar blijven.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

haha, je benched me er toch hard uit.
maar ik mag niet hoog in reps van me schema, en moet hoger in gewicht. true story :P
daarom is jou DL een STUK hoger, maar DL ga ik denk ik schrappen vind rackpulls zoveel chiller om te doen.

En dan snap ik, doe misschien met je mee, met die rackpulls, zeker na me squats hahah :o

Terug
Naar boven