- Waardering
- 164
+1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb me bf nog nooit opgemeten, maar ik gok 9 a 12%
!
! Zij heeft ze gekocht als ze op reis was
...dit weekend was het ook niet zoveel, maar dat kwam omdat ik ''altijd'' laat op sta in het weekend, zaterdag 14.00 en zondag 12.00uur.Ik heb je voeding eens van het weekend bekeken, en ik denk dat je toch echt een stuk meer mag vreten hoor... Het is wel clean!
Vetpercentage zal eerder 9 dan 12 zijn imo!
Waar koop je die trainingsbroeken die je op je foto's aanhebt? Mijn vriendin draagt ze ook bij haar thuis en ze zitten volgens mij UBERchill! Zij heeft ze gekocht als ze op reis was
...

iemand kwam me toen redden, echt epic fail!
maar kom op 75KG was het, normaal pak ik als 2e werkset 70KG en ik denk doe eens wat hoger (5kg) moet makkelijk lukken.Hoef je je echt niet voor te schamen man
Borst, biceps, die 2 dingen heb ik ook echt zin in.
njah true, maar dit is me nog nooit gebeurt, of ja eigenlijk wel maar toen had ik een spotter achter me, vandaag was ik solo. ik vond het toch wel beschamendOverkomt de beste toch dat ie het net niet haalt? Dat me je motivatie niet naar beneden halen, Koen! Fioew, sterke guns heb je al!
voelde me echt een zwakkeling, daarna voor mezelf het tegendeel bewezen en verder gegaan in me tanktop. = win win situatie
maar kom op 75KG was het, normaal pak ik als 2e werkset 70KG en ik denk doe eens wat hoger (5kg) moet makkelijk lukken.
en opeens kreeg ik hem niet meer in gehaakt, de links kant zat erin gehaakt de rechter lukte niet.
als ik nou halve ROM's maakte zoals dieidd, hoef je je niet voor te schamen.
juist de beste failen weleens.
wie nooit failt is bang voor zijn grenzen.
alleen pas maar op, binnekort plér beats bbér met bp
j/k
monsters lukte 10reps easy!
Up in the skyIt's an animal!
Lekker keun, going hammmm.
''Cable Cross-Over(ik vind deze oefening alles behalve fijn)''
Stop er dan mee![]()
, it's a bird, it's a plain, it's superman!!
Volgende keer beter ja, me schema opbouw is toch wel zwaar, want de meeste zijn ja gewent p.set te verhogen en ik doe het andersom en dan kan je je vergissenGrenzen zijn er om op te zoeken en te verleggen. Helaas lukte je het vandaag niet om hem te verleggen. Volgende keer beter!!
als ik nou halve ROM's maakte zoals diemonsters lukte 10reps easy!
true story
ha-ha is dit een dreigement mike? ik heb tenminste een excuus, ik mag niet hoger van me schema, true story![]()

een health-centerNaja ik weet niet in wat voor gym jij traint, maar de meeste bij ons kunnen dat nog lang niet eens. En grotere gasten hebben wel respect voor iedereen die traint denk ik, iedereen begint ergens.
Maar als links erin gehaakt is kan je toch je ene hand loslaten en die ondersteunen aan de andere kant?
,aantal buffe gasten en een paar van mijn niveau/bouw, maar momenteel loont het zich nog voor mij om daar te trainen, en als ik de ex-eigenaar heb aangesproken of ik zelf korte-halter stangen kan meenemen zal ik nog een langere tijd daar blijven.daarom is jou DL een STUK hoger, maar DL ga ik denk ik schrappen vind rackpulls zoveel chiller om te doen.haha, je benched me er toch hard uit.
maar ik mag niet hoog in reps van me schema, en moet hoger in gewicht. true story![]()