Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
*ben leren alweer, nog 2 proefwerken 2 presentaties te gaan deze week. de week daana meteen stage blegh!
ow ja als ik ga pauzeren ga ik codden :cool:

wilde net zeggen, je gaat COD toch niet verwaarlozen door k*t toetsen en presentaties.

COD wel verwaarlozen...trainingen niet verwaarlozen....

en natuurlijk het vrouwtje wel anaal verwaarlozen...:o

• #1.585
wilde net zeggen, je gaat COD toch niet verwaarlozen door k*t toetsen en presentaties.
nu is het cod-time:rolleyes:
COD wel verwaarlozen...trainingen niet verwaarlozen....

en natuurlijk het vrouwtje wel anaal verwaarlozen...:o
trainingen zowiezo niet, cod is voor school-stress kwijt te komen, vrouwtje om lief te hebben, en niet anaal te vernederen.
het vrouwtje anaal vernederen bedoel je wellicht:D
zie bericht marvin
*zal het vrouwtje absoluut niet goedkeuren

beescht. iedereen heeft wel eens de fail dat ze met een bar op de borst liggen te kijken :rolleyes:

dikke training buddy!

• #1.587
beescht. iedereen heeft wel eens de fail dat ze met een bar op de borst liggen te kijken :rolleyes:

dikke training buddy!
word het je echt zwart voor de ogen, hij lag niet eens op me borst, ik hield hem net onder het inhaak ding, en dacht ga er nu in dan!
terwijl de linker kant erin zat dacht ik niet ik gebruik me linker hand als support, daar dacht ik op dat moment niet aan

thanks tym!

ik ga cod doen, voor 45min
correctie 42min, *rent snel na boven*:cool:

word het je echt zwart voor de ogen, hij lag niet eens op me borst, ik hield hem net onder het inhaak ding, en dacht ga er nu in dan!
terwijl de linker kant erin zat dacht ik niet ik gebruik me linker hand als support, daar dacht ik op dat moment niet aan

thanks tym!

ik ga cod doen, voor 45min
correctie 42min, *rent snel na boven*:cool:

ik heb het een hele tijd geleden mee gemaakt... met 60 kilo :rolleyes:
net nog zon laatste rep maken. en dan ineens zakt al je kracht weg... plof terug op de borst ff wachten. en dan nog niet weg rkijgen xD dus helemaal over de borst/buik rollen. ik had de blauwe plekken na een week er nog op staan hahahaha :roflol:

OMG KEUN.
ga leren ofzo, geen CoD spelen.

een health-center:gay:,aantal buffe gasten en een paar van mijn niveau/bouw, maar momenteel loont het zich nog voor mij om daar te trainen, en als ik de ex-eigenaar heb aangesproken of ik zelf korte-halter stangen kan meenemen zal ik nog een langere tijd daar blijven.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

daarom is jou DL een STUK hoger, maar DL ga ik denk ik schrappen vind rackpulls zoveel chiller om te doen.

Ja oke, ik trainde zelf eerst bij een uber p*ssy health center en nu bij een halve health center maar ik vind de sfeer super belangrijk in een gym en moet dan ook elke dag wel ff reizen om naar de gym te gaan.

Ik zou blijven deadliften man, ik vind het ook een k*t oefening maar juist die dingen die zo zwaar zijn, zijn effectief. Maar tijdelijk rackpullen kan natuurlijk ook.

• #1.591
ik heb het een hele tijd geleden mee gemaakt... met 60 kilo :rolleyes:
net nog zon laatste rep maken. en dan ineens zakt al je kracht weg... plof terug op de borst ff wachten. en dan nog niet weg rkijgen xD dus helemaal over de borst/buik rollen. ik had de blauwe plekken na een week er nog op staan hahahaha :roflol:
haha epic, gelukkig hoefde ik dat niet te doen, ik was wel aan het roepen; meneer, meneerXD. Als straf ga ik hem volgende week weer proberen. Gvd valt me net in dat volgende week me stage begint??? Dat word prioriteiten stellen ivm trainen na werk en vriendin, zolang ik 4x p.week gwn kan trainen is alles goed.

OMG KEUN.
ga leren ofzo, geen CoD spelen.
ik heb al geleerd, heb net een uber score gehaalt van 63-12!
Ja oke, ik trainde zelf eerst bij een uber p*ssy health center en nu bij een halve health center maar ik vind de sfeer super belangrijk in een gym en moet dan ook elke dag wel ff reizen om naar de gym te gaan.

Ik zou blijven deadliften man, ik vind het ook een k*t oefening maar juist die dingen die zo zwaar zijn, zijn effectief. Maar tijdelijk rackpullen kan natuurlijk ook.
Inderdaad de sfeer moet er gezellig zijn. Er zijn genoeg vrienden van me die ik al jaren kan die ook nu in me gym trainen, dus dat is ook wel leuk. En dan heb ik nog gym maatjes en als ik na een andere gym ga kan ik wss niemand. En ow ja me vriendin sport ook in dezelfde gym, ze gaat alleen niet vaak (meer).

''ze gaat alleen niet vaak (meer).''

Pikken we dit ?

• #1.593
''ze gaat alleen niet vaak (meer).''

Pikken we dit ?

ik train nu dubbelop, ook voor haar, logisch dat ik zo droog blijf, de cardio die ik voor haar doe..Maar euh ze wilt weer vaker gaan, maar dan gaat ze met mij mee, en ik train liever alleen(of met broer), maar ik neem r binnekort weer eens mee. "back in the days was ze me spotter" en ja zie je wel vandaag had ik haar nodig en ging ze me pushen om 12reps te doen, true story. Ik ga nu fapp..slapen

Nee, wel een keer de bar niet uit m'n nek kunnen krijgen (seated neckpress) - ook lekker... (spotter liep weg halverwege m'n set)
Inderdaad de sfeer moet er gezellig zijn. Er zijn genoeg vrienden van me die ik al jaren kan die ook nu in me gym trainen, dus dat is ook wel leuk. En dan heb ik nog gym maatjes en als ik na een andere gym ga kan ik wss niemand. En ow ja me vriendin sport ook in dezelfde gym, ze gaat alleen niet vaak (meer).
...en mensen moeten je motiveren om te trainen... :D

• #1.595
Vandaag rustdag, tot kwart voor 5 school??? dalijk me proefwerk, heb die leraar vandaag 5uur trouwens.
eenmaal thuis leren weer en eindelijk weer eens na me vriendin.

morgen heb ik vrij, en word er bruut gegeten, en bruut getraint (rug-triceps). en ow ja er word wederom geleerd/cod gedaan

Nee, wel een keer de bar niet uit m'n nek kunnen krijgen (seated neckpress) - ook lekker... (spotter liep weg halverwege m'n set)

...en mensen moeten je motiveren om te trainen... :D
ik ken het, of een spotter helpt je tijdens de laatste paar reps,terwijl ik geen hulp nodig had, daar word ik echt pissed van!

daar bij komen mijn trouwe loglezers van toepassing <3

Loglezers en een goed stukje muziek tijdens het trainen!

Vandaag rustdag, tot kwart voor 5 school??? dalijk me proefwerk, heb die leraar vandaag 5uur trouwens.
eenmaal thuis leren weer en eindelijk weer eens na me vriendin.

morgen heb ik vrij, en word er bruut gegeten, en bruut getraint (rug-triceps). en ow ja er word wederom geleerd/cod gedaan

ik ken het, of een spotter helpt je tijdens de laatste paar reps,terwijl ik geen hulp nodig had, daar word ik echt pissed van!

daar bij komen mijn trouwe loglezers van toepassing <3

ik geef de spotter altijd nadrukkelijk de uitleg dat hij pas mag spotten als ik blijf stil blijf hangen... en dan nog helpen als ik de reps wat langzamer ga uitvoeren :mad:

• #1.598
Loglezers en een goed stukje muziek tijdens het trainen!
altijd altijd!
ik geef de spotter altijd nadrukkelijk de uitleg dat hij pas mag spotten als ik blijf stil blijf hangen... en dan nog helpen als ik de reps wat langzamer ga uitvoeren :mad:
njah normaal vraag ik me broer als spotter, of gewoon niemand, zoals gister.
en ik ging er gewoon van uit dat ik die 10x75kg gewoon zou halen want die 8x80kg ging easy.

• #1.599
Rug-Triceps

warm up 20x40kg close-grip cable pull down.

Rackpull
15x50KG
12x90KG
10x150KG
12x130KG
17x90KG

T-Bar Row
20x40KG
15x60KG
10x90KG VPR
15x80KG
18x70KG easy

Chin-Ups
10xBW
5xBW+10KG
8xBW
7xBW

French-Press (ez-bar, gewicht excl. stang)
15xEZ-B
12x20KG
10x30KG easy (kom net erachter dat ik dacht dat ik 35kg erop had???)
12x25KG
15x20KG

Dips
15xBW
12xBW+20KG
13xBW+10KG
17xBW

Push-Down (palm up)
15x30KG
17x25KG
20x22,5KG

Extra;