- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
COD wel verwaarlozen...trainingen niet verwaarlozen....
en natuurlijk het vrouwtje wel anaal verwaarlozen...

nu is het cod-timewilde net zeggen, je gaat COD toch niet verwaarlozen door k*t toetsen en presentaties.

trainingen zowiezo niet, cod is voor school-stress kwijt te komen, vrouwtje om lief te hebben, en niet anaal te vernederen.COD wel verwaarlozen...trainingen niet verwaarlozen....
en natuurlijk het vrouwtje wel anaal verwaarlozen...
zie bericht marvin
word het je echt zwart voor de ogen, hij lag niet eens op me borst, ik hield hem net onder het inhaak ding, en dacht ga er nu in dan!beescht. iedereen heeft wel eens de fail dat ze met een bar op de borst liggen te kijken
dikke training buddy!

word het je echt zwart voor de ogen, hij lag niet eens op me borst, ik hield hem net onder het inhaak ding, en dacht ga er nu in dan!
terwijl de linker kant erin zat dacht ik niet ik gebruik me linker hand als support, daar dacht ik op dat moment niet aan
thanks tym!
ik ga cod doen, voor 45min
correctie 42min, *rent snel na boven*![]()

een health-center,aantal buffe gasten en een paar van mijn niveau/bouw, maar momenteel loont het zich nog voor mij om daar te trainen, en als ik de ex-eigenaar heb aangesproken of ik zelf korte-halter stangen kan meenemen zal ik nog een langere tijd daar blijven.
---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------
daarom is jou DL een STUK hoger, maar DL ga ik denk ik schrappen vind rackpulls zoveel chiller om te doen.
haha epic, gelukkig hoefde ik dat niet te doen, ik was wel aan het roepen; meneer, meneerXD. Als straf ga ik hem volgende week weer proberen. Gvd valt me net in dat volgende week me stage begintik heb het een hele tijd geleden mee gemaakt... met 60 kilo
net nog zon laatste rep maken. en dan ineens zakt al je kracht weg... plof terug op de borst ff wachten. en dan nog niet weg rkijgen xD dus helemaal over de borst/buik rollen. ik had de blauwe plekken na een week er nog op staan hahahaha![]()
Dat word prioriteiten stellen ivm trainen na werk en vriendin, zolang ik 4x p.week gwn kan trainen is alles goed.ik heb al geleerd, heb net een uber score gehaalt van 63-12!
Inderdaad de sfeer moet er gezellig zijn. Er zijn genoeg vrienden van me die ik al jaren kan die ook nu in me gym trainen, dus dat is ook wel leuk. En dan heb ik nog gym maatjes en als ik na een andere gym ga kan ik wss niemand. En ow ja me vriendin sport ook in dezelfde gym, ze gaat alleen niet vaak (meer).Ja oke, ik trainde zelf eerst bij een uber p*ssy health center en nu bij een halve health center maar ik vind de sfeer super belangrijk in een gym en moet dan ook elke dag wel ff reizen om naar de gym te gaan.
Ik zou blijven deadliften man, ik vind het ook een k*t oefening maar juist die dingen die zo zwaar zijn, zijn effectief. Maar tijdelijk rackpullen kan natuurlijk ook.
''ze gaat alleen niet vaak (meer).''
Pikken we dit ?
Nee, wel een keer de bar niet uit m'n nek kunnen krijgen (seated neckpress) - ook lekker... (spotter liep weg halverwege m'n set)beescht. iedereen heeft wel eens de fail dat ze met een bar op de borst liggen te kijken![]()
...en mensen moeten je motiveren om te trainen...Inderdaad de sfeer moet er gezellig zijn. Er zijn genoeg vrienden van me die ik al jaren kan die ook nu in me gym trainen, dus dat is ook wel leuk. En dan heb ik nog gym maatjes en als ik na een andere gym ga kan ik wss niemand. En ow ja me vriendin sport ook in dezelfde gym, ze gaat alleen niet vaak (meer).

dalijk me proefwerk, heb die leraar vandaag 5uur trouwens.ik ken het, of een spotter helpt je tijdens de laatste paar reps,terwijl ik geen hulp nodig had, daar word ik echt pissed van!Nee, wel een keer de bar niet uit m'n nek kunnen krijgen (seated neckpress) - ook lekker... (spotter liep weg halverwege m'n set)
...en mensen moeten je motiveren om te trainen...![]()
Vandaag rustdag, tot kwart voor 5 schooldalijk me proefwerk, heb die leraar vandaag 5uur trouwens.
eenmaal thuis leren weer en eindelijk weer eens na me vriendin.
morgen heb ik vrij, en word er bruut gegeten, en bruut getraint (rug-triceps). en ow ja er word wederom geleerd/cod gedaan
ik ken het, of een spotter helpt je tijdens de laatste paar reps,terwijl ik geen hulp nodig had, daar word ik echt pissed van!
daar bij komen mijn trouwe loglezers van toepassing <3

altijd altijd!Loglezers en een goed stukje muziek tijdens het trainen!
njah normaal vraag ik me broer als spotter, of gewoon niemand, zoals gister.ik geef de spotter altijd nadrukkelijk de uitleg dat hij pas mag spotten als ik blijf stil blijf hangen... en dan nog helpen als ik de reps wat langzamer ga uitvoeren![]()
)