Weeral zeer hoog volume! 10 x 150 rackpulls zijn echt nice!
Wat train je vandaag?
volume ging zeker goed gister, ik ga gewoon voor 8-10 reps en ja zoals ik eerder zei als ik dit makkelijk haal compenseer ik dat met meer reps op de volgende sets.
rackpulls ben ik zoveel beter in dan deadliften, ging voor 8reps haalde er 10, wel met straps.
vandaag word er niks gedaan behalve goed eten, heb nog een flinke pan zv-rijst met tonijn/pangafilet thuis staan. morgen staan schouders en traps op het progamma. ik heb laatste tijd echt haat aan schouder trainingen, terwijl dit eerst me favoriete trainingsdag was.
school update;
had vanmorgen het 1e en 2e uur presentatie, maar ik heb hem niet gedaan, ik dacht dat ik net zoals afgelopen 2 weken 1e vrij had op donderdag, en bleef dus thuis. eenmaal aangekomen op school het 2e uur was mijn groepje waar ik de presentatie mee zou doen al bezig(en bijna klaar)
daarna wel even uitgelegt waarom ik afwezig was het 1e uur en dat ie het in overweging zal nemen mij een herkansing te laten doen, of juist niet dat ik gewoon een beoordeling krijg.
zometeen heb ik nog 2 toetsen, boekhouden over het onderwerp permanentie en bggm (buiten gebruik gestelde machines), hoop hiervoor wel een voldoende voor te krijgen dan is me gemiddelde zeker voldoende, had vorige week al een 8 gehaald voor dat vak.
daarna heb ik een toets LLB (ook wel maatschappij genoemt) en krijg allemaal begrippen bijv. Arbowet, Arbodienst etc.
een andere klas heeft hiervan al het proefwerk afgelopen dinsdag gekregen en ik weet lekker welke woorden in het proefwerk komen
morgen weer een presentatie, die ik niet eens heb voorberreid. en a.s maandag begint me stage.
alles samen gevat; school zuigt.