XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
rug en schouders zien er echt goed uit :thumbs:
maar wanneer ga je nou je haar milimeteren?:D
haha zo'n opmerkingen krijg ik alleen hier op DBB, wel grappig opzich.
ik heb me haren eigenlijk altijd wat langer gehad, ik moet binnekort wel na de kapper dus, word er wat bij geknipt.
En millimeteren zit er komende tijd nog niet even in, heb dat ook nog nooit gehad, misschien over een paar jaar:roflol:
bedankt kerel!
ben ik even opgelucht dat het nu wel goed gekeurd is door jou, nu afwachtten op de rest.

Dalijk schouders-traps, heb nog een fikse spierpijn in me triceps/rug/benen van eergisteren, en ow heb nog steeds spierpijn in me kuiten van maandag!

Ziet er erg goed uit je foto Keun!

• Like
Waarderingen: KEUN
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice Keun! Lang haar +1

wat zegt je vriendin er dan van???

knip dat haar, doe het netzo als jay op mr O 2009

maar dat klopt. als je je ellebogen lager houd, dat word de wijdte groter :) heb ik ook. iedereen volgens mij :rolleyes:

maare ziet er wel goed uit man!

• #1.625
Heb besloten vandaag niet te gaan trainen, beter dat ik nog een dagje rust zodat ik morgen tenminste optimaal me schouders kan trainen, voel me triceps nu al als ik me arm al doe strekken.

Ziet er erg goed uit je foto Keun!

wat zegt je vriendin er dan van???

knip dat haar, doe het netzo als jay op mr O 2009

maar dat klopt. als je je ellebogen lager houd, dat word de wijdte groter :) heb ik ook. iedereen volgens mij :rolleyes:

maare ziet er wel goed uit man!
Thanks boi's!

me vriendin is een van de redenen waarom ik me haar ''niet'' korter hebt ze vind het juist mooi.
haha dat was echt epic dat kapsel van jay, maar jay is ook epic in omvang:cool:

@ronniej; voel me vereerd dat je op me gefapt hebt :$

Laatst bewerkt:
Verstandig Keun :thumbup:!

en :# (L)! weet toch hahaha

ziet er goed uit bawz :thumbup:

• Like
  • #1.628
Ik vind je fysiek echt bruut. Echt een goede rug:thumb:

• Like
  • #1.630
Dikke schouders ! Puik fysiek baas:) ik blijf je volgen

Goeie schouderkoppen + definitie, ziet er prima uit :thumbs:

Je staat er echt heel goed bij !

• #1.634
Dikke schouders ! Puik fysiek baas:) ik blijf je volgen
Thanks bro, ik vind je latspread er ook impressive uit zien, alleen je kop lijkt een stuk jonger dan op dit MM @je gym. + je bent echt lang:D
Goeie schouderkoppen + definitie, ziet er prima uit :thumbs:
schouders zijn een van me best ontwikkelde spiergroepen, of ja ze lopen iets voor, met de nadruk op iets. want ik heb de rest goed bijgetrokken.

+ik denk dat de creatine nu echt begint te werken, ik vind mezelf er veel ''buffer'' bij staan dan voorheen, stuk voller maar qua vocht eigenlijk niks.
zelfs me kuiten zijn goed bijgetrokken, ze beginnen al op te komen, komende maand even een fotootje maken, het zijn geen a la sjekoog kuiten dat niet in ieder geval!

Je staat er echt heel goed bij !
Thanks Lennart, dit weekend check ik je log ook eens even, was ik al een tijd van plan:rolleyes: echt waar!

En dat tijdens een ''clean bulk'' :D

Weinig mannen die de kuiten van Sjekoog kunnen evenaren... :rolleyes:

...om maar te zwijgen over de vrouwen...

Nou, kwarkie heeft zijn pedopas weer verlengt, en zit alweer klaar zijn beeldscherm vol te schieten op die lekkere foto van je hahaha :p

j/k

Ziet er bruutjes uit Koen. Goed gedaan gozer! Mooie definitie man, en die armpies en schouders zien er echt super uit! Een dikke 9!

• #1.637
Nou, kwarkie heeft zijn pedopas weer verlengt, en zit alweer klaar zijn beeldscherm vol te schieten op die lekkere foto van je hahaha :p

j/k

Ziet er bruutjes uit Koen. Goed gedaan gozer! Mooie definitie man, en die armpies en schouders zien er echt super uit! Een dikke 9!
haha sick:roflol:, is hier een term voor, mind f*cked? met die instelling moet je wel weer snel beter zijn! als je kunt fappen kun je ook trainen als een mofo! groeien moet en zul je kwark.

ik krijg in iedergeval al betere reacties op deze BDB versie dan de vorige:D
thanks kwarkie, ben benieuwd na jou fysiek ''eind kuur'', los van het feit dat je heel wat griepjes heb meegepakt deze kuur.

heb me toestraks gewogen bij me vriendin, 74,5kg (en dat op de weegschaal bij haar)
toen ik 72/73 kg bij haar woog, woog ik op een andere weegschaal al 75kg.
dus dit betekend veel goeds!!:) zit momenteel op de helft van me creatine (NOS-Ether) gaat snel leeg dat ding:rolleyes:

Haha werkt goed hé die nos! Op welke momenten neem je altijd je creatine in?

• #1.640
Haha werkt goed hé die nos! Op welke momenten neem je altijd je creatine in?
bij me vorige crea merkte ik niet zoveel in toename qua volume, nu voel ik me toch wel alsof ik 80kg+ ben al.
ik neem op rustdagen; op nuchtere maag 1 schep, voor avond eten 1 schep en op trainingsdagen deed ik eerst 1 schep voor me pre meal en 2 scheppen na de training, nu wissel ik even om 2 voor, 1 na.
Maar die pot gaat echt snel leeg! hellaas
yezzur haha!

ik had gister een met me vriendin of een paar dingen gesproken, over wedstrijden en dergelijke wat ze daar van vond, ze zei als jij dat wilt moet je dat doen. daarna stapte we van onderwerp over naar AAS.
een jongen van haar school zei eens dat ik dit zou gebruiken:o dat ik niet ''zo gespierd kon zijn'' (zijn woorden) zal waaschijnlijk een oude vakantie foto van afgelopen zomer zijn geweest een andere foto kan ik me niet voorstellen die andere kunnen hebben gezien.
maar goed ik vroeg haar dus wat ze hier(aas) van vond, vroeg ze of dat niet gevaarlijk was etc. en ja er zitten risico's aan enz.(waar ik nu nog niet van bewust ben, moet meer eerst genoeg inlezen)

maar tegen die tijd zijn we al 20kg verder, want de intresse is er eigenlijk wel op latere leeftijd reken op +-23 jaar.

---------- Toegevoegd om 13:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

ik ga nu trainen mit meinen brüder

Terug
Naar boven