Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen doe ik ze niet zo slordig, gewoon strict.
lekker gooi en smijtwerk met de schouders koenski! Lekker hoor!
Zo doen we dat! front-raises zijn heel strict, of ja ik moet toch echt alles geven om me reps te behalen, en omdat me onderarmen bijna altijd verzuren is dat moeilijk om soms te doen!lekker gebeukt, die side en front raises zeker beetje smijten?

moet je horen wie het zegt baas der bazen.kijk wat een baas dan, 17 jaar mensen!
Netjes man!
Over die fail met benchen begin van de week; zorg voordat dat je een fatsoenlijke spotter erbij hebt met benchen en shit man, beter voor je.
Keep up the good work.
Ook voor 18 jaar is dit een uitstekend fysiek hoor, keep up the good work.
misschien dat ik teveel van leeftijd verwacht, even als voorbeeld waarom ik dit dacht;Ook voor 18 jaar is dit een uitstekend fysiek hoor, keep up the good work.
jij bent al 19 ouwe lul
volgens mij ben je weer beterJe kent zowatiedereen van jouw leeftijd Koen dus niet zeiken eh?

misschien dat ik teveel van leeftijd verwacht, even als voorbeeld waarom ik dit dacht;
ik wou eigenlijk met me 17e al het podium op zijn gegaan maar door omstandigheden(ontevredenheid over bepaalde punten en te weinig info. in algemeen) gaat dit zowiezo niet meer lukken en dacht daar bij dat er een jeugd klasse is -18 maar hier had ik me zowiezo in vergist, het is gewoon juniors.