Fitness Seller

Log KEUN

Succes mit trainieren !

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.642
Schouders-Traps

Neck-Press
15x10KG
15x30KG
10x50KG
10x50KG
9x45KG

Front-Raises
12x12KG (beide tegenlijk)
9x8KG
9x12KG
8x22KG (20 bezet)
10x18KG
9x18KG (16 bezet)

Side-Raises (om en om)
8x18KG
10x16KG
11x14KG

BB-Shrugs
15x50KG
15x90KG
15x130KG (hard)
15x90KG 2 static holds

Machine Back-Shrugs
15x100KG
15x120KG
15x140KG
*afentoe static hold ertussen

Opmerkingen;
Die neckpress was nog eens zwaar, tijdje niet gedaan dus dan meer het zelfde gewicht erop gehouden.

Laatst bewerkt:
wat is de neck press precies keuning?

• #1.644
Laatst bewerkt:
Nice training Keun, die side raises zijn brutal!

lekker gooi en smijtwerk met de schouders koenski! Lekker hoor!

Brutale schouder shiit !
Fijn weekend ook nog

lekker gebeukt, die side en front raises zeker beetje smijten?

• #1.649
lekker gooi en smijtwerk met de schouders koenski! Lekker hoor!

Brutale schouder shiit !
Fijn weekend ook nog

lekker gebeukt, die side en front raises zeker beetje smijten?
Zo doen we dat! front-raises zijn heel strict, of ja ik moet toch echt alles geven om me reps te behalen, en omdat me onderarmen bijna altijd verzuren is dat moeilijk om soms te doen!
side-raises zijn strict tot de laatste 1-2 reps

fijn weekend beesten!

Daar willen wij een filmpje van zien koenski!!

• #1.651
no shit:roflol:van die 22'ers?

eprxfn.jpg

kijk wat een baas dan, 17 jaar mensen!

Netjes man!

Over die fail met benchen begin van de week; zorg voordat dat je een fatsoenlijke spotter erbij hebt met benchen en shit man, beter voor je.

Keep up the good work.

• #1.654
kijk wat een baas dan, 17 jaar mensen!

Netjes man!

Over die fail met benchen begin van de week; zorg voordat dat je een fatsoenlijke spotter erbij hebt met benchen en shit man, beter voor je.

Keep up the good work.
moet je horen wie het zegt baas der bazen.

17 jaar nog wel voor een maand, ik vroeg me altijd af als ik 18 ben is mijn fysiek dan nog wel zo denderend als nu met 17, want imo val je met 18+ onder een andere categorie weer.

Njah normaal lukt het allemaal easy en normaal neem ik eerst 80x8 dan 10x70 wou het nu eens wat verhogen (wat tegen mijn schema in is, maar ik toch wil doen, wil binnekort beginnen met 85x8 als 1e werkset)

Thanks Loo, apreciate it!

Ook voor 18 jaar is dit een uitstekend fysiek hoor, keep up the good work.

Leeftijd is maar een getal :gay:!

• #1.658
Zo, net terug van stappen, heb het anabool gehouden:thumbup: was van plan nog eens brak te worden, maar dit ging wel tegen m'n principes in.
niks denderends, veel allochtonen dat wel.

Ook voor 18 jaar is dit een uitstekend fysiek hoor, keep up the good work.
misschien dat ik teveel van leeftijd verwacht, even als voorbeeld waarom ik dit dacht;
ik wou eigenlijk met me 17e al het podium op zijn gegaan maar door omstandigheden(ontevredenheid over bepaalde punten en te weinig info. in algemeen) gaat dit zowiezo niet meer lukken en dacht daar bij dat er een jeugd klasse is -18 maar hier had ik me zowiezo in vergist, het is gewoon juniors.

bedankt jeffa
Leeftijd is maar een getal :gay:!
jij bent al 19 ouwe lul
Je kent zowatiedereen van jouw leeftijd Koen dus niet zeiken eh?
volgens mij ben je weer beter:o:P

misschien dat ik teveel van leeftijd verwacht, even als voorbeeld waarom ik dit dacht;
ik wou eigenlijk met me 17e al het podium op zijn gegaan maar door omstandigheden(ontevredenheid over bepaalde punten en te weinig info. in algemeen) gaat dit zowiezo niet meer lukken en dacht daar bij dat er een jeugd klasse is -18 maar hier had ik me zowiezo in vergist, het is gewoon juniors.

Rustig aan man, no offence maar in de juniors klasse heb je nu niks te zeggen. Gewoon lekker trainen en eten en je ziet vanzelf wel waar je komt.

Terug
Naar boven