XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.661
I know, wilde eerder met die zin de kleine chicks do-able maken.
i feal ya! geen chicks te scoren in mijn log hellaas.

Rustig aan man, no offence maar in de juniors klasse heb je nu niks te zeggen. Gewoon lekker trainen en eten en je ziet vanzelf wel waar je komt.
Inderdaad, ik heb de foto's van afgelopen YBF, en vond mezelf toch beter dan bepaalde jongens op het podium, wel waren er veel met brute LB's, hun UB viel bij sommige dan weer mee.
maar ik stel het allemaal uit 2-3 jaar, en dan hoop ik bruut op het podium te komen, als de intresse er dan nog voor is.
*jij geen wedstrijd plannen?

Inderdaad, ik heb de foto's van afgelopen YBF, en vond mezelf toch beter dan bepaalde jongens op het podium, wel waren er veel met brute LB's, hun UB viel bij sommige dan weer mee.
maar ik stel het allemaal uit 2-3 jaar, en dan hoop ik bruut op het podium te komen, als de intresse er dan nog voor is.
*jij geen wedstrijd plannen?

Klopt, maar je moet niet vergeten dat je daar wel droog moet staan he. Bedenk eens hoeveel massa je nog over houdt als je nu gaat cutten.

Tot nu toe nog geen wedstrijd plannen, ik zie wel hoe het loopt. Ik wil eerst de Nederlandse top bereiken met boksen en MMA.

• #1.663
Klopt, maar je moet niet vergeten dat je daar wel droog moet staan he. Bedenk eens hoeveel massa je nog over houdt als je nu gaat cutten.

Tot nu toe nog geen wedstrijd plannen, ik zie wel hoe het loopt. Ik wil eerst de Nederlandse top bereiken met boksen en MMA.
hmm ja inderdaad, maar ik ben er nu toch nog niet klaar voor.

succes daarmee, doe je ook wedstrijden en dergelijke?

hmm ja inderdaad, maar ik ben er nu toch nog niet klaar voor.

succes daarmee, doe je ook wedstrijden en dergelijke?

Ik train nu 14 in de week boksen, jiu jitsu en mma. Ik ga eerst mijn 2e dan voor jiu jitsu halen, volgend jaar wedstrijden boksen en dan wedstrijden mma.

• #1.665
Ik train nu 14 in de week boksen, jiu jitsu en mma. Ik ga eerst mijn 2e dan voor jiu jitsu halen, volgend jaar wedstrijden boksen en dan wedstrijden mma.
en dan nog bb'en erbij, en een drukke opleiding en een vriendin onderhouden, dat doe je goed! ik wou eerst altijd gaan kickboksen in combi. met bb, maar door gebrek aan tijd haal ik dit hellemaal niet.

maar zodra je je 2e voor jio jitsu heb gedaan, stop je daarna met jiu jitsu en focus je je op boksen/mma?

Een goede morgen!
Staat er nog wat op de planning vandaag?

• #1.667
Een goede morgen!
Staat er nog wat op de planning vandaag?
1uur start stage
tegen half 6 borst-biceps

wou het eigenlijk een tandje hoger zetten, maar ik begin vandaag met incline-bp wil me vandaag ook voornamenlijk op de upper chest focussen en wat decline presses.

incline-bp
incline hammer strength press
incline flyes (misschien 15graden, nog nooit gedaan)
decline machine press

en het nodige bicep werk.

*maar als ik nu gewoon met flat begin wou ik beginnen met 8x85kg dan 10x70, en als dat goed gaat volgende week voor 10x75kg gaan als 2e set.

Laatst bewerkt:
incline flyes zijn wel relaxed hoor, die doe ik dan ook wel eens:)

en dan nog bb'en erbij, en een drukke opleiding en een vriendin onderhouden, dat doe je goed! ik wou eerst altijd gaan kickboksen in combi. met bb, maar door gebrek aan tijd haal ik dit hellemaal niet.

maar zodra je je 2e voor jio jitsu heb gedaan, stop je daarna met jiu jitsu en focus je je op boksen/mma?

Hehe is inderdaad druk ja. Als ik mijn 2e dan heb dan focus ik me idd op het boksen icm mma.

• #1.670
Verstandig Keun, die focus op upperchest!:D

hup hup, trainen Dreun!

• #1.674
Borst-Biceps

Incline-BP

15x30KG
12x50KG
6x80KG (teveel van het goeie)
7x70KG
12x60KG

Incline hammer strength press
15x40KG
10x80KG
10x100
10x100 (lichte assist)

Incline-Fly
15x10KG
8x20KG
10x18KG
12x16KG

Sitting EZ-Bar Curls
15xstang
12x20KG
10x30KG
10x30KG
11x30KG (alles gegeven pffoe)

DB-Curls
12x10KG (tegenlijk)
*8x20KG
*8x18KG
*11x14KG

Concentration-Curls
10x14KG
10x14KG
10x14KG

Opmerkingen;
uber pomp in me biceps

looks intense!

ziet er echt hardcore uit!
:thumbs:

Goede training keun. Maar op die incline heb je toch al meer reps gepakt op 80 kg?

Goede training met db curls al 20ers te pakken aardig smijtwerk zeker? :p

20kg is niks :P oh je doet ze tegelijk dat is wel zwaarder.

• #1.679
looks intense!

ziet er echt hardcore uit!
:thumbs:
Thanks tympie, hardcore to the bone!

Goede training keun. Maar op die incline heb je toch al meer reps gepakt op 80 kg?
dat klopt, maar toen trainde ik nog anders dat was voor mij nieuwe schema opbouw, en nu pakte ik 80kg als 1e werkset, ik denk piece of cake, nou hey BS! niet te doen, momenteel ik hou het op 75-70kg voortaan.

ik heb zowiezo als ik om de week omwissel, week 1 flat bench beginnen, week 2 incline bench beginnen, 2 weken verder wanneer incline weer aan de beurt is, is deze altijd wat zwakker.
Goede training met db curls al 20ers te pakken aardig smijtwerk zeker? :p
waarom denkt iedereen dat ik slordige reps maak:o het is zeker geen makkie, en gaat me goed af tot de laatste paar reps (had meer moeite mte de 18)

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:50 ----------

20kg is niks :P oh je doet ze tegelijk dat is wel zwaarder.
nee nee, alleen de 1e set is tegenlijk, de rest is aangegeven met * dat het p.arm is (om en om), zet wel altijd neer wat ik per hand doe dus.

Lekker die 20'ers op flye en biceps.

Terug
Naar boven