AndroidHealthClinic

Log KEUN

i feal ya! geen chicks te scoren in mijn log hellaas.

Inderdaad, ik heb de foto's van afgelopen YBF, en vond mezelf toch beter dan bepaalde jongens op het podium, wel waren er veel met brute LB's, hun UB viel bij sommige dan weer mee.
maar ik stel het allemaal uit 2-3 jaar, en dan hoop ik bruut op het podium te komen, als de intresse er dan nog voor is.
*jij geen wedstrijd plannen?

Je moet echt rekening mee houden met hoe skinny je eruit ziet op zo'n laag vet- en vocht percentage + in een slip zie je er veel kleiner uit. Geloof me dat die gasten er allemaal irl erg indrukwekkend uitzien en dan op het podium best smal.
Ik ga over 2 jaar ook een wedstrijd doen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.682
Lekker die 20'ers op flye en biceps.
thanks markrot, welkom in me log trouwens (toch?)
Je moet echt rekening mee houden met hoe skinny je eruit ziet op zo'n laag vet- en vocht percentage + in een slip zie je er veel kleiner uit. Geloof me dat die gasten er allemaal irl erg indrukwekkend uitzien en dan op het podium best smal.
Ik ga over 2 jaar ook een wedstrijd doen denk ik.
hmm ja dat ook nog eens, als voorbeeld Jeppe als je hem off season ziet is z'n fysiek echt waanzinning, en op het podium leekt die een stuk kleiner, maar dat komt zowiezo door het lage BF. maar zoals ik zei ik ben er nog nietklaar voor, ik hoop dat me blessure/pijntje in me knie snel over is zodat ik weer me benen kan trainen.

kuiten krijgen een serieuze vorm laatste tijd, binnekort misschien fotootje:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

welke wedstrijd dacht je aan?
ben wel benieuwd naar je leeftijd nu/fysiek

thanks markrot, welkom in me log trouwens (toch?)

hmm ja dat ook nog eens, als voorbeeld Jeppe als je hem off season ziet is z'n fysiek echt waanzinning, en op het podium leekt die een stuk kleiner, maar dat komt zowiezo door het lage BF. maar zoals ik zei ik ben er nog nietklaar voor, ik hoop dat me blessure/pijntje in me knie snel over is zodat ik weer me benen kan trainen.

kuiten krijgen een serieuze vorm laatste tijd, binnekort misschien fotootje:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:57 ----------

welke wedstrijd dacht je aan?
ben wel benieuwd naar je leeftijd nu/fysiek

Idd bij Jeppe zag je het, bij El Monstro, enz. Maarja ik dacht gewoon aan een NK C wedstrijd ofzo voor junioren. Kijk maar in me log daar staan wel foto's op pagina 8, 9, 10 en nog 6 ofzo.
Ben alleen lang dus duurt nog wel effe voordat ik er goed uitzie helemaal op het podium.

• #1.684
Idd bij Jeppe zag je het, bij El Monstro, enz. Maarja ik dacht gewoon aan een NK C wedstrijd ofzo voor junioren. Kijk maar in me log daar staan wel foto's op pagina 8, 9, 10 en nog 6 ofzo.
Ben alleen lang dus duurt nog wel effe voordat ik er goed uitzie helemaal op het podium.
ik dacht aan YBF, welke soorten locaties zijn er eigenlijk?

1e wat me op viel, is dat je dikke onderarmen hebt, lijkt dikker dan je biceps op die FDB, side chest ziet er ook massief uit

ik dacht aan YBF, welke soorten locaties zijn er eigenlijk?

1e wat me op viel, is dat je dikke onderarmen hebt, lijkt dikker dan je biceps op die FDB, side chest ziet er ook massief uit

Locaties? Je bedoelt in welke plaats? Ik weet in ieder geval dat de YBF en Artemis cup in beverwijk zijn, een van mijn sportscholen zit daar dus lekker dichtbij. Maar je heb ook nog andere.

Ik dikke onderarmen? Hm even kijken naar die foto dan:p

Lekker bezig geweest gister koen! Op naar de 100kg incline bench!:D:fire:

• #1.687
Godmiljaard jahoor en nu doet m'n post het ineens wel hè. Zucht, net 2x een hele post gemaakt........

De YBF en Artemis cup zijn in beverwijk, da's voor mij heel dichtbij (train zelfs bij een gym in beverwijk)
Er zijn ook nog andere [Link niet meer beschikbaar]
dat zijn aardig wat locaties!

Lekker bezig geweest gister koen! Op naar de 100kg incline bench!:D:fire:
dat duurt nog even, wil eerst terug na de 100kg op de flat dan gaan we werken naar de 100 op de incline.
en aan de hand van dit schema zal ik niet snel gaan verhogen

test

edit:
die 100kg incline zal niet lang duren keun.
bench monstah

• #1.689
vandaag trouwens me 1e stage werk-dag gehad, ging wel goed, moet alleen even wachten tot ik een account krijg zodat ik op DBB kan ik bedoel computer:D
had even gevraagt of ze een magnetron beschikbaar hadden in het gebouw, en nee hoor!
nu ik er zo over na denk kan ik best zelf eentje aanschaffen, kan ik tenminste rijst bakken mee nemen met kip/vis etc.

Anders neem je toch gewoon brood met kip/vis, is wat makkelijker en zullen ze in het begin niet zo raar opkijken :)

• #1.691
Anders neem je toch gewoon brood met kip/vis, is wat makkelijker en zullen ze in het begin niet zo raar opkijken :)
had ik al, was wel me kwark vergeten:rolleyes: denk ook aan pak melk mee te nemen, als ze nu een magnetron hadden kon ik brinta mee nemen:p

voeding vandaag;
60gr brinta 250ml melk 1 banaan
2 boterhammen tonijn (60gr), 0,4 ml water manola (kruising mandarijn/citroen)
2boterhammen (kipfilet,pindakaas), warme chocomelk 0,2ml
2 boterhammen(tonijn)
2 boterhammen (kipfilet, pindakaas) banaan
nu dalijk 1 bord nasi van gister, +-220 gr pangafilet
300ml melk 40 gr whey
60gr noten, 250gr kwark (evt 200ml melk + 70gr tonijn)

Netjes hoor, maar brinta kan je toch ook gewoon drinken?

• #1.693
Netjes hoor, maar brinta kan je toch ook gewoon drinken?
hmm ja niet aan gedacht, maar daar zullen de collega's wel van opkijken, njah daar heb ik geen baat bij.:cool:
er is trouwens een jongen op mijn afdeling +- 25 jaar oud, hij ziet er ook wel buff uit, misschien eens een praatje met hem maken, ik maakte vandaag niet echt indruk in mijn hemd, daarin zie je niet echt dat ik aan bb doe. morgen gaan we in me stringer tanktop naar het werk:o

Hoezo geen whey in de ochtend en snelle suikers na je training?

• #1.695
20gr dextro maar? neem gewoon 75 ofzo.

Hoezo maar 20gr dextro?

Vraag ontwijkend antwoord, kom op kom jij eerst me je verklaring ;)

O Oké wist ik niet maar hoezo geen whey @ochtend

Terug
Naar boven