Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.701
Vraag ontwijkend antwoord, kom op kom jij eerst me je verklaring ;)
75gr is t*ring veel, dan drink je gewoon suiker imo.
omdat ik evenveel EAS pak..ik zou kunnen verhogen na 30gr, maar daarna word het gewoon zoet.
*neem het met 300ml water ''maar?''

75gr is t*ring veel, dan drink je gewoon suiker imo.
omdat ik evenveel EAS pak..ik zou kunnen verhogen na 30gr, maar daarna word het gewoon zoet.
*neem het met 300ml water ''maar?''

Ja, das geen goed argument dat begrijp je zelf ook wel.
Ik heb helaas geen studie die me ondersteunt, maar ik heb van vele grote mannen op verschillende fora toch vernomen dat 0,8x BW vrij normaal is.

• #1.704
ja een wedstrijd bodybuilder, en wat ben ik?

en het is 0,4grxBW dat word aanbevolen dan.

Maakt het uit? Daarmee wil ik zeggen dat hij wel weet wat ie doet, en hij staat en blijft op 5% natural. Maarja zelf weten, je mag nog veel massa gainen dus zelfs een liter chocomelk zou ik een goed idee vinden na de training :p

Jij bent een keuning :thumbup:!

ja een wedstrijd bodybuilder, en wat ben ik?

en het is 0,4grxBW dat word aanbevolen dan.

Er worden veel uiteenlopende getallen aanbevolen, maar aangezien je droog genoeg bent en toch niet zo snel vet zal gainen door wat meer carbs post-workout, kan je denk het beste wat meer nemen voor de optimale gains.

• #1.708
Maakt het uit? Daarmee wil ik zeggen dat hij wel weet wat ie doet, en hij staat en blijft op 5% natural. Maarja zelf weten, je mag nog veel massa gainen dus zelfs een liter chocomelk zou ik een goed idee vinden na de training :p
ik poep op de chocomelk hype!

weet ik! mensen met swagger snappen mij
Er worden veel uiteenlopende getallen aanbevolen, maar aangezien je droog genoeg bent en toch niet zo snel vet zal gainen door wat meer carbs post-workout, kan je denk het beste wat meer nemen voor de optimale gains.
xxl geeft ook (ca)0,4 aan, ik zal het in overweging nemen om meer te gaan nemen.
morgen nemen we eens 35gr bij 400ml water +20gr EAS uitproberen.
20gr nam ik gewoon uit gevoel

XXL geeft wel meer aan, je moet begrijpen dat dat een commercieel bedrijf is dat berust is op winst hè, hoe aardig en behulpzaam René ook is.

• #1.710
O Oké wist ik niet maar hoezo geen whey @ochtend
tijdgebrek zal het zijn, ik sta heel slecht op, dagelijks ik haal maar net me brinta in de ochtend, daarna kan ik weer rennen na de bus (cardio?:o).
zodra ik me stage vergoeding heb, word er een en ander opgeschroeft qua voeding zoals eerder vermeld. +ik wil 2x p.dag kwark gaan nemen, op werk/voor slapen

XXL geeft wel meer aan, je moet begrijpen dat dat een commercieel bedrijf is dat berust is op winst hè, hoe aardig en behulpzaam René ook is.

Dan zou XXL er juist meer opschrijven.. Want dan is je product sneller op en ga je weer nieuwe kopen ;)
Maarja ik zou sowieso veel meer eten als ik jou was KEUN.

• #1.712
waarom vertellen mensen mij dingen die ik al weet van mezelf (los van de dextro), ik zit nu op een cleane 3500-4500 kcal's op een dag, ik gain hier nog goed op! zodra er weer geld in de kas(binnekort) is wil ik dit opschroeven naar 4000-5000kcal's.

wat er precies zal veranderen kan ik wel even uitleggen, er kunnen nog dingen weg vallen/bij komen.
1 tot 2x p.dag porties van 100gr zv rijst met kip/vis/tonijn.
2 tot 3x p.dag 250gr kwark (12.2gr eiwit p.100gr)
2 tot 3x p.dag whey shake 350-400ml melk (mager) 40gr whey p.shake
15gr EAS voor de training met 20gr dextro
30gr EAS voor de training 30-45gr dextro(?) na de training

dit is wat er nog bij zal komen, ik zit nu op 1 a 2 shakes en 1 bak kwark, zo hebben jullie een inzicht wat er zal veranderen. en ow ja 40 a 80gr noten overdag + avond

*correctie 100 a 175gr zv-rijst

Laatst bewerkt:
Als je bijv je koolydraten en vetten iets opschroeft heb je al gelijk meer kcal zonder echt meer te hoeven betalen. Rijst, olie, pindakaas, brood enz kost niks. Maarja ziet er goed uit hoor.

tijdgebrek zal het zijn, ik sta heel slecht op, dagelijks ik haal maar net me brinta in de ochtend, daarna kan ik weer rennen na de bus (cardio?:o).
zodra ik me stage vergoeding heb, word er een en ander opgeschroeft qua voeding zoals eerder vermeld. +ik wil 2x p.dag kwark gaan nemen, op werk/voor slapen

Ik zweer het, jij zal zweren bij Ultra Fine Oats, ik had hetzelfde probleem (buiten het feit dat ik last van me maag kreeg van brinta), altijd te laat en daardoor vaak me ontbijt k*t had.
Je bent binnen 1 minuut klaar met die shake maken + shaken, 10 seconde drinken en hoppa je hebt meer kcal binnen dan je met brinta krijgt.

Dan zou XXL er juist meer opschrijven.. Want dan is je product sneller op en ga je weer nieuwe kopen ;)
Maarja ik zou sowieso veel meer eten als ik jou was KEUN.

True, maar ja ik bedoel ook dingen als whey na de training terwijl uit onderzoeken komen dat het amper toegevoegde waarde heeft.

• #1.715
Als je bijv je koolydraten en vetten iets opschroeft heb je al gelijk meer kcal zonder echt meer te hoeven betalen. Rijst, olie, pindakaas, brood enz kost niks. Maarja ziet er goed uit hoor.
goed punt die olie! verschillende leden doen 5 a 10ml lijnzaad olie in hun kwark (klopt de hoeveelheid) wat voor soort olie is dit eigenlijk:rolleyes: heb me hier nooit echt in verdiept.
njah ik moet even kijken hoe ik het ga doen, vooral nu ik geen magnetron op me werk heb, zal het wel gewoon boterhammen worden met kipfilet/pindakaas/tonijn en als avond eten zv-rijst of iets anders, eiwitrijk in ieder geval.

als ik eerder klaar ben met werken kan ik dit compenseren met meer ofcourse, en in het weekend.

wel ben ik van plan om met carnaval nog eens te gaan drinken, laatste keer was alweer op 17dec. 09 en daarvoor in de zomer of zo.
(het liefste wil ik gewoon trainen met carnaval)

Ik zweer het, jij zal zweren bij Ultra Fine Oats, ik had hetzelfde probleem (buiten het feit dat ik last van me maag kreeg van brinta), altijd te laat en daardoor vaak me ontbijt k*t had.
Je bent binnen 1 minuut klaar met die shake maken + shaken, 10 seconde drinken en hoppa je hebt meer kcal binnen dan je met brinta krijgt.

True, maar ja ik bedoel ook dingen als whey na de training terwijl uit onderzoeken komen dat het amper toegevoegde waarde heeft.

Haha heb je die tip soms van mij (topic Instant Oats)? Wou het net zeggen, beste supplement dat er bestaat.
En ja dat wat je zegt klopt ook wel maar was niet van toepassing op die dextro blijkbaar.

goed punt die olie! verschillende leden doen 5 a 10ml lijnzaad olie in hun kwark (klopt de hoeveelheid) wat voor soort olie is dit eigenlijk:rolleyes: heb me hier nooit echt in verdiept.
njah ik moet even kijken hoe ik het ga doen, vooral nu ik geen magnetron op me werk heb, zal het wel gewoon boterhammen worden met kipfilet/pindakaas/tonijn en als avond eten zv-rijst of iets anders, eiwitrijk in ieder geval.

als ik eerder klaar ben met werken kan ik dit compenseren met meer ofcourse, en in het weekend.

wel ben ik van plan om met carnaval nog eens te gaan drinken, laatste keer was alweer op 17dec. 09 en daarvoor in de zomer of zo.
(het liefste wil ik gewoon trainen met carnaval)

Ik doe 20ml (walnoten) olie in m'n shake. Walnoten omdat die geen ranzige smaak heeft. 1x heb ik lijnzaad door m'n kwark gedaan en dat was toch wel te vies vond ik.

Haha heb je die tip soms van mij (topic Instant Oats)? Wou het net zeggen, beste supplement dat er bestaat.
En ja dat wat je zegt klopt ook wel maar was niet van toepassing op die dextro blijkbaar.

Die tip heb ik niet van jou, heb dat topic niet eens gezien haha.
Maar ik vind het eigenlijk helemaal geen supplement (tenzij het niet puur gemalen havermout is).
Ik heb ze overigens uit Engeland, waar ze een stuk goedkoper zijn dan in Nederland.

Die tip heb ik niet van jou, heb dat topic niet eens gezien haha.
Maar ik vind het eigenlijk helemaal geen supplement (tenzij het niet puur gemalen havermout is).
Ik heb ze overigens uit Engeland, waar ze een stuk goedkoper zijn dan in Nederland.

Hehe oke, ja ik heb ze ook uit Engeland hoor ;)

Wat word je dan verteld wat je al weet?Btw 1 extra bakje kwark+1 boterham pindakaas=500 kcal extra, geloof dat je nu op 3500-4000 zit dan ga je naar 4000/4500, lijkt me genoeg. Dit kan je toch wel betalen?

• #1.720
Wat word je dan verteld wat je al weet?Btw 1 extra bakje kwark+1 boterham pindakaas=500 kcal extra, geloof dat je nu op 3500-4000 zit dan ga je naar 4000/4500, lijkt me genoeg. Dit kan je toch wel betalen?
dat ik meer kan en niet ''moet'' eten.
wat ik heb neergezet is wel meer dan 500kcal's extra hoor!
ik heb nog een beetje geld, me ouders betalen tot nu toe alles aan eten, soms geef ik wel eens wat voor de extra kwark, het geld wat ik momenteel gaat naar carnaval/verjaardags cadeau vriendin deze maand en de volgende EAS pot.

krijg nu toch een stage vergoeding, vandaar ook dat ik meer wil gaan eten, met nadruk op meer

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven