XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
:kots: tonijn moet ik er echt in DUWEN !
ik krijg het makkelijk weg op een boterham.

voeding van vandaag;
50gr brinta 200ml melk
warme chocomelk 150a200ml, 3 boterhammen (pindakaas,kipfilet)
2 boterhammen (tonijn 70gr), 250gr kwark, 330ml melk
3 boterhammen (kipfilet,pindakaas), 1 banaan,500ml water, 1 wortel:yarly:
tot nu toe..

Rijst met tonijn gaat makkelijk, maar tonijn op brood is echt DROOOOOOG:D

• #1.745
Rug-Triceps

DL
12x50KG
10x90KG
8x130KG (pffoe)
10x110KG
10x90KG

T-Bar Row
20x40KG
15x60KG
8x90KG (tevreden)
15x70KG
12x80KG

Chin-Ups
9xBW
3xBW+10KG (weak)
7xBW
8xBW

French-Press
15xbar
12x15KG
8x40KG PR (2 assist)
10x30KG
11x25KG

Dips
15xBW
11xBW+20KG
12xBW+10KG
15xBW

Extra

Standing Calve Raises (smith)
25x50KG
25x90KG
25x110KG
25x90KG

Toe-Press (plate loaded)
30x80KG
30x120KG
30x120KG
30x80KG

heb na de 3e en 4e set wat presses gedaan, om me knie weer te laten wennen.
1 wide stance 15x80KG en 1 25x120kg +5 single leg presses met 80KG

Opmerkingen;
me rug was zo opgepompt na deadliften, ik ging kapot.
zeker 'n hardcore workout!

Goed geknalt Keun! Ziek volume op de deadlift :D
Ook nog mooi de kuitjes aangepakt, doe je goed ;)

Damn man je wordt sterk :D. Fysiek ziet er ook netjes uit!!

Keep it up :D

• #1.748
Goed geknalt Keun! Ziek volume op de deadlift :D
Ook nog mooi de kuitjes aangepakt, doe je goed ;)
het was geen makkie die reps eruit te halen, wel vind ik me dl redelijk zwak, heb ook al 3weken geen dl meer gedaan(rackpulls instead).
Ik was echt op naar me dl sessie, was van plan yates rows te doen, maar dat hield me rug niet had ik het gevoel. Kuiten was n must!:D

• #1.749
Damn man je wordt sterk :D. Fysiek ziet er ook netjes uit!!

Keep it up :D
wat was ik afgelopen maanden dan? Hehe nee, bepaalde gewichten gaan me nu inderdaad beter af/haal me reps makkelijker waardoor me uitvoering (nog) beter is.
Thanks man! Zelf vind ik me een stuk buffer uitzien, en me borst is ook voller nu. Was je trouwens al eerder in me log geweest, volgens mij wel.

wat was ik afgelopen maanden dan? Hehe nee, bepaalde gewichten gaan me nu inderdaad beter af/haal me reps makkelijker waardoor me uitvoering (nog) beter is.
Thanks man! Zelf vind ik me een stuk buffer uitzien, en me borst is ook voller nu. Was je trouwens al eerder in me log geweest, volgens mij wel.

Ja heb je al een tijdje gevolgt :). Maar had ff een pauze genomen. Nu volg ik al de juniors weer haha :D. Is gewoon leuk om te kijken hoe anderen die het ook serieus pakken het ervan af brengen :cool:

• #1.751
voeding gaat lekker zo op me stage, heb wel minder vrije tijd over voor mezelf.
ik ben namenlijk nog gewent tegen 3uur te gaan sporten en daarna in de avond na me vriendin. nu kom ik thuis van werk ga ik of sporten (4x in de week) en dan kan ik daarna al weer bijna gaan slapen.

maar goed, ik kijk best tegen carnaval op, ik ben hellemaal niet iemand die ervan houdt, ga het toch vieren, verplichtigingen als je 'n vriendin hebt.
liefste zou ik gewoon willen trainen en niks doen, maar ja ik wil best nog eens 'n drankje nuttigen, maar daar heb ik ook weer mijn twijfels over, ik ben nu net lekker bezig..

ik zal nu komende 2-3 maanden ook minder logs volgen ivm me werk, ik ga namenlijk geen pauze's nemen, zodat ik iets eerder thuis ben, ik eet toch 3 a 4 keer tijdens het werken, dat is pauze genoeg imo.

Ja heb je al een tijdje gevolgt :). Maar had ff een pauze genomen. Nu volg ik al de juniors weer haha :D. Is gewoon leuk om te kijken hoe anderen die het ook serieus pakken het ervan af brengen :cool:
je naam kwam me ook al bekend voor, ben ook al eerder in jou log geweest. volg zelf namenlijk ook aardig wat leeftijd genoten en dergelijke.

Laatst bewerkt:
je naam kwam me ook al bekend voor, ben ook al eerder in jou log geweest. volg zelf namenlijk ook aardig wat leeftijd genoten en dergelijke.

leeftijd genoten volgen ftw... waar tenminste wel serieus word getraind en zo attentionwhore zijn.:D

• #1.753
was niet voor jou bedoeld :rolleyes:

Kijk aan Keun! Ondanks je in jou ogen weake chinn een beestige training neergezet!:fire:

Ik blijf me verbazen over dat mensen zoveel reps willen maken op een DL :p

Lekker trouwens, die PR op je French Press

:thumbs:

Goed geknald gisteren baasje!

• #1.758
sorry cutie!
Kijk aan Keun! Ondanks je in jou ogen weake chinn een beestige training neergezet!:fire:
haha ik voelde me ook echt een beest gister, hellemaal bezweet wat ik zelden heb, of ja niet zo erg, hellemaal kapot, en gewoon door gaan.

ook leuk gister, een klasgenootje van me (mooie meid) ze wist dat ik aan bb'en doe/deed, maar had me nog niet echt zien trainen, of ja in me vest dan.
gister was ik dus in me tanktop, en zij BOH ik wist niet dat je zo gespierd was, echt een goeie borst ook, hihi! vandaag in de bus weer, ze heeft ook een broertje (vriend van me traint ook bij mij, gister ook daar) en hun heletijd zo bezig. dat iedereen me aan keek als ik een oefening deed, en dat altijd veel mensen dingen aan mij komen vragen, alsof ik een instructeur ben.

wel leuk om te horen:D
Ik blijf me verbazen over dat mensen zoveel reps willen maken op een DL :p

Lekker trouwens, die PR op je French Press

:thumbs:
val toch reuze mee imo, 8-10 reps

inderdaad werd tijd dat ik hiermee omhoog ging, misschien dat ik vorige x toch 35kg had, ik dacht 35kg maar uiteindelijk 30kg genoteerd hier, twijfelachtig dus.

*ik blijf even online, ben nu toch op de computer bezig

---------- Toegevoegd om 13:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:28 ----------

Goed geknald gisteren baasje!
:thumbup:ik doe me ding

Nice training Koenski. Netjes die DL's van je, rooie boei zeker? wahaha

Niet te veel billen likken he jongens, niet elke training is een onbeschofte brutal hardcore workout.

Terug
Naar boven