MuscleMeat

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Ik doe ook altijd met deadstops, buiten de opwarmingsetjes, maar 'k denk dat het beide wel zijn voordelen heeft.
Met touch & go hou je bijna constante spanning en is de negatieve beweging gecontroleerder dan met deadstop (bij mij dan toch)...
inderdaad, zelfde met rackpulls beide varianten laten mijn rug branden, bij de zware sets met stop, lichtere touch&go. Kwart over 1/kwart voor 1 klaar met werk. Vandaag schouder traps en buik. Wat een spierpijn heb ik, als dat maar goed komt.

• #1.782
pre workout meal;
2 slokken punica, 2 scheppen NOS-E (bijna leeg:sad:)
6 boterhammen (kipfilet,80gr tonijn,3 hele eieren)

• #1.784
pittige pre wo man!!!! hoelaat van tevoren?
toen ik het had geplaatst had ik het net op, ik ga me nu eens klaarmaken.
heb echt een fikse spierpijn, in me boven/onder rug, kuiten, onderarmen en triceps een beetje en ow ja quads/hams van deadliften. hopelijk lijd me training er niet onder, en damn ik moet door de sneeuw fietsen:mad:

• #1.785
...
besloten om niet te gaan, ik haal het morgen wel in, ik wou net me spullen pakken.
maar ik voel aan me rug/achter schouderkoppen dat er niet veel in had gezeten in me schouders. vorige week het zelfde liedje???

Laatst bewerkt:
nja morgen beter!

• #1.787
Schouders en Traps net gedaan, niet veel soeps

MP (zittend) zwaarste set 6x65KG vervolgens lager in gewicht en meer reps gedaan zoals altijd (bij alle oefeningen)
Upright row zwaarste set 8x45KG
Front Raise 8x18KG
Shrugs 4 sets van 15 reps 50kg 90kg 130kg 110kg
Machine shrugs 2 sets van 15reps 100kg 120kg
een setje sitting side raises strict 14x12kg, sluitings tijd.

geen training zoals ik gewent ben, ik had geen kracht en had was benauwd als een malle daar.

jammer man van die training - maar als ik dat zo lees van gisteren, hoe zit het dan met je herstel. als je schouders en traps wilt gaan trainen, maar spierpijn hebt in je gehele rug, kuiten, onderarmen, triceps, quads en hams - oftewel alles behalve borst en schouders - dat klinkt als: of slecht herstel of slechte indeling

• #1.789
jammer man van die training - maar als ik dat zo lees van gisteren, hoe zit het dan met je herstel. als je schouders en traps wilt gaan trainen, maar spierpijn hebt in je gehele rug, kuiten, onderarmen, triceps, quads en hams - oftewel alles behalve borst en schouders - dat klinkt als: of slecht herstel of slechte indeling
al die spiergroepen waar ik spierpijn had, had ik de training daarvoor gedaan, dat was woensdag. rug-triceps + extra kuitwerk, onderarmen had ik spierpijn in van me grip bij deadliften.
ik was ook aardig diep gegaan icm failure/niet failure, ik ging echt tot het uiterst en was eigenlijk echt een ''uber workout'', momenteel alleen nog een beetje spierpijn in me boven rug en licht in me kuiten.

ik ben nu ook al licht bezig met een verhoging van me kcal's voornamenlijk eiwit inname, zodra ik me 1e vergoeding krijg wil ik nog wat gaan verhogen ivm herstel, voornamenlijk 25 a 30gr EAS na me workout.

als dit volgende keer weer zo is dan zou ik de indeling herzien :)

• #1.791
als dit volgende keer weer zo is dan zou ik de indeling herzien :)
ik ga eerst eens wat met me eiwit inname experimenteren, voornamenlijk van supps dan.

net een maaltijd voor 2 a 3 dagen gemaakt.
800gr zv-rijst
260gr tonijn
zo'n 350 a 400gr pangafilet (in stukjes)
2 hele uien
1 halve paprika
en wat prei

BAM!

je bent niet vies van groentes he???

Draai er wat olijfolie door gast !

• #1.796
heb net eens in de ketel gekeken, als je dit op krijgt krijg je 10 pleuro van mij!

zeker niet:D

heb ik niet in huis:rolleyes:
*hoeveel mg zou je dan erbij moeten gieten laten we zeggen bij 200 a 400gr rijst (ongewogen)

aangezien het voor 3 dagen is, een 30 ml ofzo. is 30 gr vet over 3 dagen... dus dat is nog altijd weinig zelfs. Jij moet weten hoe je zit met je kcals.

• #1.798
aangezien het voor 3 dagen is, een 30 ml ofzo. is 30 gr vet over 3 dagen... dus dat is nog altijd weinig zelfs. Jij moet weten hoe je zit met je kcals.
heb nog nooit olijf olie aangeschaft, wou wel binnekort lijnzaad halen.
maar nu met carnaval zijn de winkels dicht. pak me wel 80-100gr noten vanavond nog nadat ik terug ben van uitgaan (waar ik totaal geen zin in heb:o)

heb nog nooit olijf olie aangeschaft, wou wel binnekort lijnzaad halen.
maar nu met carnaval zijn de winkels dicht. pak me wel 80-100gr noten vanavond nog nadat ik terug ben van uitgaan (waar ik totaal geen zin in heb:o)

Waarom lijnzaad?

Terug
Naar boven