- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Waarom dan geen olijfolie?
Ik bedoel dus, waarom specifiek lijnzaad.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat jeffa zegt dus..
(zelf weet ik niet echt veel over bepaalde soorten olie)
Ga je nog wat doen vanavond Koen?
Wel balen dat je training niet 100% ging..
ik was net nog aan het gamen, met een vriend van me.Ga je nog wat doen vanavond Koen?
Wel balen dat je training niet 100% ging..
gaat overigens niet zo goed..
inderdaad, gewoon een toevoeging aan me voeding.oke geen specifieke reden dus?
Dacht me namelijk iets bij te staan dat lijnzaadolie minder goed was dan gedacht.
Lezen is lastig he.
Wahaha eindbaas!ik was net nog aan het gamen, met een vriend van me.
zometeen komt me vriendin, ga nog steeds gamen, ze wou eerder komen en ja ik wil toch even gamengaat overigens niet zo goed..
daarna gaan we met een groep de stad in, ik ga een beetje verkleed;
rooie broek, wit t-shirt, bretails om, nerd bril
inderdaad, gewoon een toevoeging aan me voeding.
je hebt het wel tegen iemand met een k/d van 2,70!

hehe had uiteindelijk geen tijd om te gamen, me vriendin heeft wel even rondgerend in scrapyardWahaha eindbaas!
Hoezo gaat het niet zo goed? (hoef je trouwens niet hier neer te zetten hoor).
je stylo klinkt beetje ala chris brown
eddine, ik had niet gelezen maar ik had koen even gesproken daarnet, dus had zonder wat te lezen gepost, vandaar![]()

tuurlijk niet, broekloos is de nieuwe hype, chocomelk is zo 2009, true story.GEEN BROEK!?!
hahah
ooh op die manier, nja ik heb al 2 dagen niet gegamed of zo, wat best veel is voor mij doen.
Weet niet of ik vanavond nog ga, ben nu nog bezig met opzet van een werkstuk en hele andere dingen aan mn hoofd, die jij wel weet![]()
hoe zielig het ook is, ben ik met de bus na huis gegaan en heb me zo'n rood/geel/groene trui aan gedaan die iedereen met carnaval wel eens heeft gezien + giletje erover gedaan omdat het gewoon lelijk stond, ik had die trui in me ecto dagen, toen zat die gewoon normaal, die zat die hellemaal misvormt voornamenlijk door me schouders
nu pak ik netjes zoals het hoort me kwark evt. wat noten nog en dan gaan we slapen, morgen avond gaan we weer stappen maar dan in een ander dorpje
kan ik je morgen middag online verwachten? kunnen we even duo shooten.tuurlijk niet, broekloos is de nieuwe hype, chocomelk is zo 2009, true story.
net terug van het stappen, het begon k*t, ik ging dus na die disco of wat het ook is, lieten ze me niet binnen ik was schijnbaar niet genoeg verkleedhoe zielig het ook is, ben ik met de bus na huis gegaan en heb me zo'n rood/geel/groene trui aan gedaan die iedereen met carnaval wel eens heeft gezien + giletje erover gedaan omdat het gewoon lelijk stond, ik had die trui in me ecto dagen, toen zat die gewoon normaal, die zat die hellemaal misvormt voornamenlijk door me schouders
van te voren 100gr noten na binnen gewerkt +250 ml melk, rest van de avond 1 red bull gehad en paar slokken sinas, als afsluiter een halve pizza magharita, dit is sinds bijna 3 maanden, dat ik weer gejunkt hebnu pak ik netjes zoals het hoort me kwark evt. wat noten nog en dan gaan we slapen, morgen avond gaan we weer stappen maar dan in een ander dorpje
ik vermoed een anabole avond wederom.
haha how cute stef!kan ik je morgen middag online verwachten? kunnen we even duo shooten.

enne ik kom denk ik vanavond pas online, ik ga proberen vanmiddag te leren.. Misschien als ik vanmiddag tevreden ben met wat ik al heb gedaan komt ik rond een uurtje of half 5/5 uur.. gaan we ff kijken wie beter is met intervention 

njah het zag er niet zo mooi uit als wat ik voorheen aan had, stelletje trieste figuren daar.Zo he wat een gierige bende daaro! Wel mazzel dat je nog 'ff naar huis' kon
Maarre het is wel erg main, ze zit de ganze dag in me hoofd wordt er niet goed vanenne ik kom denk ik vanavond pas online, ik ga proberen vanmiddag te leren.. Misschien als ik vanmiddag tevreden ben met wat ik al heb gedaan komt ik rond een uurtje of half 5/5 uur.. gaan we ff kijken wie beter is met intervention
trouwens paar dagen terug het ultieme compliment gekregen! Dat ik cheatte met de intervention![]()
( ze wou graag vis dus )haha, we hebben besloten thuis te eten omdat ik nog een grote ketel rijst heb die op moet, 2 a 3 borden ga ik zometeen na binnen werkenDat komt mooi uit dan eh, valentijn shizzle, en er nog op groeien ook door de viswat een mooi leven heb je ook eh...
Ondertussen neuk ik me hier een slag in de ronte... heerlijk zo'n club![]()

een brabants accent? of heb de gij ook in limburg gewoontWeet je meteen welk accent ik heb
(jammer dat ik niet meer in Brabant woon...)

Ex-brabo ja, geen Limburg...een brabants accent? of heb de gij ook in limburg gewoont
wat was er maar weer vroeg bij vandaag, geen vrij?

ik ben thuis gebleven, we wouden nog gaan gister maar de mensen waar we mee zouden gaan had opeens afgezegt
dus ja ik en me vriendin dus denken wat we precies doen etc. en had was toen al te laat om uberhaubt nog ergens heen te gaan, want de taxi vannuit daar is zowiezo duur met z'n tweeën.
njah blijf je wel anabool bezigEx-brabo ja, geen Limburg...
Kan op dit moment geen vrij nemen, dus heb (bewust) niets aan carnaval gedaan afgelopen weekend - anders wordt het ziekmelden (ken mezelf) en dat kan ik ook niet maken...
Ik heb vlak bij Maaskantje gewoond![]()

Anabool zeker!njah blijf je wel anabool bezig
maaskantje dus vandaar dat je een koekwous bent hehe (maaskantje is nu opeens op de kaart gezet)