Fitness Seller

Log KEUN

wel heb ik redelijk goed gegeten gister ondanks dat ik half 3 wakker was;
70gr brinta 250ml melk
3 borden zv-rijst (tonijn/pangafilet/uien/prei/paprika) eigenlijk moet ik gewoon een naam aan die maaltijd geven ik eet die zovaak:p
250gr kwark, 350ml melk, 50 gr whey
zo'n 120+gr noten, 250ml melk wederom wat noten + melk (50gr 150ml)
250gr kwark 60gr tonijn
wat dacht je van 3 borden met "keun"? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
WAt zijn de voedingswaarden/ingredienten van 3 borden "Keun"???

• #1.824
WAt zijn de voedingswaarden/ingredienten van 3 borden "Keun"???
speciaal voor jou zal ik gaan even kijken wat de totale voedings waarden zijn van de totale ketel (800gram in dit geval:roflol:)

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:59 ----------

800 gram zv-rijst; 32gr ew, 192gr kh, 10,4 v
260 gr tonijn; 54,1 gr ew, kh 0, vet 1,2gr ongv.
360gr pangafilet; 45gr ew, 0 kh, 10gr vet ongv.
+2 hele uien
+ halve paprika
+3/4 prei

maak is een foto van dat Keun gerecht...je zegt dat je het vaak eet - is het ook lekker toevallig? de combi klinkt niet echt denderend. maar als je talent hebt voor bb meals, krijgt Mossad concurrentie :P

• #1.826
maak is een foto van dat Keun gerecht...je zegt dat je het vaak eet - is het ook lekker toevallig? de combi klinkt niet echt denderend. maar als je talent hebt voor bb meals, krijgt Mossad concurrentie :P
nu ik toch bezig ben maak ik even een foto van wat er nog in de ketel zit

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:05 ----------

en ow ja ik vind het heerlijk! ik doe er afentoe wel een beetje ''ketjap'' bij de groentes/vis en als je dan die droge rijst aan het eten bent kijk je steeds ernaar uit om zo'n lekker stukje pangafilet met wat ketjap erin op te eten.

etwe3d.jpg

is het niet wat droog?
zonder saus dan he.

ziet er goed anabool uit! je voeding lijkt erg goed :)

• #1.829
is het niet wat droog?
zonder saus dan he.
ik doe in me groentes wat ketjap deze verspreid zich verder over bijna alle rijst + ik laat altijd nog wat water van de tonijn erin zitten zodat het wat natter is.
ziet er goed anabool uit! je voeding lijkt erg goed :)
het kan afentoe wat meer maar dat compenseer ik met kwark/noten/shakes en een goeie avond maaltijd, die kwark+shake waren binnen 30min na die 3 borden trouwens, en als je je afvraagt wat voor borden dat dan zijn, die zijn tot aan de rand gevult in een (diep) spaghetti bord.

ik doe in me groentes wat ketjap deze verspreid zich verder over bijna alle rijst + ik laat altijd nog wat water van de tonijn erin zitten zodat het wat natter is.

het kan afentoe wat meer maar dat compenseer ik met kwark/noten/shakes en een goeie avond maaltijd, die kwark+shake waren binnen 30min na die 3 borden trouwens, en als je je afvraagt wat voor borden dat dan zijn, die zijn tot aan de rand gevult in een (diep) spaghetti bord.

grote maag :) heb ik niet :( ik zal het moeten hebben van veel "kleine' maaltijden :rolleyes:

• #1.831
en ow ja ik doe de groentes altijd even bakken en de pangafilet gaat appart in olie gebakken, naderhand gooi ik 1 a 2 blikken tonijn bij de groentes en daarna gooi ik de groenten/tonijn in de wokpan bij de pangafilet en dan volgt een paar scheutjes ketjap

en ow ja ik doe de groentes altijd even bakken en de pangafilet gaat appart in olie gebakken, naderhand gooi ik 1 a 2 blikken tonijn bij de groentes en daarna gooi ik de groenten/tonijn in de wokpan bij de pangafilet en dan volgt een paar scheutjes ketjap

is een carriere als topkok niks voor jou???

of begin een ochtend show, koken met Keun voor een anabole maaltijd :)

• #1.833
is een carriere als topkok niks voor jou???

of begin een ochtend show, koken met Keun voor een anabole maaltijd :)
haha als pro bb'er niet lukt ga ik maar kantoor pikkie worden en anders alsnog kok:cool:

ik heb dit een aantal dagen geleden gemaakt vandaar 800gr zv-rijst

haha als pro bb'er niet lukt ga ik maar kantoor pikkie worden en anders alsnog kok:cool:

ik heb dit een aantal dagen geleden gemaakt vandaar 800gr zv-rijst

eergister heb ik 400 gr zv rijst gekocht, (dadelijk ff kip en panga kopen, kip is in de aanbieding :D) dus ik ga nu koken voor 3-4 dagen :)

• #1.835
pre work out meal net gegeten; 4 boterhammen, kipfilet, 3 hele eieren +3 plakjes spek gebakken.

ik ben benieuwd welke sportschool open is in mijn omgeving, ik ga ze dus allemaal langs:roflol:

• #1.837
omdat..de sportschool waar ik train dicht is met carnaval:o je kunt in principe in ''elke'' gym toch een gratis dag mee doen toch

Oh dat is vervelend, ja ik neem aan dat dat wel in elke gym kan. Behalve bij die van ons want dan krijg je eerst een intake gesprek met allemaal formulieren om je een abbo aan te smeren.

hier is het ook: betalen, zodra je abbo neemt krijg je het terug;)

wtf. ik ga eerst kijken/ proef trainen om de sfeer en het aanbod te bekijken en dan pas betaal ik :P

Terug
Naar boven