AndroidHealthClinic

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.843
...alle sportscholen in mijn omgeving waren gesloten!
ben er bij 4 langs geweest, wat een onzin is carnaval ook

...alle sportscholen in mijn omgeving waren gesloten!
ben er bij 4 langs geweest, wat een onzin is carnaval ook

:eek: In welke provincie woon je? Ik hoop dat het hier niet ook zo is, ik wist niet eens dat het carnaval was. Geen zin om dat pokke end voor niks naar de sportschool te gaan.

• #1.845
:eek: In welke provincie woon je? Ik hoop dat het hier niet ook zo is, ik wist niet eens dat het carnaval was. Geen zin om dat pokke end voor niks naar de sportschool te gaan.
limburg, en me vriendin zei me dat carnaval echt iets limburgs is en dat het dus niet in elke provincie is, ik wist dat echt niet:roflol:
ik dacht heel nederland viert dat

ik poep op de chocomelk hype!

juist! **** that!

Ik zweer het, jij zal zweren bij Ultra Fine Oats, ik had hetzelfde probleem (buiten het feit dat ik last van me maag kreeg van brinta), altijd te laat en daardoor vaak me ontbijt k*t had.
Je bent binnen 1 minuut klaar met die shake maken + shaken, 10 seconde drinken en hoppa je hebt meer kcal binnen dan je met brinta krijgt.

True, maar ja ik bedoel ook dingen als whey na de training terwijl uit onderzoeken komen dat het amper toegevoegde waarde heeft.

die Ultra Fine Oats is wel een uitvinding ja, makkelijke manier om schone kcal's te uppen.

Whey rondom de training amper toegevoegde waarde :orly:

• Like
Waarderingen: KEUN
k*t carnaval! Dat kunnen ze toch niet maken om daarvoor de gym dicht te gooien:mad:

• #1.853
Zo over 30 a 45min ga ik eens naar de gym, sinds 3-4 dagen ik weet het niet, het leek een eeuwigheid.

1200 wakker;50ml punica 2 scheppen NOS-E 250ml melk, 1 banaan, 80gr brinta
1410 pre/w 2 boterhammen 65gr tonijn +200ml water 20gr Dextro, 10 gr EAS
post; 400ml water, 40gr Dextro, 25gr EAS
...

juist! **** that!

die Ultra Fine Oats is wel een uitvinding ja, makkelijke manier om schone kcal's te uppen.

Whey rondom de training amper toegevoegde waarde :orly:
ik moet daarbij wel vermelden dat ik nu op me stage regelmatig een warme chocomelk drink:rolleyes:

misschien toch eens aanschaffen, hoe verschillen de verhoudingen tussen fine oats/brinta
k*t carnaval! Dat kunnen ze toch niet maken om daarvoor de gym dicht te gooien:mad:
inderdaad, maar ja gelukkig compenseert me harde L me zachte G:cool:

Laatst bewerkt:
Basic bulk oats (van XXL):
Energie 395 kcal
Eiwit 13,8 gram
Koolhydraten 67,9 gram
Vet 7,15 gram

Brinta:
Energie 326 kcal
Eiwit 11 gram
Koolhydraten 65 gram
Vet 2,1 gram

Droge havermout:
Energie 366 kcal
Eiwit 13,1 gram
Koolhydraten 62 gram
Vet 7 gram

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Veel plezier in de gym - make us proud!

Laatst bewerkt:
gym dicht is een b*ch

Wat vind ik je voeding bagger man !

• #1.857
Borst-Biceps

BP
15x30KG
12x50KG
8x80KG easy
10x75KG (VPR *tijdens dit schema*)
12x65KG

Incline DB-Press
9x26KG
10x24KG
13x22KG

Incline-Flyes
10x8KG
9x18KG
10x16KG
12x14KG

BB-Curl
21xBB
10x30KG
10x40KG
8x40KG
10x35KG

Hammer-Curl
10x20KG
9x18KG
12x14KG

Concentration-Curl
10x16KG PR
10x14KG
12x12KG (met negatieve hh)

Extra;

Toepress
30x80KG
30x120KG
30x150KG PR pfffoe
30x120KG

Sitting-Calve raise machine
aantal setjes tot failure;
1 legged, 2 legged, 1 legged etc. pfoe (gezien bij Roelly W:cool:)

Opmerkingen;
Super training! die 3 dagen rust heeft me goed gedaan

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Basic bulk oats (van XXL):
Energie 395 kcal
Eiwit 13,8 gram
Koolhydraten 67,9 gram
Vet 7,15 gram

Brinta:
Energie 326 kcal
Eiwit 11 gram
Koolhydraten 65 gram
Vet 2,1 gram

Droge havermout:
Energie 366 kcal
Eiwit 13,1 gram
Koolhydraten 62 gram
Vet 7 gram

---------- Toegevoegd om 14:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:20 ----------

Veel plezier in de gym - make us proud!
thanks babe! maw. aanschaffen die handel, en oats in vergelijking met rice&protein?
true story
Wat vind ik je voeding bagger man !
verklaar je nadar? me voeding afgelopen dagen is namenlijk super geweest dus ik weet niet waar je dit uit haalt.

*was wel vergeten neer te zetten bij me ontbijt 80gr brinta, ''tuurlijk neem ik geen melk alleen als ontbijt''

Laatst bewerkt:
Je moet wat vroeger leren opstaan, keuntje !:D dan kan je meer tijd maken om wat anders als boterhammetjes en melk te nuttigen:D. Mooie bench. Wat is eigenlijk je 1 rm op bench?

Oats kan je niet echt vergelijken met rice&protein, oats zijn iets duurder dan brinta en is puur voor de carbs, gewoon havermout dus maar dan gemalen.

Vind dat je het niet eens een supplement kan noemen.

nice training keun.
3 pr's is altijd mooi!

@hervee
keun zijn bench is volgens mij 120+ 1rm?

Terug
Naar boven