Hervee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 231
nice training keun.
3 pr's is altijd mooi!
@hervee
keun zijn bench is volgens mij 120+ 1rm?
Dat is mooi, dan zou zijn volume op 75 toch hoger moeten liggen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nice training keun.
3 pr's is altijd mooi!
@hervee
afgelopen 4 dagen heb ik alleen rijst met vis gegeten, had gister nog 200gr gemaakt, maar dat hadden me ouders weg gegooitJe moet wat vroeger leren opstaan, keuntje !dan kan je meer tijd maken om wat anders als boterhammetjes en melk te nuttigen
. Mooie bench. Wat is eigenlijk je 1 rm op bench?

was me laatste vrije avond, morgen begint me stage weer.moet je dat gewoon eten zoals brinta? melk warmen, oats erin klaar?Oats kan je niet echt vergelijken met rice&protein, oats zijn iets duurder dan brinta en is puur voor de carbs, gewoon havermout dus maar dan gemalen.
Vind dat je het niet eens een supplement kan noemen.
moet je dat gewoon eten zoals brinta? melk warmen, oats erin klaar?
ach zo, en is het een beetje weg te krijgen?Nee man, je doet gewoon 100+ gram in een shakebeker, melk erbij en misschien whey voor de smaak en voor eiwit, schudden en drinken. Wordt niet hard!
Thanks mannen, de gewichten gingen me makkelijk af vandaag, alhoewel die 2e bp set toch zwaar blijft zoals de vorige x dat ik hem failde op de 10e rep.
vorige week op me french press een pr en vandaag(gister) ditnice training keun.
3 pr's is altijd mooi!
@hervee
ben zelf ook wel benieuwd wat me 1rm momenteel is, maar dat ga ik tegen april uitteste ik ben zwaar benchen nu niet meer gewent (1 tot 5 reps). + ik wil in 3/5 weken de gewichten verhogen 1e set 85 2e set +-75, ik was eigenlijk van plan/schema door te zetten tot dat ik 6-8 keer 90kg kan drukken als 1e (en zwaarste) werkset.ik doe meestal 8-10-12 reps en ik vind het soms vrij lastig om soms 2reps meer te doen als de vorige set, en 80-75kg is niet veel lichter als de 80 als 2e.Dat is mooi, dan zou zijn volume op 75 toch hoger moeten liggen?
thanks 4 de tip! Ik heb aardbei-banaanIk vind het 's ochtends met mijn cappuccino whey delicious erdoor echt zalig![]()
Tijdje terug daar al 2,5kg van gesnoept, goede shit.

beter pak je 2 a 3 kwarkjes, brinta/havermout/bulk oats ipv rice&protein dan, scheelt de beurs ook weerRice en protein is alleen zo ****ing duur! Wel goed om je E en K te uppen!![]()
hmm ja misschien een goeie tip voor de volgende x, met rackpulls heb ik daar niet zo extreem last van dan kan ik gewoon nog fatsoenlijk Yate Rows of T-bar rows doen bijv. na deadliften lukt me dit gewoon niet meer (goed)Mooie training, en dat je van deadliften brak word herken ik.. daarom doe ik die ook na mijn bovenrug oefeningen pas![]()

hmm ja misschien een goeie tip voor de volgende x, met rackpulls heb ik daar niet zo extreem last van dan kan ik gewoon nog fatsoenlijk Yate Rows of T-bar rows doen bijv. na deadliften lukt me dit gewoon niet meer (goed)![]()

ik merk dat laatste weken me herstel redelijk traag verloopt, desondanks ik zorg dat ik genoeg eiwitten en dergelijke binnen krijg voor me herstel.