XXL Nutrition

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.862
Je moet wat vroeger leren opstaan, keuntje !:D dan kan je meer tijd maken om wat anders als boterhammetjes en melk te nuttigen:D. Mooie bench. Wat is eigenlijk je 1 rm op bench?
afgelopen 4 dagen heb ik alleen rijst met vis gegeten, had gister nog 200gr gemaakt, maar dat hadden me ouders weg gegooit:o
ik had namenlijk 2 ketels, een was niet meer goed en die ene had ik pas gemaakt.
maar klopt, opstaan is altijd een probleem bij mij geweest van jongs af aan al, + ik had tot half 4 - 4uur gegamed afgelopen nacht:p was me laatste vrije avond, morgen begint me stage weer.

me 1rm zou ik op dit moment niet weten, ik heb afgelopen zomer eens 2x110kg gebenched, maar nu ben ik weer een kleine 10kg zwaarder + ik max nooit meer ivm me schema.
ik hoop dat ik gewoon nog op 100-110kg zit.
Oats kan je niet echt vergelijken met rice&protein, oats zijn iets duurder dan brinta en is puur voor de carbs, gewoon havermout dus maar dan gemalen.

Vind dat je het niet eens een supplement kan noemen.
moet je dat gewoon eten zoals brinta? melk warmen, oats erin klaar?

moet je dat gewoon eten zoals brinta? melk warmen, oats erin klaar?

Nee man, je doet gewoon 100+ gram in een shakebeker, melk erbij en misschien whey voor de smaak en voor eiwit, schudden en drinken. Wordt niet hard!

Zeer nette training Koen! Erg sterk.

• #1.867
Nee man, je doet gewoon 100+ gram in een shakebeker, melk erbij en misschien whey voor de smaak en voor eiwit, schudden en drinken. Wordt niet hard!
ach zo, en is het een beetje weg te krijgen?

Zeer nette training Koen! Erg sterk.

Thanks mannen, de gewichten gingen me makkelijk af vandaag, alhoewel die 2e bp set toch zwaar blijft zoals de vorige x dat ik hem failde op de 10e rep.

Ik vind het 's ochtends met mijn cappuccino whey delicious erdoor echt zalig :D

• #1.869
nice training keun.
3 pr's is altijd mooi!

@hervee
keun zijn bench is volgens mij 120+ 1rm?
vorige week op me french press een pr en vandaag(gister) dit:D ben zelf ook wel benieuwd wat me 1rm momenteel is, maar dat ga ik tegen april uitteste ik ben zwaar benchen nu niet meer gewent (1 tot 5 reps). + ik wil in 3/5 weken de gewichten verhogen 1e set 85 2e set +-75, ik was eigenlijk van plan/schema door te zetten tot dat ik 6-8 keer 90kg kan drukken als 1e (en zwaarste) werkset.
Dat is mooi, dan zou zijn volume op 75 toch hoger moeten liggen?
ik doe meestal 8-10-12 reps en ik vind het soms vrij lastig om soms 2reps meer te doen als de vorige set, en 80-75kg is niet veel lichter als de 80 als 2e.
Ik vind het 's ochtends met mijn cappuccino whey delicious erdoor echt zalig :D
thanks 4 de tip! Ik heb aardbei-banaan

We gaan vrij gelijk op dan, heb 3 potten van 2,5kg leeg (perzik-mango, aardbei-banaan, vanille) één 1kg pot (banaan), nu bijna 2,5kg cappuccino op en heb nog een halve pot bosvruchten :D

Rice en protein is alleen zo ****ing duur! Wel goed om je E en K te uppen!:D

• #1.874
  • #1.875
Herinneren jullie je nog dat ik een tijdje geleden op rug dag me trainingsbroek was vergeten en dus in me jeans had gedeadlift? nou..vandaag was het weer zo ver.

Rug-Triceps

DL
15x50KG
12x90KG
8x130KG
2x160KG PR *tegen mijn schema in, maar ik had zin om te maxen omdat het kan
15x90KG

Close-Grip Pull Down (cable)
15x45KG squezeee
12x65KG
5x90KG iets te hoog gegrepen
8x75KG
12x65KG squezeeee reallt tight

Chin-Ups
1xBW wut?
5xBW huh
8xBW -15kg contra gewicht
7xBW -15kg contra
8xBW -15kg contra

CGBP
12x50KG
10x70KG
6x90KG (1 lichte spot)
10x60KG
12x50KG

Dips
15xBW
10xBW+20KG
11xBW+10KG
18xBW

en nog wat push down palm up/palm down in ss, gewicht steeds 5kg verlagen vanaf 35kg

Opmerkingen;
na deadliften ben ik altijd zo brak! en verloopt de rest van de rug oefeningen ook minder soepel, nog steeds goed.
wat een uber pomp had ik in me triceps ik had geen kracht meer in me armen.

BAM! lekker eindelijk heb ik de 160KG getrokken waar ik vorig jaar nov. mee zat te struggelen, kreeg ik nu de 1e rep easy omhoog 2e wat minder.

Mooie PR, wuss !

Mooie training, en dat je van deadliften brak word herken ik.. daarom doe ik die ook na mijn bovenrug oefeningen pas :thumbs:

• Like
Waarderingen: KEUN
  • #1.878
Mooie training, en dat je van deadliften brak word herken ik.. daarom doe ik die ook na mijn bovenrug oefeningen pas :thumbs:
hmm ja misschien een goeie tip voor de volgende x, met rackpulls heb ik daar niet zo extreem last van dan kan ik gewoon nog fatsoenlijk Yate Rows of T-bar rows doen bijv. na deadliften lukt me dit gewoon niet meer (goed):p

hmm ja misschien een goeie tip voor de volgende x, met rackpulls heb ik daar niet zo extreem last van dan kan ik gewoon nog fatsoenlijk Yate Rows of T-bar rows doen bijv. na deadliften lukt me dit gewoon niet meer (goed):p

Ik merk het vooral in mijn lats dat die na het deadliften toch iets 'leeg' zijn. Als ik dan daarna pas lats ga trainen gaat het gewoon ten koste van de kwaliteit :o

• #1.880
afgelopen weekend rust genomen, en nog steeds spierpijn van me training van afgelopen vrijdag??? ik merk dat laatste weken me herstel redelijk traag verloopt, desondanks ik zorg dat ik genoeg eiwitten en dergelijke binnen krijg voor me herstel.
onderug/lats

laatste week zit ik trouwens op 2 bakken kwark p.dag.
voeding van gister

11.30 1e maaltijd;
250ml melk, 1 banaan, +-75gr brinta
300ml melk, 40gr whey
6 boterhammen (kipfilet,pindakaas) 250gr kwark
200gr zv-rijst. +- 300gr kipfilet
250gr kwark +-100gr yoghurt
100gr+ noten, 250gr kwark

zodra ik me 1e loon heb wil ik nog een en ander opschroeven

vandaag staat borst-biceps op het progamma, ik hoop in ieder geval dat me spierpijn nog wat wegtrekt voor 6-7uur ongeveer, anders word het benen.
als het benen word wil ik sumo-squats proberen (van roelly.w )

Terug
Naar boven