Fitness Seller

Log KEUN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Jawel Dwarf, van de zomer willen we aftercut pics in een mini rokje :heart:
en we willen wel aders op je traps zien etc.:fire:
ZOMER!!

ik denk trouwens dat je sumo deadlifts bedoelt Keun...of niet?

qua acne...sinds ik geen melk meer drink heb ik er bijna geen last meer van :) kwark moet gewoon gevreten worden en pindakaas ook hehe

wanneer was je laatste deload Keun?
hmm nee Oma had duidelijk ergens geplaatst dat het een sumo squat was, rechte rug en door je benen zakken en met je benen weer omhoog komen, sumo dl is volgens mij toch anders.

inderdaad, dat is een must:D

deload..nog nooit eigenlijk, heb wel heel afentoe 2 a 4 rustdagen, meestal door feestdagen of dat me sportschool dicht is of zo.
met carnaval had ik 3 dagen rust dus, en nu dit weekend twee dagen rust genomen, meestal train ik om de dag en ja sinds ik last heb van me knie heb ik ook een aantal weken geen been training gedaan (meer rust gehad), heb ze wel afentoe even licht aangepakt.
nu wil ik weer langzaam beginnen met 200+ presses
Als ik een vrouw was op dbb zou ik het nooit van me leven openbaar zetten :p
Maar ik ben dat niet, gelukkig :D
je ''had'' wel man-boobs kan ik me herinneren:p
flauwe grap

• #1.904
yo keun, als jij bijv een vlees/vis+rijst gerecht maakt, hoelang kan je dit dan ong. bewaren?

Wauw las ik net nou dat Dwarf heeft beloofd aftercut pix online te zetten :eek: :D

toen ik nog elke dag chocomelk dronk had ik meer last van acne, sinds ik dat achterwege laat is dat ook allemaal weg getrokken.
drink wel afentoe nog chocomelk maar dan is het op me stage, warme chocomelk, omdat het lekker is:rolleyes:

ik denk als je je chocomelk uit je schema haalt dat de acne een stuk minder word, pindakaas speelt een kleine rol mee.

ik ga weer verder met werken na me boterhammen/banaan/noten, booooring

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

dan gaan de meiden in de mini rokjes:thumbup:
+ de acne droogt uit door de zon, toch?

Droogt niet uit,helaas :(.De huid wordt wel wat 'dikker',waardoorr het minder opvalt.En zonlicht bevat ook vitamine d,wat ontgetwijfeld positief is voor de huid.

• #1.912
Ben benieuwd wanneer gaat je cut beginnen?
Zoveel hoeft er bij jou niet af je staat toch al aardig droog, tot de hoeveel % wil je zakken?
volgend jaar pas, ik bedoelde natuurlijk Dwarve met aders op d'r traps:p
ik (clean) bulk dit jaar door en aan de hand hoe hoog me BF oploopt zie ik wel wat ik volgend jaar van plan ben.

ben trouwens door me pot NOS-Ether heen al, ik zou eigenlijk nu gewoon een pot erachter aan willen knallen..heb voor vandaag nog 2 doseringen ..3 scooops totaal.
yo keun, als jij bijv een vlees/vis+rijst gerecht maakt, hoelang kan je dit dan ong. bewaren?
ligt eraan waar je het bewaart, ik had afgelopen carnaval dus 800gr zv-rijst klaargemaakt, op een vrijdag of zaterdag, en ik had nog een bord bewaard voor dinsdag, dat stonk dus als de t*ring.
(had het gewoon op het aanrecht staan in de ketel)
2-3 dagen zou ik zeggen, maar als het niet meer goed is zal je dat zeker gegarandeerd gaan ruiken.

als je het nu doet invriezen in bakjes is die heel lang goed nog ofcourse.
+ijskast is ook een optie, maar dan moest ik zoveel borden erin doen en daar had ik geen bok in
Wauw las ik net nou dat Dwarf heeft beloofd aftercut pix online te zetten :eek: :D
yes yes! in bikini had ik gehoord
Droogt niet uit,helaas :(.De huid wordt wel wat 'dikker',waardoorr het minder opvalt.En zonlicht bevat ook vitamine d,wat ontgetwijfeld positief is voor de huid.
vit-d was ik inderdaad vergeten, welkom in me log trouwens ballon, niet wegvliegen he:)

Laatst bewerkt:
:roflol:

jaaa dwarf!

Dwarf zet geen foto's openbaar online, en al helemaal niet naakt!
Heb wel een ader over m'n bicep lopen die binnenkort met cutten zichtbaar gaat zijn - is dat ook goed?

En te lang in de zon zorgt weer voor huidkanker, het zal allemaal wel :D
Wat dat betreft ben ik wel blij met me Noord-Afrikaanse roots, zelfs striae zie je amper terwijl ze er wel zijn :)

Dan heb ik toch maar liever wat striae :o.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Dwarf zet geen foto's openbaar online, en al helemaal niet naakt!
Heb wel een ader over m'n bicep lopen die binnenkort met cutten zichtbaar gaat zijn - is dat ook goed?

Lijkt mij verstandig ja.Ik had eens een werkgever die vertelde dat ie op mij had 'Gegoogled' ,maar niks kon vinden :eek:.

Dan heb ik toch maar liever wat striae :o.

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Lijkt mij verstandig ja.Ik had eens een werkgever die vertelde dat ie op mij had 'Gegoogled' ,maar niks kon vinden :eek:.

haha dat doen ze ook ja, googlen op je naam en kijken wat voor persoon je bent.

Als je mijn naam googled dan krijg je alleen maar professioneel verantwoorde dingen ;)

Terug
Naar boven