- Waardering
- 1.339
Nu bekennen zou niet slim zijn...Oh, ik dacht anders dat [Link niet meer beschikbaar] jou algeneme foto album was
Of had ik niet mogen verklappen dat je eigenlijk Angel Teves bent![]()
maare:

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu bekennen zou niet slim zijn...Oh, ik dacht anders dat [Link niet meer beschikbaar] jou algeneme foto album was

en we willen wel aders op je traps zien etc.Jawel Dwarf, van de zomer willen we aftercut pics in een mini rokje![]()

hmm nee Oma had duidelijk ergens geplaatst dat het een sumo squat was, rechte rug en door je benen zakken en met je benen weer omhoog komen, sumo dl is volgens mij toch anders.ZOMER!!
ik denk trouwens dat je sumo deadlifts bedoelt Keun...of niet?
qua acne...sinds ik geen melk meer drink heb ik er bijna geen last meer vankwark moet gewoon gevreten worden en pindakaas ook hehe
wanneer was je laatste deload Keun?

je ''had'' wel man-boobs kan ik me herinnerenAls ik een vrouw was op dbb zou ik het nooit van me leven openbaar zetten
Maar ik ben dat niet, gelukkig![]()

ik had het over mezelfIk denk dat ik een vrouw zonder aders op haar traps aantrekkelijker vind, maar ieder zijn smaak!!!!![]()

Wauw las ik net nou dat Dwarf heeft beloofd aftercut pix online te zetten![]()
![]()
toen ik nog elke dag chocomelk dronk had ik meer last van acne, sinds ik dat achterwege laat is dat ook allemaal weg getrokken.
drink wel afentoe nog chocomelk maar dan is het op me stage, warme chocomelk, omdat het lekker is
ik denk als je je chocomelk uit je schema haalt dat de acne een stuk minder word, pindakaas speelt een kleine rol mee.
ik ga weer verder met werken na me boterhammen/banaan/noten, booooring
---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------
dan gaan de meiden in de mini rokjes
+ de acne droogt uit door de zon, toch?
.De huid wordt wel wat 'dikker',waardoorr het minder opvalt.En zonlicht bevat ook vitamine d,wat ontgetwijfeld positief is voor de huid.Oh, ik dacht anders dat [Link niet meer beschikbaar] jou algeneme foto album was

volgend jaar pas, ik bedoelde natuurlijk Dwarve met aders op d'r trapsBen benieuwd wanneer gaat je cut beginnen?
Zoveel hoeft er bij jou niet af je staat toch al aardig droog, tot de hoeveel % wil je zakken?

ligt eraan waar je het bewaart, ik had afgelopen carnaval dus 800gr zv-rijst klaargemaakt, op een vrijdag of zaterdag, en ik had nog een bord bewaard voor dinsdag, dat stonk dus als de t*ring.yo keun, als jij bijv een vlees/vis+rijst gerecht maakt, hoelang kan je dit dan ong. bewaren?
yes yes! in bikini had ik gehoordWauw las ik net nou dat Dwarf heeft beloofd aftercut pix online te zetten![]()
![]()
vit-d was ik inderdaad vergeten, welkom in me log trouwens ballon, niet wegvliegen heDroogt niet uit,helaas.De huid wordt wel wat 'dikker',waardoorr het minder opvalt.En zonlicht bevat ook vitamine d,wat ontgetwijfeld positief is voor de huid.

En te lang in de zon zorgt weer voor huidkanker, het zal allemaal wel
Wat dat betreft ben ik wel blij met me Noord-Afrikaanse roots, zelfs striae zie je amper terwijl ze er wel zijn![]()
.Dwarf zet geen foto's openbaar online, en al helemaal niet naakt!
Heb wel een ader over m'n bicep lopen die binnenkort met cutten zichtbaar gaat zijn - is dat ook goed?
.Dan heb ik toch maar liever wat striae.
---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------
Lijkt mij verstandig ja.Ik had eens een werkgever die vertelde dat ie op mij had 'Gegoogled' ,maar niks kon vinden.
haha dat doen ze ook ja, googlen op je naam en kijken wat voor persoon je bent.