Fitness Seller

Log KEUN

afgelopen weekend rust genomen, en nog steeds spierpijn van me training van afgelopen vrijdag??? ik merk dat laatste weken me herstel redelijk traag verloopt, desondanks ik zorg dat ik genoeg eiwitten en dergelijke binnen krijg voor me herstel.
onderug/lats

laatste week zit ik trouwens op 2 bakken kwark p.dag.
voeding van gister

11.30 1e maaltijd;
250ml melk, 1 banaan, +-75gr brinta
300ml melk, 40gr whey
6 boterhammen (kipfilet,pindakaas) 250gr kwark
200gr zv-rijst. +- 300gr kipfilet
250gr kwark +-100gr yoghurt
100gr+ noten, 250gr kwark

zodra ik me 1e loon heb wil ik nog een en ander opschroeven

vandaag staat borst-biceps op het progamma, ik hoop in ieder geval dat me spierpijn nog wat wegtrekt voor 6-7uur ongeveer, anders word het benen.
als het benen word wil ik sumo-squats proberen (van roelly.w )
ik krijg altijd ziek veel puistjes van kwark en zuivel daar heb jij geen last van?:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.882
ik krijg altijd ziek veel puistjes van kwark en zuivel daar heb jij geen last van?:p
hmm ik heb eigenlijk nooit veel last gehad tijdens mijn puberteit, maar als zijn het wel joekels:roflol:

ik heb wel wat last van acne op me rug(traps gedeelte) kleintjes maar, en heel licht bij me kin soms.

hmm ik heb eigenlijk nooit veel last gehad tijdens mijn puberteit, maar als zijn het wel joekels:roflol:

ik heb wel wat last van acne op me rug(traps gedeelte) kleintjes maar, en heel licht bij me kin soms.

ik heb al een hele tijd, ik heb de relatie met voeding nog niet helemaal gevonden. although als ik ene tijdje vet eet dan word het meestal erger, en in de zomer is het beter :)

ik heb al een hele tijd, ik heb de relatie met voeding nog niet helemaal gevonden. although als ik ene tijdje vet eet dan word het meestal erger, en in de zomer is het beter :)

Dat komt door de zon, de zon heeft een positieve werking.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.886
toen ik nog elke dag chocomelk dronk had ik meer last van acne, sinds ik dat achterwege laat is dat ook allemaal weg getrokken.
drink wel afentoe nog chocomelk maar dan is het op me stage, warme chocomelk, omdat het lekker is:rolleyes:

ik denk als je je chocomelk uit je schema haalt dat de acne een stuk minder word, pindakaas speelt een kleine rol mee.

ik ga weer verder met werken na me boterhammen/banaan/noten, booooring

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Dat komt door de zon, de zon heeft een positieve werking.
dan gaan de meiden in de mini rokjes:thumbup:
+ de acne droogt uit door de zon, toch?

toen ik nog elke dag chocomelk dronk had ik meer last van acne, sinds ik dat achterwege laat is dat ook allemaal weg getrokken.
drink wel afentoe nog chocomelk maar dan is het op me stage, warme chocomelk, omdat het lekker is:rolleyes:

ik denk als je je chocomelk uit je schema haalt dat de acne een stuk minder word, pindakaas speelt een kleine rol mee.

ik ga weer verder met werken na me boterhammen/banaan/noten, booooring

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

dan gaan de meiden in de mini rokjes:thumbup:
+ de acne droogt uit door de zon, toch?

dat 1 grote positieve rol van de zon ja :)
nee, je huid word gezonder door zonlicht :)

dat 1 grote positieve rol van de zon ja :)
nee, je huid word gezonder door zonlicht :)

En te lang in de zon zorgt weer voor huidkanker, het zal allemaal wel :D
Wat dat betreft ben ik wel blij met me Noord-Afrikaanse roots, zelfs striae zie je amper terwijl ze er wel zijn :)

Kom maar op met die zomer!!:D

ZOMER!!

ik denk trouwens dat je sumo deadlifts bedoelt Keun...of niet?

qua acne...sinds ik geen melk meer drink heb ik er bijna geen last meer van :) kwark moet gewoon gevreten worden en pindakaas ook hehe

wanneer was je laatste deload Keun?

Terug
Naar boven